Kaja delivery

2010.01.27. 08:25

Erikkel elég sokat e-maileztünk a blogról, a stílusról és a színvonalas életvitelről, aminek az lett a vége, hogy meghívott társ-szerzőnek, amit ezúton is köszönök Neki. Nem biztos, hogy mindenben egyet fogunk érteni Vele vagy akár Danny-vel, márcsak azért sem mert van köztünk néhány év és más alapkiindulásból nézzük a dolgokat, amire jó példa lesz ennek a poszt-nak a témája, a házhoz szállított kaja.

Jómagam hivatalosan egyedül élek, főzni nem nagyon szoktam viszont tudatosan kell étkeznem. A fő szempontok a választásnál: egészséges, zsír-, és szénhidrátszegény, friss és jó minőségű alapanyagokból készülő, ízlésesen tálalt (csomagolt), viszonylag gyorsan házhoz szállított étel legyen. Szerintem ezekkel a szempontokkal bárki (mindenki) egyet tud érteni. Az elismert éttermek általában hozzák ezt a színvonalat. Nem utolsó szempont, hogy ez a fajta étkezés elég feeling-es, egyedül, haverokkal és barátnővel (mondjuk az ágyban) is.

I love sushi: A japán konyha köztudottan egészséges, a fehérjében gazdag hal és az elkészítési módoknak köszönhetően. Ebédre vagy vacsorára érdemes rendelni, persze ezek a csúcsidők ezért a kettő között a leggyorsabb a kiszállítás. A legegyszerübb úgynevezett BOX-ot kérni, abban komplett teljes ebéd (vacsora) van, pl. miso leves, saláta és makik. A BOX-ot nem muszáj egyszerre megenni, a teteje vissza pattintható. Ízléses dobozban érkezik, pálcika jár hozzá. Akár egyből (a dobozból) elfogyaszthatjuk, a kétszemélyes dobozt akár vendégnek is fel lehet szolgálni. Kedvencem: IZUMI BENTO BOX, 2340 FT

Wasabi: Hasonlóan japán sushi delivery, szerintem party-box-okban erősebbek, baráti összejöveteleken érdemes meggondolni. Amit tőlük egy-két személynek feltétlenül ajánlok, azok amerikai filmekben sokszor látható dobozban kiszállított pirított tészták/noodles-ek. Az átlátszó műanyagdoboz (pl. kínaiban) komolyan lehangoló, kettesben egy lánnyal DVD-zés közben "rendes" papírdobozból enni a csirkés vagy királyrákos rizstésztát elég feeling-es. Elég gyorsan kihozzák, kivéve szombat este 6-8 között. Kedvencem: CSIRKÉS-KIRÁLYRÁKOS RIZSTÉSZTA, 1750 FT

Taverna Andreas: görög étterem. A görög konyháról nem feltétlenül a bárányra és a cserépedényben sült nehéz ételekre kell gondolni. A tenger közelsége miatt számos egészséges halétel és saláta található a kínálatban, az utóbbiak antioxidáns hatása közismert. Érdekesség, hogy az ételek némelyike cseréptálban érkezik, ami megtartható. A tálalás éttermi színvonalú, otthoni találkozóra vagy első randira is vállalható. Gyorsnak viszont nem mondanám, érdemes előre kitalálni és megrendelni, inkább vacsorára. Jótanács: Gyros-t ne rendeljetek, nem sokban különbözik a sima utcai Gyros-októl. A cseréptálak sütőben megmelegíthetők! Kedvencem: Tengeri Souvlaki (tenger-gyümölcsei nyárson, grillezve), 4450 FT

Shalimar: indiai étterem. Az indiai ételek fűszeresek, mégis könnyen emészthetők, de hasonlóan a göröghez nem akkor érdemes rendelni, amikor hirtelen kell valami. Én általában hétköznap még déli 12 előtt rendelem meg, ha csak magamnak rendelek, akkor viszonylag gyorsak. Az állaguk miatt érdemes átszedni őket rendes tányérba, azaz az előzőekkel ellentétben mosogatnivalóval járnak, viszont igen exkluzív kaják, ezért szerintem ez megéri. A joghurttal pácolt csirke vagy rák biztosan jó választás. Kedvencem: Achari tikka (csirke étel), 1890 FT

Sandwich Guru: szendvicsek és saláták. A Guru-t akkor ajánlom, hogyha hirtelen megéheztek napközben. Ebédidőben sajnos néha nagyon lassúak, későbbi ébredés esetén viszont ideális. A szendvicseket rozs bagettben is lehet kérni, ami elvileg egészségesebb mint a fehér kenyér, de abban nem vagyok biztos, hogy az ő rozs bagettjükben nincs-e fehér liszt. A salátáik viszont esztétikusak és finomak, alapjuk a jégsaláta és elég sok kombinációt lehet kérni. Ha társaságot vártok, talán egy kicsit snassz, a lányok, akik viszont általában folyton diétáznak szeretni szokták. Kedvencem: Wellness saláta csirkével, 1490 FT

Culinaris: ételüzlet menüvel. A Culinaris-ban a minőségi ételek mellett menüt is lehet kapni, viszont hivatalosan nem szállítanak házhoz. Ha valami igazán különlegesre vágytok (mert az alkalom is különleges vagy egyedül élveznétek az ízeket), érdemes egy taxitársasággal rendelni. Mivel nem házhoz szállításra alakították ki a menüt, a csomagolás jó, de nem tálalható. A rendelés menete: telefonon megrendelni a Culinaris-tól becsomagolva, az árát bediktálni a taxi-diszpécsernek. A taxisnak kell a végén kifizetni az étel plussz a fuvar árát. Emiatt nem túl gyors. Kedvencem a kacsamell és a rizottók, a kínálat változik (telefonon megmondják) egy étel 1700-2500 FT között van.

A felsorolásból kimaradt egy-két hely, ahonnan érdemes rendelni, de kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is. A felsorolt delivery helyek természetesen az interneten is fenn vannak. A felsorolt ételekből akár egy héten át is változatos és egészséges étrendet lehet kialakítani, persze mértékkel! (Az árakat tájékoztató jelleggel a nálam lévő szórólapokról adtam meg, azok megváltozhattak.)

