Sziasztok!

Danny vagyok, Erik gyerekkori legjobb spancija. Az o engedelmevel en is vennem a batorsagot, hogy eligazitsalak Titeket abban a tekintetben, hogy mit, mivel es hogy erdemes csinalni, hogy ne szurkuljetek bele ebbe a proli orszagba, ha mar ide szulettetek.

Rolam annyit erdemes tudni, hogy egy johiru nemzetkozi gazdasagi foiskolan vagyok masodeves hallgato, es ami ennel sokkal fontosabb, En mozgatom meg ezt a tarsasagot, ha, bulirol van szo es Ram hallgatnak ha styling temakorben barmi kerdes felmerul. :-)

Nincs ekezetem, mert Amerikai import notim van, elnezest kerek.. :-) ha valami nem egyertelmu, szoljatok!!!

Szoval most olvastam az index.hu-n, hogy lesz holnap ez a BKV-s sztrajk. Mondjuk Engem nem erint, mert 17 eves korom ota van verdam (ilyen kis Kek Propellerrel az elejen :-) ), de azert ugy elgondolkoztam, hogy az milyen durva flash, marmint hogy mennyire komoly, hogy mondjuk lehet hogy holnap mondjuk aki all a buszmegalloban, az a sztrajk miatt ismeri meg a csajat/pasijat, amikor ha nem is lenne sztrajk, akkor sosem talalkoznanak! Ertitek? Szerintem ez tok komoly! Vagy mondjuk ha ugy csinalnek, ahogy a BKV-sok kertek, hogy elviszem a buszmegalloban allo embereket, na jo nem mindenkit, csak a formasabb vekony Holgyeket, es mondjuk akkor ugy jonnek ossze valakivel.. Ehhez nem art valami komolyabb auto, mert azert tok ertheto szerintem meg logikus, hogy egy jo csaj csak olyan kocsiba ul be amibe latszik hogy jo no. Ezt nehez igy elmondani de Nekem egy csomo ilyen csaj haverom van aki ezt mondja, es nem ilyen 16 evesek hanem tenyleg felnott Nok. Peldanak azt tudnam felhozni hogy pl. egy komolyabb ekszer egy szep non ervenyesul igazan, mint egy jobb ruha ugyanugy. Ha esetleg meg nem talaltatok volna meg a nektek valo autot erre a celra tobbek kozott, En ebben most segitek. :-)

Nekem ugye BMW-m van, most szemelyisegi okokbol nem a sajatomrol rakok fel kepet, de pont ugyanilyen: 

 

Szerintem tok nyero ez a kocsi, eleve szerintem azt nem kell magyaraznom hogy cuppogva megy el mellette minden no :-) , de nem is eszik sokat a 306 BHP ellenere max 18 litert eddig nalam. Az arat saccra tudom csak, mert ajandekba kaptam, es Uriember ilyen dolgokrol nyilvanosan nem beszel :-)

Arba kicsit lejjebb tudom mondani az Audikat, szerintem azok is tok szep stilusos autok de azert nyilvan ugye az A6-os meg az A8-as ami szobajohet ezugyben, na az ujonnan kicsit huzos meg ugye szep de nem mindenki stilusahoz passzol, tehat 1-2 eveseket erdemes vadaszni a mobile.de-en!
 
Ha mondjuk anyagilag nem vagy ugy eleresztve, akkor szerintem maradj a Japan vonalon!! Van azokban a kocsikban valami lezser elegancia, mint amikor mondjuk egy szmokingszabasu tavaszi kabatot veszel fel! Mert ugye kulon-kulon nem erdekes az sem, de egyutt megis valahogy megmozgatja az embert. Ez ugyanugy igaz a Japan kocsikra!4-5 millioert mar komoly tuninggal rendelkezo es nem hulyegyerekes Celicakat lehet kapni, meg Mazda RX8-asokat! A siker garantalt es megsem kell egy vagyont kifizetni, plussz ugye ezek strapabirobb kocsik altalaba mint a Nemetek, tehat nem kell Nemetbol megrendelni, mar akar holnap reggel 8-kor be lehet erte setalni valamelyik megbizhatobb kereskedesbe es elhozni :-)
 
Na egyenlore ennyi, kivancsian varom mit gondoltok es majd ha Erik berakja a szavazogepet, kerlek titeket, hogy mondjatok el, mennyire tetszett a cikk!! Elore annyit hogy a bunkokkal nem foglalkozom, tudjatok, mint abba a reklamba, papapapapapapapa... ;-D
 
Good Luck!
 
Baibai!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bthebest.blog.hu/api/trackback/id/tr871664689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p_sk 2010.01.13. 17:52:46

@rossgeller: Koszi a kritikat, de nem hatsz meg!! Megkerdeztem Apukamat, fel is olvastam Neki amit te meg En is irtunk, es azt mondta, hogy "ez biztos nem is videki, hanem valami csepeli proli lehet!" Szoval ha neked fontos apukam velemenye akkor itt van tessek. Egyebkent Szerintem arrol van szo, hogy boki a csorodet, hogy te ilyen agyon vagy iskolazva, hat ha erdekel Nekem is lessz diplomam es hat tudod olyan vilag van hogy a diploma a felso tizezerben inkabb csak ilyen uri hobby, es teljesen mindegy hol meg milyet szerzel. Mert lehet neked 4 diplomad, de penzt csinalni nem azzal fogsz megtanulni, hanem mondjuk az Apamnak vagy Nekunk a szomszedainknak leszel a csicskasa nagy valoszinuseggel! Ugyhogy szerintem ezzel mindent elmondtal a szegenysegi bizonyitvanyodrol!!

Ivymike 2010.01.14. 02:13:50

"Szoval ha neked fontos apukam velemenye akkor itt van tessek."

:D

jó esetben pár éven belül rájöttök, mennyire nevetségesek vagytok. most még jó érzés apu mögé bújva osztani az észt, de ahogy rossgeller említette, fájdalmas és szégyenteljes élmény lesz 3X évesen önálló emberré válni. feltéve, hogy egyáltalán szándékotokban áll...

longwell 2010.01.14. 13:47:40

@DannyDiamond: Itt egyátalán nem a diplomáról vagy az agyon sikolázottságról van szó. Hanem arról az egyszerű tényről, hogy a post-od alapján te ahhoz képest, hogy mennyi idős lehetsz, olyan szinten alulképzett vagy, hogy a felső tízezer is ki fog röhögni. Arra akarjuk felhívni a figyelmedet, hogy ezzel a hozzáállással egy senki maradsz apád árnyékában. És amikor 38 évesen túladagolod magad a bömös hátsó ülésén én egy érdektelen fintorral továbblapozom az újságot.

rossgeller 2010.01.14. 13:51:58

igen, a lesszt amig ket sz-szel írod addig én mindenképpen büszke csepeli leszek - egyébiránt ez sem talált, viszont az apád és a te értékítéleteden egy kellemes rést ütött. Gondolj csak bele, eddig az érvelésed azon alapult, hogy aki csóró / buta / nem az apját kérdi mert önálló véleménye van a világról az vidéki. Csepel nem vidék, hanem a (vigyázz, hosszú szó következik, hívd apád) székesfőváros része. Ergo (következésképp) vagy csepel vidék vagy a főváros nem tökéletes. Teljesen el vagyok veszve, nagyon várom apukád véleményét.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2010.01.14. 15:01:41

a bmw buzis, csak a rönó meg a robogó

Rasko (törölt) 2010.01.23. 14:17:26

@janila: Ááá, kizárt, hogy ez a valóság! Gyanús nekem ez a blog. De ha mégis igaz, akkor mélységesen elszomorodom. :(

ndydck 2010.01.25. 18:03:46

@rossgeller: @longwell: most miért kell ezt a stylust nyomni? Nem tehet egyikünk se arról, hogy Ti szegénynek születtetek, Mi meg nem. Olyan mintha a bőrszín alapján diszkriminálnál, az pedig rasszizmus (látod, nem csak Te tudsz hosszú idegen szavakat:P)
Elegem van abból, hogy csak azért cs*szegetnek folyton, mert sikeres vagyok. Ha meghallgatnátok Eriket, akkor Ti is azok lehetnétek. A sikeresség agyban dől el.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.25. 21:40:05