A bejegyzés trackback címe:

https://bthebest.blog.hu/api/trackback/id/tr561704070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilly.alien 2010.01.27. 11:11:27

@Steve Chronicle: Ebbe belekötnék. Én ugyanúgy jól lakok pl. egy nagy tál gazdag salátával, mint pl. akár egy adag aprópecsenyével. Csak ugye nekem nem akkorák az igényeim, hogy minden nap pl. görögöt vagy kínait egyek, mert nem tehetem meg. Aktívan keresem a munkát, mert nem akarok egyik napról a másikra éhenhalni. Amit @nibiki-nek is írtam: ha ekkorák az igényeid, akkor tőled is mit várnak el a való életben?

lilly.alien 2010.01.27. 11:12:46

Lehet velem normális, emberi hangnemben is beszélgetni ám ... én is tudok cserébe ilyen lenni ...

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 11:19:11

@Bankoscsávó: ember .. nics az a család, ahol minden nap főznek ebédet is és vacsorát is. A főzés heti 6-7 alkalommal a tökéletes átlag. Ennél több, vagy kevesebb simán okés. De ha valahol anyuci otthon henyél, esetleg van szakácsnő, aki megfőz napi kétszer, az más. Te nyilván nem ilyen vagy, hanem egy sima kiscsávó. :D Ergo, ha heti 5-6szor főzöl az
1. hihetetlen
2. sok
3. marhán ráérsz
a csóró proliságot meg kikérem magamnak kisgyerek :D Kétféle gazdag ember van. Az egyik idióta (ha pénzes vagy, akkor ez lennél Te :) ) és pár év alatt elkúrja apa pénzét, és majd csak ül, és néz, hogy most mi lesz :D A másik (ez vagyok én) a pénzeit okosan befekteti, és vállalkozásokat csinál, és amikor Te majd éhesen csóróskodsz, akkor én röhögök a markomba :D A harmadik féle gazdag gyerek a legjobb. Ő egy panelben ücsörög valami büdös városban, és minden ismeretlennek megírja, hogy ő szarásig van pénzzel :D Mert az, hogy engem csórónap, prolinak tartasz, azt feltételezi, hogy te nyilván jobban el vagy eresztve. :D Amíg apa be nem húzza a pórázt :D

Steve Chronicle 2010.01.27. 11:22:01

Ezert irtam hogy szerencses aki megteheti es szurkolok neked a munkahoz hogy ne kelljen fozeleket enned kenyerrel hanem gyakrabban az izek elvezete miatt tudj valasztani barmit amit megkivansz.(Bocs iphone-nal eleg nehez sokat irni)

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 11:23:33

Az igényesség meg marhára nem pénz kérdése. Ha ad valaki magára, alapvető tisztálkodásai szokásai rendben vannak, és nem szarfoltos gatyában mászkál, és tudja, hogy mit mihez vesz fel, akkor már majdnem kész is az igényesség. Csakhogy van egy fontos része is az egésznek. Az pedig az agy, mert, ha ott valami kaki van, akkor cseszheted a drága ruhát-kaját, csak egy idióta, intoleráns nagyképű barom maradsz. És ezt csak és kizárólag azoknak szánom, akik magukra veszik :D

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 11:26:17

@Steve Chronicle: iphone? :) telefonnal netezni :D vehetsz nálam nagyon jó notikat, csak keress meg :) van új és használt is :D Egyébként iphone-nal tökéletesen lehet írni :D Az ízek meg nem attől függnek, hogy mennyiért veszed. Lássátok már be. Egyetlen dologtól függnek, hogy hogy készíted el. Ettem már nagyon ööö "elit" helyen olyan atom bio fost, hogy majdnem visszaküldtem, és ettem már falusi kiskocsmában olyan pacalt, hogy hónapokig visszajártam

binike 2010.01.27. 11:27:25

azért mert olasz, francia, indiai, japán, kinai, görög vagy nem tudom milyen nemzet ételeit eszed még nem leszel szerintem igényes. És nem a pénz tesz igényessé. Max drágább dologkat tudsz megvenni. És ez már rongyrázás kategória mint igényesség. Az ételnél az alapanyag minősége teszi azzá ami. És a minőségi alapanyagot a magyar hentesnél is megkapod.

nibiki 2010.01.27. 11:27:27

@lilly.alien: ezzel most egy kicsit sarkitottál. Nem gondolom, hogy az egészségtelen étkezés elutasítása azt jelenti, hogy hihetetlenül magas igényeim vannak, de az tény hogy sosem ennék egy főzelékbárban. Jobban szeretem a kifinomult jól elkészitett ételeket, amik gasztronomiai és esztétikai élvezetet is nyújtanak. De egy össze aszott ráncos virsli a szomorú tökfőzelék tetején engem nagyon elszomorít...

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 11:35:12

@nibiki: Itt a hiba. Amit megrendelsz, és lefóliázva megkapsz, az már bocsáss meg, de nagy százalékban egy rakat fos :D Nem mondom, hogy egy főzelékbárban olyan kulináris élményben lesz részed, hogy ihaj, de minimum egál. A főzelékek pedig jók. Ízre is, csak ésszel kell csinálni.

Viner Spicli 2010.01.27. 11:39:28

@Bankoscsávó: Te pont az a típusú wannabe csicska vagy, aki előre megrendeli a kaját és úgy adod elő, mintha te főzted volna. Szánalmas...

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 11:39:40

:D És most leugrom a Csülökbárba :D és beverek egy isteni sült kolbász, mellé egy hatalmas sült véres hurkát. Nasinak pedig sült tarja, esetleg sült csánk lesz :D csáá addig is :D

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 11:41:27

jah :D és egy nagyon finom debrői hárslevelű fröccsel meg megkezdem a délutánt :D

Swabian Hill Wayne 2010.01.27. 11:42:57

Jo reggelt for u all 8))

Max rispect a cikkert Steve! Ezeknek mind tenyleg van feeling-je, de valahogy nekem annyira nem jon be ez a hazhozszallitas meg a muanyag tal.

A Culinaris viszont sztem epic - LENNE, de most ott van ket uzletuk Pesten, ami eleg messze van az egyetlen Budan pedig pont ott van a 3 ker-be a lakotelep kozepen, haaaat eleg lehangolo. Kavet, pezsgot szoktunk gyakran hozatni onnan.

nibiki 2010.01.27. 11:48:46

@stinging_nettle: "nagy százalékban egy rakat fos" Látod engem az tesz mássá (decsak egy kicsit:) hogy én mindig pontosan tudom mi az a "kis" százalék és messze elkerülöm a "nagy százalékokat".

Dezsőjóska 2010.01.27. 11:49:57

Egyik szemem sír, a másik meg nevet. Mégpedig az sír, aki nevetni jött volna ide!