@ndydck: a gazdag és a sikeres nem mindenki számára szinonímák. És nem azzal van a baj, hogy te ilyen, más meg másmilyen, hanem az előadásmóddal. A lenézés, a prolizás, az uncoolozás és egyebek rettenetes képet festek a "gazdag" és "sikeres" fiatalokról.

kescar · http://kescar.hu/ 2010.01.25. 23:13:05

Nekem csak biciklim van és nincs is másra pénzem... Mit tegyek mester mondd csak, hogy elfogadjanak és szeressenek az emeberk?

p_sk 2010.01.26. 01:23:17

@kescar: Szia!! Hatt eleg szopas a helyzeted. Nincs meg olyan 4-5 milliod sem? En a helyedben kernek az apukadtol vagy valami havertol amig talpra nem alsz egy kicsit anyagilag.... A bringat mondjuk addig szerintem hanyagold, mert naggggyon cink. Taxizzal, a Taxi4 eleg fiatalos es jok a verdaik is! Orulok h segithettem!!

tvtvtvrtko 2010.01.26. 04:16:42

az is hülye, aki leáll velük vitatkozni, ez egyértelműen kamu:)

tvtvtvrtko 2010.01.26. 04:17:39

az is hülye, aki leáll velük vitatkozni, ez egyértelműen kamu:)

Bérgyilkos Bohóc 2010.01.26. 08:54:04

Kamu blog az nyilvánvaló, már csak azon gondolkodom, hogy szerző tudatosan esik túlzásokba a sztereotípiákat illetően vagy csak ennyire buta, és nagyon rosszul csinálja mert nem veszi észre, hogy ez már rég a hihetőség határain kívül esik(ilyen autóm van, de az enyémről nem rakok képet, az árát sem tudom, mert kaptam... és hasonló faszságok).

Csabi78 2010.01.26. 10:19:49

Kamu az egész, ez egy amerikai verziójú 3-as coupe, közöd nincs ehhez az autóhoz.

Csabi78 2010.01.26. 10:21:41

Kamu az egész, az autó amerikai verziójú 3-as coupe, nyilván köze nincs hozzá a postolonak.

Mr_Grant 2010.01.26. 10:37:03

Ha "stilusosan" akkor csak is mercedes. A bmw az ujgazdagok, sportosan paraszt jelkepe;)

Hapszi 2010.01.26. 11:21:53

Sztem a BMW ma már ultragáz, én a helyedben Rolls-Royce alá nem adnám, az a trendy most. Nekem is van 2, úgyhogy elbújhatsz a bömcsiddel.

csipa 2010.01.26. 11:44:56

ez ugye a kabrio valtozat, ha mar pontosak akarunk lenni ;)

Over 2010.01.26. 12:22:23

A sikeresség agyban dől el igen, ez igaz, csak a kommentekből nem ez derül ki, hanem, hogy apukám lóvéja átsegít az élet különböző akadályain, egészen addig amíg egy ukrán maffia által felbérelt bérgyilkos ki nem teregeti a beleit. Ami ha van isten, jövőre várható.

Másrészről a vidéki beszólásért, mg a te szegénynek születtél beszólásért rohadjatok bele a büdös kurva anyátok széjjelkúrt pinájába. Csak így egyszerűen.

De még midnig azt mondom, hogy ez vicc csak már "túlvicceskedték" azt a határvonalat amit még élve megúszhatnak.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.01.26. 12:59:12

@Over: te biztosan értessz a vicchez, nincs valami jó ízléses bloggod viccekkel? lehet saját is XD linket ide

Erik C 2010.01.26. 14:21:00

@Over: csak nem frusztrált vagy? pszcihologusom mondta, hogy az ilyen emberek frusztráltak, mint te. és hogy akár még tettlegességes bűncselekményt is képesek elkövetni egyszer...

Hapszi 2010.01.26. 14:24:55

@Erik C: Pszichológusod van? No comment.

Over 2010.01.26. 14:34:29

@Erik C: Nyilván a pszichológusod (így írják helyesen) is eléggé meg van fizetve, hogy azt mondja amit hallani akarsz.

És igen, valószínű, hogy el fogom követni a tettlegesség bűncselekményét, Magyarországon sajnos ezt gyakorlatilag következmények nélkül megtehetem. És nem azért, mert frusztrált vagyok, hanem simán csak az erősebb jogán.

Blogom nincs, nem is lesz. De ha mégis akkor a buzik és újgazdagok szakszerű kivégzési módjairól fog szólni.

Over 2010.01.26. 14:39:19

Csak épp felidegesít, ahogy az embertársaitokról vélekedtek, mert piszkosul unfair, és visszataszító. Legfőképpen az, hogy segítő szándék mögé bújtatod. Ennyi.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.26. 14:59:47

@Erik C: minek neked pszichológus, amikor mindened megvan?

kukatr 2010.01.26. 16:32:46

@Hapszi: végre egy STÍLUSos ember!

ladafeeling 2010.01.28. 22:29:03

@DannyDiamond: Oppá valakinek mekkorakurvanagy az arca...vidékiek...igen, ti meg parasztok. És nem a szó jó értelmében. Tudod, én Vidéki vagyok, van csjom, van kocsim, és ami fő, nem "spancijaim" vannak, hanem barátaim. Ja! És a kocsimat nem kaptam, hanem VETTEM, a SAJÁT FIZETÉSEMből. Amiért MEGDOLGOZTAM. És persze, proli vagyok...ja, és ha a virágosok olvasnák, énis csatlakoznék hozzájuk.
Legjobb a kis "spancitok" (jaj ez a szó, hát ezen könnyesre röhögöm magam), akit az apja sofőrje hord mindenhová. Tudod, tök laza, amikor a SAJÁT pénzeden VETT autóval elmész a benzinkútra, és megtankolod a SAJÁT FIZETÉSedből, és elmész a barátaidhoz, esetleg felveszel a buszmegállóban csajokat, akik beszállnak az autódba, beszélgetsz velük (nem dugod meg őket feltétlenül és azonnal), és tök érdekesnek találják, hogy bár régi autóval jársz, jobban vezetsz mint az idióták akiknek apuka a seggük alá tolta az autót, ráadásul hogy a régi autód patika hibátlan állapotú, és élvezik ahogy viszed őket. És nem a sofőrbácsi papás vezetésével hódítasz:)

Istenpá!

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.01.29. 07:11:32

@ladafeeling: azt én is hallottam hogy ha jól vezetsz az ilyen meszkulin dolog meg férfias is, mint a vadászat meg a nőt hajánál fogva barlangba húzás volt Időszámításunk Előtt. megfogok tanulni vezetni én is ezért, a sofőr csak azért van mert 1. nemkaptam még meg a kocsit mert csak jövőre használhatom 2. apám munkája miatt időnként van olyan h egyedül nem mehetek sehová, de mindeggy. Milyen kocsid van amúgy, sima vagy autómata váltós (N/D/P/stb.) a tiéd is? YDYD

Pinczes.Laszlo 2010.01.29. 08:00:23

@ixdé: Elég tré automata váltós kocsival járni, bár sofőrrel is...megöli a vezetés élményét. Az meg hogy apád maffiózó, nem nagy dicsőség, bár kell olyan is, ez nem vitás. Én csak annyit mondanék, hogy nyugodtan hajtom álomra a fejem minden éjjel, mert ellenségek helyett barátokat gyűjtöttem magam köré, mert tudom, hogy megdolgozok azért amim van, meg tudom, hogy apám miatt nem fog két nagy lóbaszó kaffercigány agyonverni az utcán.

Egyébként meg kíváncsi lennék, hogy mennyi pénzt fordítasz jótékonysági célra, ha már itt járunk. Szerintem én többet. Pedig közel nincs annyi pénzem mint neked. Az a tré barátom, hogy ha annyi kajád lenne, hogy rád rohad, melletted akkor is éhen döglenének. Nekem meg ha egy kiflivégem lenne, akkor is neked adnám a felét ha éhes lennél, még akkor is, ha tudnám, hogy mekkora hulladék vagy.

p_sk 2010.01.29. 08:37:51

@ladafeeling: Szia! Aha, ja!!! Igyvan!! Meg valami?? Next!! :-D (En is dolgozom amugy.. Partykat szervezek meg Apa cegenel viszem az ugyeket amikor O nem er ra, es en is rendes fizetesert csinalom peldaul multkor Nekem kellett elmenni a fold hivatalba beadni egy papirt meg en voltam a ceg birosagon is!!) szoval felesleges azt mondanod hogy nincs igazam mert belul legmelyeben tudod hogy nekem bejott az elet!!