Gratulálok a poszthoz! Nem vagyok pesti, ezért csak limitáltan hasznosítható számomra az infó, de mindenképp hasznos!

Azért remélem Erik C mester is megörvendeztet bennünket néha napján!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.27. 12:17:27

@Swabian Hill Wayne: Látom neked nem megy olyan jól a tanulás, mint Erik C-nek! Ő azért hamarabb kapcsolt, mint Te!
De türelem mindenkinek:)))))
Tegnap adtál ugyan választ, de nem a kérdésemre! /mármint az egyéniség kérdésre!/ Ne intézz el ennyivel:) Tényleg kíváncsi vagyok rá.

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 12:44:17

@nibiki: óóó ... engem meg az, hogy igenis tudok nagyon jókat enni és soha (de SOHA) nem dőltem még be annak, hogy, amit házhoz szállít bárki is, az minőségben megközelíti azt az ételt, amit otthon saját kezűleg elkészítek. Fontos, ha hiszed ha nem, az étteremben, ahonnét rendelsz, ott is EMBEREK dolgoznak. kézzel betesznek mindenféle anyagokat lábosokba, és abból kaja lesz. Éppúgy, mint, ahogy én csinálom otthon :D:D Persze, lehet, hogy van olyan, ahol ehető kajákat lehet rendelni, de az már pedig nem fogja senki elmagyarázni, hogy attól lesz jobb, hogy elém teszik. Egyszerűbb. De nem jobb. Khm .. mester séfek nem fognak ilyen helyeken dolgozni, legfeljebb néha :D És igen, nyilván rengeteg jobb szakács van nálam :)

Steve Chronicle 2010.01.27. 13:19:21

@stinging_nettle: Ezek az éttermek elismert budapesti helyek. Ugyanazt szállítják ki, amit helyben felszolgálnak. A séfek gyakran japánok, görögök nagy szakmai tudással. Az a munkájuk, hogy magas szintü gasztronómiai élvezetet jelentő ételeket készítsenek. Olyan mint a fodrász és az otthon hajat festő nők közötti különbség.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 13:33:13

Úgy veszem észre, hogy alapvető szövegértelmezési problémák vannak itt egy-két embernél.
1. kaját házhoz szállíttatni jó dolog, de nem a kizárólagosan legjobb, pláne nem annyira jó, hogy ezzel valaki előtt fel kelljen vagy fel lehessen vágni
2. otthon főzni szórakoztató, kreatív, hasznos, ízletes. Nem proli szokás.
3. az otthon főzők nem azért főznek otthon, mert nem engedhetnek meg maguknak mást, hanem azért, mert jól esik nekik
4. a főzelék, mint olyan, az egyik legegészségesebben elkészíthető ételek egyike, nem kell rá fújolni, főleg nem leprolizni - sőt, a hagyományos magyar főzelék-elkészítési eljárás ugyanolyan kuriózum a világban, mint a szusi vagy a muszaka. Igen, útikönyvek és külföldi oldalak ajánlják, hogy aki itt jár, ki ne hagyja a tökfőzeléket

És akkor benyomásaim összegzése: az az érzésem, hogy néhányan igen keményen összekeverik az igényességet azzal, hogy mások megmondják nekik, mi a menő és mi nem, és azért mondanak le dolgokról, mert nem tartozik bele a cool kategóriába. Ha valaki majd eleped egy tál jó kis lencsefőzelékért (puy lencséből is lehet...), de letolja a párolt lazacot lollo salátával, mert az a trendi, azt csak sajnálni tudom

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 13:35:24

@nibiki: szerintem a titokzatoskodás és a "látod, ha menő lennél, tudnád ezt vagy azt" mentalitás sokkal, de sokkal cikibb, mint intelligens érvekkel és kerek mondatokkal megvédeni az álláspontodat. Lehet, hogy ez neked magyarázkodás, a fölényes titokzatoskodás nekem meg a 'fogalma sincs az egészről, és ezért nem válaszol"-lal egyenértékű

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 13:37:24

@Swabian Hill Wayne: Pest és Buda több mint 150 éve egyenértékű, egyik sem rosszabb a másiknál, nem drágább, nem olcsóbb, nem szebb, nem csúnyább, és mindkét területen pontosan ugyanannyi normális ember él. Ha valaki igényes, ad magára és fontos neki, hogy mit eszik/iszik/nyalogat/visel stb., akkor hajlandó "elzarándokolni" a város másik végére is. Pest azért mégis közelebb van, mint Milánó...

Rebelde 2010.01.27. 13:40:19

@lilly.alien:

megadtam a választ, illetve inkább értékeltem a hozzászólásodat az szóbanforgó posztnál:)

Rebelde 2010.01.27. 13:42:32

egyébként a poszt gyanúsan kilóg a többi közül, nem tecc:)

virus 2010.01.27. 13:44:41

Szerintem ne idegeskedjetek ezeken kis Pöcs.kön :)
Már ha tényleg többen vannak,és nem egy ember ez a pár nick.(Bankoscsávó,Swabian Hill Wayne,nibiki..stb)Furcsamód mostanában kezdtek indázni hmmm :),milyen érdekes.

Swabian Hill Wayne 2010.01.27. 14:09:38

@Virgogirl: akkor mond ezt azoknak is akik hajlandoak 10x - 100x annyit kifizetni egy Budai ingatlanert mint egy Pestiert... Vmiert megis mindenki Budara akar jonni forditva nem muxik...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 14:18:28

@Swabian Hill Wayne: amit ugye nem értek... mert így csak "felhígul" a hőn szeretett budai környék :DDD

Erik C 2010.01.27. 14:27:34

@Virgogirl: Ne haragudj, ezt azért most te sem gondolhattad komolyan, hogy Buda meg Pest ugyanolyan??? Mármint hogy Pesten ugyanolyan jó lenne lakni...

punkcsaj 2010.01.27. 14:28:32

@Swabian Hill Wayne: aha, persze. a proli zuglóban meg fillérekért utánad dobnak egy egész házat.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 14:32:29

@Erik C: hát de. mindkét helyen laktam is. pestet sokkal jobban szeretem. Proli szokás, meg se próbáld megérteni.

lilly.alien 2010.01.27. 14:39:20

@Rebelde: Idefigyelj, kiscsipesz, ha neked cellulitiszes a hajad, gratulálok ... max. egy jót röhögnek rajtad, amiért ekkora tök vagy! Nem viszlát. No hari? :)

lilly.alien 2010.01.27. 14:41:04

@Rebelde: Idefigyelj, kiscsipesz. Ha neked cellulitiszes a hajad, gratulálok ... max. egy jót röhögnek rajtad, mert akkora tök vagy! Nem viszlát. No hari? :)

Bankoscsávó 2010.01.27. 14:41:51

Istenem, imádom ezt a blogot!