Pinczes.Laszlo 2010.01.29. 08:45:02

@DannyDiamond: Neked be...:)...:D...xD

És milyen érzés hozdbe-viddki csicskának lenni? Vagy ha megfizetik, akkor mindegy?

p_sk 2010.01.29. 08:51:23

@Pinczes.Laszlo: ha egyszer at akarom venni a ceget, akkor tudnom kell, mi merre hany lepes!! Egyeb irant vannak neha mas fajta munkak is amit Apu ad. Olyankor Apu Izraeli uzlettarsait kell elkiserni targyalasokra meg ilyenek!! Meg volt mar nehanyszor hogy Dragannal mentunk aru atvetelre a Romanokhoz!! Szoval azert kell menni sokat!

Pinczes.Laszlo 2010.01.29. 09:00:49

@DannyDiamond: Egyébként elhiszem, hogy ez így működik. Nem is akarok én ebbe belekötni. Csak azt kéne már belátnod végre, hogy apukádnak köszönheted, hogy olyan életszínvonalon élhetsz amilyenen, és éppen ezért nincs jogod másokat lenézni akinek kevesebbje van. Ki fogjátok szerintem nőni ezt. Majd meglátod, sőt, bizonyára tudod is, hogy a cégnek vannak alkalmazottjai, akik nem gazdagok. Mikor végig nézel rajtuk, gondold végig azt, hogy ha apukádnak nem lenne cége, akkor lehet, hogy te sem tudnál különbül öltözködni, és az életed nehezebb lenne. Ha majd kinövöd a képmutatást, szerintem emberileg is utoléred magad, és rá fogsz jönni, hogy tök mindegy kin milyen ruha van, a jó barát attól lesz az, hogy számíthatsz rá a bajban, és innentől kezdve mindegy, hogy Old Spice vagy Hugo Boss.

p_sk 2010.01.29. 09:23:10

arrol van szo hogy Apa korul a baratai meg uzlet tarsai mind vallalkozok kb. es meg aki nem az is olyan hogy kikaparja maganak a gesztenyet!! Es akkor mar ha megnezed ok hova jutottak mas meg intelektualisan sokkal nagyobb arccal sehova de persze az igenye meglenne es megse akkor erted mirol beszelek gondolom!! A velemenyeket nem oszhangba hozni kell hanem meghalgatni csendbe maradni aztan ha megsertettek akkor elobb utobb valahogy visszavagni ellehetetleniteni az embert!! Lehet maskep is csak abbol soha nem lesz kocsi (normalis), nyaralas,meg,minden.

Pinczes.Laszlo 2010.01.29. 09:32:58

@DannyDiamond: Szegény családban születtem, és felnőttem boldogan, mindenem megvolt/van ami kell. 20 éves vagyok, hogy a francba kaparjam ki a gesztenyét 20 éves koromra?:) Egyébként Főiskola mellett pénzügyi tanácsadóként építem a karrierem, és mellé még jönnek alkalmi munkák. Leszek még gazdagabb mint a szüleim, gondolkodom a későbbiekben vállalkozáson, de soha nem fogom elfelejteni azt, hogy honnan jöttem, így sohasem fogom lenézni azt sem, akinek ladája van. Mert számára más értékek a fontosak mint számomra, és számodra, és nekünk nincs jogunk a saját értékeinket a másé felé helyezni.

p_sk 2010.01.29. 09:36:13

@Pinczes.Laszlo: Alap!! De te legalab nem rinyalsz h nincs love!! A legtobb ember nem dolgozik meg hajt stb. aztan persze savanyu a szolo amikor mas kapar es jol megy!! En ezert vagyok dacos!! OLYan vagyok mint egy sivatagi kaktusz! Szuros es tele level!! :-D

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 09:52:29

@ixdé: busz! Elképesztő találmány ám a tömegközlekedés... és RENGETEG jó csaj utazik ott is ám...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 09:54:18

@Pinczes.Laszlo: igen, ez a jótékonysági dolog bennem is felmerült.