Az ember kommentként ír 2 sort, beletesz 1-2 szót, amitől az egésznap melóhelyen netező kommentelők állatira bepörögnek (pl. proli, kommersz, alkoholista, ruppótlan, stb.), vár 1-2 órát, aztán átolvassa az szerencsétlenek ostobánál ostobább kommentjeit. :D

Eszméletlenek vagytok, hogy itt papoltok a kemény melóról, de azért egyfolytában a netet nyomjátok.
Csak kissé szánalmas...

Bérgyilkos Bohóc 2010.01.27. 14:42:12

Ugye borravalót is adsz a futárnak? Vigyázz, ha nem adsz legalább egy ezrest, legközelebb a futár beleszarik csirkés-királyrákos rizstésztádba.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 14:46:41

@lilly.alien: szevaszka

@Bankoscsávó: hát, mi legalább nem drogtól pörgünk...

lilly.alien 2010.01.27. 14:46:44

@Bankoscsávó: Jól van már, egohuszár ... Menjél csak szenet lapátolni.

Erik C 2010.01.27. 14:48:46

@Bérgyilkos Bohóc: szerintem vitán felül áll, hogy a futárnak kell adni borravalót. ha elmész étterembe a pincérnek se adsz semmit? pedig ő csak a konyhából hozta ki az ételt, a futár meg kocsival meg minden...úristen milyen emberek vannak...és nem csak azért adsz neki, hogy ne szarjon bele, mert neki ez a dolga, és te megbecsülöd a munkáját ezáltal? vagy te nem is köszönsz a futárnak, vagy mi??? ti hol laktok, ilyen emberek?

Bankoscsávó 2010.01.27. 14:49:29

@lilly.alien: Ezt most nem igazán értem, hogy mire írtad.
Bár az is igaz, hogy kb. 25 éve hallottam utoljára ezt a kifejezést, azóta valószínűleg megváltozott a jelentése.

virus 2010.01.27. 14:50:19

@Bankoscsávó: Igen nyomjuk a netet, mert nem tudunk a blog nélkül élni.Egyébként is mókás...

Egyébként is vége a vizsgaidőszaknak, unatkozom.Nem trendi?

virus 2010.01.27. 14:52:57

@Bankoscsávó: Szeretjük a blogot,azért vagyunk itt.Amúgy vége a vizsgaidőszaknak és unatkozom.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 14:53:25

@Erik C: a borravaló, mint olyan, nem kell, nem kötelező, hanem adható - ha elégedett vagy a szolgáltatással, akkor így hálálod meg. Jelzés, hogy a szokásos áron felül is hajlandó vagy értékelni a munkáját. Nagy, nagy vita folyt és folyik erről most is itt-ott, ha gondolod, nézd meg. Csak azért tisztázzuk a fogalmakat...

lilly.alien 2010.01.27. 14:53:43

@Bankoscsávó: Nem tudom, mire van ekkora arcod ....

Steve Chronicle 2010.01.27. 14:54:13

@Bérgyilkos Bohóc: 5%-ot ha van kiszállítási díj, 10%-ot ha nincs. Tudom, hogy ebből élnek mint ahogy az étteremben ahonnan hozzák a felszolgálók a jattból. Voltam felszolgáló pár hónapig régen (18 évesen, még a modellkedés előtt) így ismerem a viszonyokat. (Na pl. ebben is különbözünk Erik-kel, én lentről kezdve jutottam el idáig sokat tapasztaltam ezért is lehet, hogy másmilyennek látják többen ezt a poszt-ot mert más szempontból látom én a dolgokat de hasonló dolgokat tartunk mindketten fontosnak és érdekesnek)

Erik C 2010.01.27. 14:54:29

boccs a csúnya szóért, nem figyeltem oda az indulattól...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 14:56:49

@Steve Chronicle: és ha nem vagy elégedett a szolgáltatással?
@Erik C: melyik a csúnya szó? a szar?

virus 2010.01.27. 14:56:51

@Erik C: A borravaló mértékéről volt szó,ha nem esett volna le.Nem az, hogy nem adna :)

Erik C 2010.01.27. 14:59:35

@Virgogirl: megint engem oktatsz ki, pedig a gyerek szavaiból az jött ki, hogy ő soha egyáltalán nem szokott adni...se nem ha jó, se nem ha elégedett...

Stimpak 2010.01.27. 14:59:51

@Bankoscsávó: Melyik kifejezést, a "lapátolni"-t? Az egohuszárt nyilván nem..
Lapátolni az amikor kézi anyagmozgatást végzel, többnyire nem hobbiból, és nem kell hozzá se pályabérlet, se tréner...Hagyjuk, még kizökkensz az arcoskodásból...

Erik C 2010.01.27. 15:01:01

@virus: az ugye te adsz borravalót az provokatívan volt megfogalmazva, mintha ő már azt is helytelenítené. de egyébként meg ha egy tizesért rendelek, persze simán adok egy ezrest.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 15:08:00

@Erik C: nyuszika, én nem oktatlak ki. Csak segítek, hogy esetleg a pénztárcád helyett időnként a fejedet is használd, és ne gondold úgy, hogy valami ezért vagy azért MUSZÁJ. Te viszont olyan elképesztő indulattal viseltetsz azok iránt, akik esetleg máshogy gondolkoznak, mint te, mintha egyenesen anyagyilkosok lennének. "milyen emberek azok akik..." meg "ezt ugye te se gondolod komolyan..." meg "hol éltek ti..."

virus 2010.01.27. 15:09:38

@Erik C: Hát igen 10% borravaló ez tény,már ha elégedett vagy.