Kedves bloggazdák, a legcoolabb alapítványokról és a legmenőbb könyvtárakról mikor lesz szó? És mikor adtok tanácsot, hogy a samponotokra fordított összeg hanyadrészét stílusos jótékonyságra fordítani???

p_sk 2010.01.29. 09:57:17

@Virgogirl: hattt... En egyszer a buszon ismertem meg egy csajt amikor Apu nem tudott elkuldeni a suliba a pingvinnel es aztan a scajnak meg kiderult h tok szoros a puncija!! Ami azert elegge BLoOEEEhh... na mind1 sokat tanultam itt azokbol amit mondtak nem mondom hogy ez procc dolog de azert kicsit mar tul van haladva az ilyen fazonirozatlansagon a tarsadalom!!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 09:58:33

@DannyDiamond: hol olvastál te rinyálásról, hogy nincs lóvé? Vagy kitől? Annak, aki felemeli a hangját (ahelyett, hogy csendben maradna, ugyebár :P) a hozzáállásotok ellen, lehet, hogy pont ugyanannyija van, mint a szüleiteknek, csak éppen nem kérkedik vele. Nem vet ám jó fényt se rátok, se apukátokra az, hogy mi alapján helyezitek el magatokat a társadalomban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 09:59:36

@DannyDiamond: a szőrös punci blöe???? Ajjajjjajaj, mennyit kell neked még tanulnod neked a világról... a változatosság gyönyörködtet!

Erik C 2010.01.29. 10:00:58

@Virgogirl: akkor jó csinálni kecskével is, csak azért mert változatos? elég furi a felfogásod....

binike 2010.01.29. 10:01:35

én arra lennék kiváncsi hogy kúúúl dolog-e a környezetvédelem vagy a klímaváltozással foglakozni. és ha igen akkor azt hogyan kell(ene) csinálni stílusosan. XD

p_sk 2010.01.29. 10:03:45

@Virgogirl: hath figyelj pl. szerintem te itt tokre nem erzed jol magad vagy max. idegeskedni jarsz ide napok ota szal vagy az az oka hogy a lelkedbe lett gazolva vagy az h azer igazabol elvezed aztt amit itt olvasol kulombe nem jarnal ide vissza negativkodni!! meg szerintem tok sokan vannak meg ugy itt h igy bassza a csoruket h nincs ugy penze vagy szegeny masnak meg egyszeruen nem tema a penz mert van es mindig is volt es ez ranyomja a bejeget ugy altalaba arra ahoy a dolgokat a vilagot latja! meg ugye sokaknak ciki lenne beismerni h fontos a le! pedig nem ciki!! mindenkinek az!!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:05:17

@Erik C: én felvilágosodott vagyok! :DDDD mindenkinek az a jó, ami jól esik neki és a partnerének. Nem pedig az, amire valaki azt mondja, hogy trendi.
De azért lemondani egy csajról, akivel egyébként JÓ az ágyban, és oltári orgazmusotok van minden alkalommal, mert ilyen vagy olyan a puncija... hát... elég fura felfogás az is. Ha annyira zavar, mondd meg neki, aztán lehet, hogy simán leszedi a kedvedért. Jé.

Erik C 2010.01.29. 10:07:18

@Virgogirl: te hogy érzed, te például oltári vagy az ágyban?

p_sk 2010.01.29. 10:08:13

@Virgogirl: csak hogy alpari legyek, pedig nem szoktam, csak sokan itt ebol konnyebben ertenek, olyankor nem konyorgunk, hanem szopatunk! :-)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:09:34

@DannyDiamond: nem azt mondtam, hogy nem fontos a pénz. de, fontos. de nem az mozgat mindent, és nem az határozza meg, hogy ki vagy, vagy hogy mennyit érsz. Ez elég kemény lecke.
Egyébként köszönöm kérdésed, istenien érzem magam, nagyszerűen szórakozom, és már alig várom, hogy valami olyat olvashassak, amiből tanulok valamit (persze, emberekről, életről még mindig nagyon sokat tanulok... lehet, hogy nektek sem ártana).
Élvezem-e, amit olvasok? Persze, csak nem úgy, ahogy hiszed. :DD
Ja, és még nem láttál engem negatívkodni, most egyelőre még csak kommunikálni próbálok veletek. Igen, az egyből negatívkodás, ha valaki nem ért veled egyet, tudom én, de ilyen az élet, előbb-utóbb sajnos szembe kell vele néznetek, jobb ha itt gyakoroltok.
A bélyeg pedig ly.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:10:22