Steve Chronicle 2010.01.27. 15:33:04

@Swabian Hill Wayne: Azt azért el lehet ismerni, hogy van 1-2 jó hely Pesten is, pl. a Marina Part-ban és a Prestige Towers-ben vannak nagyon jó lakások, jártam 1-2-ben és simán budai áron vannak (voltak).
Most megyek, holnap fotózunk egy új luxus esküvői ruhamárka katalógusát egy kastélyban és ma már ott alszunk. Üdv mindenkinek ha lesz időm iphone-ról benézek. (meg ha térerő is lesz)

Bankoscsávó 2010.01.27. 15:47:28

Na ellaposodott a beszélgetés.
Fél óra alatt csak 3 komment. :(

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 15:56:40

:) tetszik ez a lakhely vita .. :D dolgozom egy városban, és lakom tőle 25 kilométerre egy városnak nevezett kistelepülésen (3500ember) :D Ott nőttem fel, közben volt három évem, amikor laktam egy 300 (IGEN HÁROMSZÁZ!) fős kis faluban, egy hegység mellett. Nemrég adtam el azt a házat. Tudod milyen érzés hétvégén kiülni egy olyan udvarra, ahol hatalmas nyírfák állnak ? Ami 5000 nem vicc ÖTEZER négyzetméter .. és csak az enyém .. és szép, és csend van :) Fantasztikus levegő :) ÉS CSEND :D A település ahol most élek még mindig elég nyugodt ahhoz, hogy nyugodtan aludjak, éljek, icipici udvarom van (az előzőhöz képest) de nektek, mint nagyvárosi vagányoknak (khm .. megkockáztatom panellakóknak) ha azt mondom, hogy a 980 négyzetméteres udvar nekem már szinte picike .. :D EL sem tudjátok képzelni, milyen érzés :)

Más. Volt ez a jatt téma. :D Ez baromság, nem adok jattot, csak ha tényleg kiemelkedő, és valami plusz szolgáltatást kapok. Mondjuk normális hangnemet, figyelmet, kedvességet. JAttból élni ?? Szopás. Keresni kell hamar másik melóhelyet ... Én fizetem a kaja/ital/egyéb árát. A munkahelye meg fizeti a pincért/pultost/futárt. Ez a dolgok rendje. Dolgozik, ezért fizetést kap. És én kifizetem a munkáltatóját, a munkáltatója meg őt. Ha esetleg jön valami plusz, ha megdolgozik a jattért, akkor persze, adok neki. (pl a futár időben megérkezik, szívesen ajánl valamit a pincér, értelmesen, kedvesen válaszol a kérdésekre).

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 16:14:06

@Virgogirl: haló. vizsga ? :D kész, vége ? minden faca ? má kúl vagy ? :D

Bankoscsávó 2010.01.27. 16:21:09

@stinging_nettle: Lehet, hogy nagy arcom van, de azért én még mindig elférek vele 500 nm-es udvaron is. :D

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 16:24:25

barátom nem az a lényeg, hogy elférek-e vagy sem, hanem az, hogy aki a büdös nagyvárosban lakik, annak fogalma se lehet arról, hogy milyen érzés szombaton reggel a kávémat egy kerti bútorban ücsörögve meginni a fák alatt.

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 16:31:30

@Virgogirl: fasza. akkor beülhetsz a verdámba.
:D 6000köbcenti kétüléses kék verda :D érdekel ? :D:D:D

Bankoscsávó 2010.01.27. 16:32:38

@stinging_nettle: Azért a büdös nagyvárosnak (mármint annak ahol én lakom) is van olyan része, ahol nem csak a neten és a tv-ben látunk fákat.
Bár tény, korán reggel ki nem mennék a kertbe a kévémmal. Azon a pár méteren, míg kiérek szanaszét locsolnám a házban. :)

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 16:34:36

@Bankoscsávó: ok, rendben, kert, nagyház megvan. :) akkor egál. viszont én nem lötyögtetem a kávémat :D okos vagyok, ezért egy nagy bögrében viszem :D:D:D

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 16:39:02

:D Zsír, akkor lerakom a szenet az IFÁról, és megyek, oks ? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Swabian Hill Wayne 2010.01.27. 16:44:31

@Steve Chronicle: a helyek onmagaban nem lennenek rosszak, de a kozeg, ami oket korulveszi, oda eljutni egy nightmare.

Ha mar nagyon a Dunat szeretnem nezni az ablakombol akkor valami Romai udulo Resicence-ebe mennek. De meg nem.

Pilar 2010.01.27. 17:01:01

na végre egy jó post :P
Schalimar helyett javaslom a Taj Mahalt! Profi indiai szakácsok, indiából importált alapanyagok (nem nagykerben vásárolt), és amennyivel drágább, annyival jobb is, arról nem beszélve, hogy az adag is nagyobb.

Bankoscsávó 2010.01.27. 17:02:40

@stinging_nettle: Én sem kiscsészében gondoltam, de egy kávét a konyhában is meg lehet inni.

Viszont az esti BBQ party már nehezebben megoldható a házban. :D

mildi 2010.01.27. 17:05:21

grat a posthoz (bár a mai röhögés a kommentekre maradt). nekem hasznos, mert ha pestre kell mennem 1-2 napra, ott nem szoktam főzni, étterembe meg nem szeretek járni.
(az éttermeket linkelhetted volna)

stinging_nettle (törölt) 2010.01.27. 17:07:21

@Bankoscsávó: :) jaja, nem gáz a konyha :) csak imádok kint ülni, csendben, csak madarak, fák, és nyugi :)

@Virgogirl: :D:D:D öö .. :D ide írok, mer mér ne :D A Johnny Cash-ért ezer köszi :D baromi régen hallgattam :D:D:D most azóta is az szól :D:D:D

nibiki 2010.01.27. 17:10:52

@Virgogirl: szerintem elég egyértelmü voltam.Elmondtam, hogy mi cool és mi nem. Ahogy én csinálom az cool, ahogy te az nem. Szerintem. De neked ettől még lehet más véleményed és teljesen megoszthatod velem hosszú mondatokban ha gondolod. Mivel nekem nagyon pörgös munkám van ezért nem engedhetem meg magamnak hogy hosszasan írogassak megpróbálom a lényeget leírni. Ja és ha szerinted titokzatos vagyok annak örülök, mert szerintem az is nagyon cool!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.27. 17:44:36

@nibiki: most tisztellek, ha másért nem, az elképesztő önbizalmadért

@stinging_nettle: kedves egészségedre :DDD

lilly.alien 2010.01.27. 17:47:15

@Virgogirl: Világosíts fel, kérlek, most a cellulitiszes zselé miatt odaát leizéltek engem? :) No hari? :)

lilly.alien 2010.01.27. 18:00:43

@Virgogirl: Benned bízok, suncim! ;) Kúl!

alexa.de 2010.01.28. 02:11:29

"Ezek az éttermek elismert budapesti helyek. Ugyanazt szállítják ki, amit helyben felszolgálnak. A séfek gyakran japánok, görögök nagy szakmai tudással. Az a munkájuk, hogy magas szintü gasztronómiai élvezetet jelentő ételeket készítsenek. Olyan mint a fodrász és az otthon hajat festő nők közötti különbség."

Kedves Steve, a világért sem szeretnélek elkeseriteni, de az általad emlitett helyek az elmúlt 3 évben -de elötte se voltak- benne Budapest 10 legjobb éttermében. Szerintem elismert helynek számít egy Lulu, egy Páva, egy New York kávéház (fine dining, ha tudod mit jelent) vagy egy Café Pierott(Ha már ti ennyire igényesek és cool-ok vagytok illene tudni). Utobbiról csak annyit, hogy Budapest első magán kávéháza és 25 éve mükődik. Itt miniszterek, No.1. külföldi zenekarok, értelmiségiek fordulnak elő, de képzeld előttem se vágják be az ajtót.
Ami a külföldi séfeket illeti a nagy szakmai tudásukkal:
- az hogy külföldi a séf nem vonz magával automatikusan bármiféle szakmai tudást
- nem egy magyar mesterszakács tanult több évig külföldön, hogy bővítse az ismereteit és világszínvonalon főzzön.
-bármennyire is külföldi az a séf, ha megtudja milyen "jófej, igényes" ember vagy, akkkor simán beleköp a kajádba a legelitebb helyen is.
- csak azért, mert egy étterem egy görög, spanyol, japán séffel reklámozza magát, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy az a személy ott is dolgozik.
- a séfek általában nem nagyon szoktak főzni egy konyhán. ők kiosztják a melót és utána kalkulációt, beosztást, új étlapot stb készítenek.
- az éttermek kiszállítás terén nem tudják sehol a világon ugyanazt a színvonalat hozni, mint az étteremben történő fogyasztáskor, hiszen egy helyben elkészített ételt frissen fogyasztasz el, míg a kiszállításnál, már min. 1 órás a kajád. Ez a kettő pedig élvezeti érték szempontjából már nem ugyanaz, de mikrobiológiaiból sem.

A blog alapján meg annyit, hogy az a ti kurva nagy bajotok, hogy gusztustalan módon lenézzitek a saját népeteket.

szasza1 2010.01.28. 08:49:19

Megmondom mi a tuti: a pacal a tuti. Meg a csülök pékné módra. Utána letolsz egy fél liter barnát, aztán jöhet az armageddon is mer leszarod. A műanyaggal az a baj azon kívül hogy műanyag, hogy szar az íze. Nem mondom, kuriózumként néha jöhet ilyen moszat meg alga, de attól nem fogok fekvenyomni.

Pinczes.Laszlo 2010.01.28. 13:55:29

A képmutatással az a baj, hogy minél nagyobb a kép annál nehezebb. És mindig mutatni kell, éjjel nappal, mert ha valaki meglátja, hogy nem tartod, és netán világgá kürtöli, akkor már meg mi lesz, hiteltelenné válsz. Persze kicsit egoista dolog arra gondolni, hogy mindenki a te képedre kíváncsi, tudod, amit mutatsz éjjel nappal, és amit én éjjel nappal leszarok. Abból álltok ki srácok, hogy mindenkinek bebizonyítsátok, mekkora faszacsávók vagytok, erre megy rá az életetek, hogy összeszarjátok magatokat a nagy bizonyítás közben. A saját kasztotok által felállított idióta elvárásoknak akartok megfelelni, amire semmi szükség. Aztán persze "coolok" vagytok, nincs is ezzel gond, de én részemről a szabadságot választom. Úgy élem az életem, hogy az égvilágon senkinek nem akarok megfelelni önmagamon kívül....mert megtehetem. Szerintem ez a laza, nem a rongyrázás.

Végszóként pedig...nézzenek fel rám az Értékeimért, ne az értékeimért. (hogy a két érték között mi a különbség, az szerintem egyértelmű, de biztosan kicsavarjátok majd, hajrá :)

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.01.28. 17:48:47

@alexa.de: "A blog alapján meg annyit, hogy az a ti kurva nagy bajotok, hogy gusztustalan módon lenézzitek a saját népeteket." - erre mondjuk apám szt is oda kéne figyelni jobban, mert szerinte a történelem megismétli Önmagát és akik nem bántak jól az alatvalókkal is pl. rossz végük lett lásd 1989-es Francia revolúció vagy Hasburgok trón fosztása

nemtom mondjuk mért kell hergelésnek venni mindent, ami segitö szndékkal készül

@mildi: igen mondjuk linkeknek énis örülnék bár én csak este rendelek meg ritkán, mert a suliban van étterem ami la'cárte YDYD

lilly.alien 2010.01.28. 18:10:26

@ixdé: Csökkent értelmiségű, szellemi rövidnadrágok, figyelem, történelem óra következik:

Mint mondani szokás, gugli a legjobb barátod, pár tényt hadd idézzek a zinternet nagykönyvéből, a wikipédiából:

"A francia forradalom Európa történetének meghatározó eseménysorozata volt a 18. század végén. Noha sok tekintetben korábban elkezdődött, a kezdődátumnak általánosan 1789. július 14-ét tekintjük, amikor a feldühödött párizsiak elfoglalták a Bastille börtönét." by Wiki

A trónfosztáshoz:

- Az első trónfosztás (1620)
- A második trónfosztás (1707)
- A harmadik trónfosztás (1849)
- A negyedik trónfosztás (1921) by Wiki

És az évszámhoz is nézzünk már valamit:

1989. Rendszerváltás by Wiki.

Elismerem, tanult proli vagyok, de ha már beböfögsz egy hozzászólást, legalább lássam rajtad, hogy utánanézel bizonyos dolgoknak. Ha pedig ezt a zagyvaságot még ráadásul komolyan is gondoltad, sztem akkor a te érettségidet is apuci vásárolta meg. Nem viszlát. No hari?

Pinczes.Laszlo 2010.01.28. 18:20:42

@ixdé: Mert neked itt ki az alattvalód faszfej? Én biztos nem, de szerintem más se. Épp ezt próbáljuk elmagyarázni neked itt páran, ki mennyire felháborodva, hogy te kurvára nem vagy itt több senkinél, nem szarsz büdösebbet se, és attól még hogy van pénzed nincs hatalmad. Mert ahhoz ész is kell barátom, abból kéne neked bevásárolni nagy tételben, akkor lennél kúl. Ész nélkül a pénz annyira jó, hogy kenheted magadra a sok kiló szart, meg járhatsz kocsival, meg elfelejthetsz magyarul beszélni. Kinek kell ez, ki irígykedik erre? Kinek kell az ízlés ficamod? Itt az a fasza csávó aki görög kaját zabáz, ott meg az, aki magyart? Vagy szerinted magyar kaját sehol se menő enni, mert szar proli nép vagyunk? Ha olyan kurva okos vagy akkor nyald ki a saját seggedet, hidd el, az menő dolog lenne. Aztán meg költözzél ki az USA-ba anyádékkal együtt, aztán ne fárasszál minket a hülyeségeddel.

stinging_nettle (törölt) 2010.01.28. 18:38:08

@ixdé: alattvaló ? kis csicska :D mit nem mondasz. OKé, játszunk :D Tehát, én az alattvalód vagyok. Ám legyen. Ergo, te lenyúlsz engem, adókkal, sarcokkal, mindenféle utasításokkal, továbbá egyéb FELSŐ szabályzásokkal. :D Kisfiam. CSak egyetlen próbát tégy. Bármelyiket ezek közül. Akármit. :D:D Ha ezek közül csak egy is igaz, akkor bocsánatot kérek. De tényleg. :D
Ámde, ha ezek egyike sem teljesül, továbbá egy élő beszélgetésben megeszlek, mint a reggeli kiflit, akkor sűrű bocsánatkérések között elmehetsz a bánatos picsába. okés ? Tudod az a legnagyobb baj, hogy ha ilyen ostoba, nagyképű beszólásokkal akarsz itt vagánykodni, akkor ezt kurvára benézted, mert egy átlagos trágyásvödörnyi molylepke legalább két klasszissal értelmesebb nálad. Tudod miért? mert nem beszél hülyeségeket. Tudja, hogy hol a helye :D

stinging_nettle (törölt) 2010.01.28. 18:43:21

Ez ám a parázs vita. Próbáltatok már vitatkozni teljesen másnaposan egy kaviccsal? :D Nah kb az ilyen érzés, de nem baj :D

Pinczes.Laszlo 2010.01.28. 18:48:32

@stinging_nettle: az a baj, hogy velem nem állnak szóba ....:( pedig akkor igazán behergelném magam, és kezdődhetne a móka. De biztos intelligencia fronton nem ütöm meg a mércét...:S Vagy nem elég ízléses a nevem. De ha ezen múlik, mától szólítsatok bátran Lacy P -nek. Talán még blogot is indítok a késdobálókról, betonszofiról, korsósörről meg sültkolbászról :D

stinging_nettle (törölt) 2010.01.28. 19:05:11

@Pinczes.Laszlo: neszóhjjábe. nem vagy kúl és kész. vegyé egy értelmetlen de geci drága cuccot :D és kész. már jöhetsz is a vitapartiba. :D addig meg marad a kavics :)

stinging_nettle (törölt) 2010.01.28. 19:07:46

@Pinczes.Laszlo: tudod mit ? :D vitázzunk mi :D:D:D mindegy miről .. kezdetnek egy alap, nyilván mindenki ismeri, Whitman: Song of myself. Mi a véleményed róla ? :D

Pinczes.Laszlo 2010.01.28. 19:14:58

@stinging_nettle: kikérem magamnak hogy mindenki mer' csak a prolik olvasnak whitmant egyébként szerintem...ha irodalom területén ízlést akarsz tanulni, akkor kérdezd meg erikszít, aki a mi szellemi és spirizuális vezetőnk, vagy olvassál el szaktudományokat szerintem
Na köszcsipuszcsiszercsilávcsi

Swabian Hill Wayne 2010.01.28. 19:27:58

@Pinczes.Laszlo: nem ugy gondolta az ixde, nincs mar alattvalo Mo-n, tudjuk nagyon jol h Mo allamformaja mar regota demokracia, de itt arra probalt egy megszemelyesitessel utalni h az uralkodo = tehat az elit osztaly. Sza'l nem szoszerint ertendo.

stinging_nettle (törölt) 2010.01.28. 19:32:57

@Swabian Hill Wayne: :D Figyi .. ezt akárhogyis magyarázza .. magyarázod . mindegy. Egyértelműen, többször kifejezte, kifejeztétek, hogy Ő, Te, Ti valamilyen általam teljesen homályos oknál fogva felettem/felettünk állónak tekinti/tekintitek magatokat. Nos. Elmondanám mindannyiótoknak, hogy ez marhára nincs így. Az egész világon, mindig, és mindenhol sokszor képzelték már ezt, és mindig igen komoly box lett a vége (és itt a box egy metafora) ergo ha tényleg így gondoljátak, akkor csak uralkodjatok :D:D:D Próbáljátok meg :D:D:D aztán egyszercsak jön egy fincsi rendszer, minden fiszfasz, amitek van állami lesz .. és akkor lehet menni melózni. Amivel egy marha nagy kaki lesz. Nem értetek semmihez. :D:D:D ÉS nem kell diplomával jönni. Munkáról beszélek, nem papírról. Diplomám nekem sincs, és nem is állt soha szándékomban, hogy legyen .. :D

Pinczes.Laszlo 2010.01.28. 19:41:03

@Swabian Hill Wayne: Engedd meg, hogy mint hű alattvalód, kioktassalak a te tulajdonodban lévő ország államformájáról, ami köztársaság. Uralkodni mindig is az uralkodik, akinek hatalma van. Namármost, jó lenne, ha írnál rá valami példát, hogy te milyen módon akarsz/szeretnél/tudnál felettünk hatalmat gyakorolni.

Az a megszemélyesítés meg hasonlat lesz szerintem

Swabian Hill Wayne 2010.01.28. 19:42:09

@stinging_nettle: mar 1000x irtam h igenis dolgozok a fosuli mellett, nemritkan 1 7en tobbszor is.

De mar megint kiforgatod a szavaimat, most megint arra kell emlekeztesselek h mi azt szeretnenk ha sokan rajonnenek arra hogy fel akarnak emelkedni, sza'l mi jot akarunk! Akiben megvan az afinitas hozza, az elkezdhet oan korokbe jarni, ahova tartozni szeretne. Aki meg szabad akaratabol marad a nagy szamok torvenyei alapjan az atlagban, az magara vesse az elso kovet.

stinging_nettle (törölt) 2010.01.28. 19:52:37

@Swabian Hill Wayne: de értsd már meg Drága, hogy nem az a baj, hogy dolgozol, vagy sem, sőt, ha suli mellett dolgozol, akkor teljesen viccet félretéve emelem kalapom. Komolyan. Csak azt értsed meg, hogy addig, amig INTELLIGENCIÁVAL, MŰVELTSÉGGEL, OLVASOTTSÁGGAL nem tudtok példát mutatni, akkor akármi is legyen a stílusotok, de semmiféleképpen nem követendő példa. A szavaidat meg nem forgattam ki, elég érthetően az átlagos eddig itt elhangzott hozzászólásokra reagáltam.
És hogy ne csak kormoljak! Nálad igenis van követendő példa, mivel dolgozol is suli mellett. Ez tényleg jó dolog. Csak annyi a kérés, hogy ha Te segíteni akarsz nekem, hogy milyen a kúúl, akkor Te is próbáld meg elfogadni azt, amire már nagyon régen nagyon sokan rájöttek, hogy ész és kultúra nélkül nem ér semmit az ember.

Swabian Hill Wayne 2010.01.28. 19:59:00

@lilly.alien: ez meg a masik, h sztem csak egy typo volt, meg annyira nem ismerem meg ixde-et, de o is kulfoldon jart suliba, sza'l nem biztos h mindent ugy tud, ahogy itthon tanitjak. Viszont biztos masban sokkal jobb mint Ti.

Ez a baj itthon h mindenki annyira buszke a tudasara, de megis mi van? Ott volt a Kiraly Linda is, hogy kiuldoztek Mo-rol csak mert elrontotta a Himnus szoveget asszem.

stinging_nettle (törölt) 2010.01.28. 20:05:28

@Swabian Hill Wayne: huu ... alapvetések. pont leszarom, hogy ki hol tanult. illetve bocsi. hogy kit hol tanítottak. Tehát, okés, lehet hibázni, de ha hibát vét valaki, akkor ismerje már el .. :D
Miben jobb ??? Kérlek. Csak egy példát .. csak egyetlen egyet. Bármit. De olyat, ami az élethez egy ICIPICIT is fontosnak mondható.

A kiráJ lindapicsa meg .. bocsánat. Sose voltam nagyon hazafi .. de bassza meg az édes anyját. Ezt nem lehet elrontani ... ha meg elrontja, akkor BOCSÁNATOT KELL kérni. ÉS akkor hidd el, nem lett volna ekkora botrány .. Ha nem tud elénekelni egy dalt, akkor ne álljon színpadra. amúgy meg baszki .. ha már nagybetűzöd meg próbálsz übermájer angolos lenni .. akkor vagy írd bátran angolul, ahogy kell, vagy magyarul. h i m n u s Z.

Pinczes.Laszlo 2010.01.28. 20:14:56

@Swabian Hill Wayne: Nem kétlem, hogy van amiben jobb mint én, te is van amiben jobb vagy mint én, stb stb, ez így van jól. Azt kéne belátnotok, hogy nem kéne a saját ízléseteket kikiáltani etalonnak, hanem ki kellene mondani, hogy neked is van egyfajta ízlésed, meg neki is, meg nekem is, mindenki döntsön belátása szerint, hogy mit szeret. A gond ott kezdődik, hogy polarizálsz, és egy képlékeny, színes, megfoghatatlan dolgot akarsz beskatulyázni vagy jónak, vagy rossznak. Elhiszem, hogy neked az igényesség a mindened, de ne feledd, ami neked igényesség, attól másnak lehet, hogy hányni támad kedve. Ebben a szituációban nem azt kell mondani, hogy mert bezzeg ő a hülye te meg milyen okos vagy, hanem belátni, hogy ahány ház annyi szokás.

stinging_nettle (törölt) 2010.01.28. 20:19:26

@Pinczes.Laszlo: Izé .. az előző kommentem jórészét visszavonnám. ÉS igazad van, nyilván, van, amiben jobb, mint én. Ok. Bocsánatot kérek! EGyébként ettől függetlenül kíváncsi lennék, hogy miben :D

Pinczes.Laszlo 2010.01.28. 20:24:48

@stinging_nettle: hát..hmm...lássuk csak :D

herdálásban, menőzésben, képmutatásban, epilálásban, csigazabálásban a teljesség igénye nélkül :D

Viccet félretéve tényleg van amiben biztos ő a jobb, ezeken a dolgokon kívül is....lehet kiderül, hogy van egy pánsípmetál zenekara, vagy profi felszopó Kovinál XD

Swabian Hill Wayne 2010.01.29. 01:07:32

@Pinczes.Laszlo: hat etalonnak nem is, mert hova jutna a vilag, ha mindenki ugy akarna kinezni meg viselkedni ahogy mi??

Sztem pl. angolul jobban tudok, de ezt nem azert mondom h belekossetek.

@stinging_nettle: angol detto.

Na de hello all, meek a Symbolba. Majd holnap folytkov.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.01.30. 09:16:07

jól van, műbalhézzatok, meg strikeljetek, ha mégegyszer elolvassátok, láthatjátok h ezeket apám mondta: "erre mondjuk apám szt is oda kéne figyelni jobban, mert szerinte a történelem megismétli Önmagát és akik nem bántak jól az alatvalókkal is pl. rossz végük lett lásd 1989-es Francia revolúció" - történelmi példát hozott vagy már az is hülyeség?!!! pont azt mondtam énis h nem kéne lenézni másokat, de pont ezt csináljátok, bagoly mondja másra, az mondja magára!!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.30. 10:29:54

@ixdé: és előbb-utóbb az idő vasfoga is elrepül felettünk

Over 2010.01.30. 20:30:01

Na ez is értelmes poszt. Valahogy így kéne. A kommentekhez viszont nem szólnék hozzá, mert soha nem érek a végére.

Főzni jó. Pont. És nem proliság, hanem önkifejezési mód. Akkor is ha nem úgy jön össze ahogy kéne, mert abból is lehet tanulni. És ha az ember párját emberek nevelték nem állatok, akkor a sikertelen próbálkozásokat is értékeli.

Elvből nem fogok minden nap kaját rendelni, amikor egy tökös alföldi srác vagyok. Fater ki is tagadna ha nem tudnék csukott szemmel is olyan marhapörköltet főzni, hogy ihaj! ;)
süti beállítások módosítása