@DannyDiamond: intelligens, férfias és kifinomult megoldás

@Erik C: abszolút. eddig még senki nem panaszkodott, sőt. :DDD

Erik C 2010.01.29. 10:14:06

@Virgogirl: nem tudom, hogy én mennyire lennék veled megelégedve olyan téren, mert sokan mondták már, hogy így meg úgy, aztán meg...beszélni a dolgokról sokkal könnyeb mint megis csinálni...

p_sk 2010.01.29. 10:14:48

@Virgogirl: pedig a szuz lanyok (csillagjegy es natur ertelembe) egy batyu faszt nem szoktak erni az agyba! Ez ritka akkor!

Pinczes.Laszlo 2010.01.29. 10:17:14

@Erik C: gondolod, hogy a hölgynél szóba jöhetsz?:D nem hinném...de neked sem jönne be, mert nem felfújható :/
@Virgogirl: /kiss :D

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:17:31

@DannyDiamond: @Erik C: valószínűleg jó sok összehasonlítási alapotok van, és a "minőségi pornófilmekből" tudjátok, hogy mi a menő. Én se tudom, mennyire lennék veletek megelégedve, de igazából nem is érdekel. és igen, beszélni a dolgokról sokkal könnyebb, mint csinálni, lásd: helyesírás, stílus, minőség, borkultúra, ezazamaz

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:18:00

@Pinczes.Laszlo: ja, a mellem is igazi, meg a nagy, dús szám is :DD

p_sk 2010.01.29. 10:20:03

@Virgogirl: haaat de ez az, meg sem probalod befogadni amit mondunk! Pedig nincs bennem meg Erikbe se rossz szandek csak teny szeru kozles van!! Es a legtobb embernek inge! Te meg ugy alsz hozza hogy szerinted szerintunk mindenki le van nezve, pedig senki nincs lenezve csak szembesitve van a kegyetlen igazsaggal ami sokszor nagoyn tud fajni!!

Erik C 2010.01.29. 10:20:52

@Pinczes.Laszlo: engedd a hölgyet szóhoz jutni, thx

@Virgogirl: sajnos boccsi nem pornófilmekből tudjuk...

p_sk 2010.01.29. 10:21:16

@Virgogirl: feszes husu vagy vagy olyan vizesboru irodai dolgozos?

Erik C 2010.01.29. 10:23:50

@DannyDiamond: hát épp ezaz, ez amit magyarázok, hogy ha szembesítenek a negatív dolgaiddal, abból kell tanulni. és már elis mondtam, hogy én pl ezéris iratkoztam be az újságíró suliba.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:27:25

@DannyDiamond: ne haragudj, de amit te fájó igazságnak állítasz be, az csak egy igazság, a tiéd. Másnak más igazsága van, amit viszont ti vagytok képtelenek befogadni. Hihetetlen hisztériát csaptok, ha valaki esetleg sekélyesnek, felületesnek és sznobnak titulál benneteket, pedig ugyanazt csináljátok visszafelé, csak éppen a külsőségek és a pénz oldaláról megközelítve. Én megpróbálom befogadni, amit itt kinyilatkoztattok, de 1. semmi újat nem találok benne, amit befogadhatnék 2. elképesztő tárgyi tévedések vannak a mondanivalótokban, és ennél én azért igényesebbnek tartom magamat szellemileg, minthogy a ti észosztásotokra hagyatkozzam 3. sem szellemileg, sem stílusilag, sem lelkileg nem adtok át semmilyen értéket

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:28:34

@DannyDiamond: segítek. A két dolog (irodai dolgozó/feszes husi ill. feszes husi/jó szexuális teljesítmény) nincs összefüggésben egymással.

p_sk 2010.01.29. 10:28:35

@Erik C: na igen... Kendevel es Benjivel is ezt beszeltuk tegnap a MOM Leroyba.. Tenyleg, mikormegyunk mar el egy kicsit korbehesszelni a helyet? :-)

p_sk 2010.01.29. 10:33:53

@Virgogirl: a vizes husi nem kivanatos!! ugyhogy de! Es akkor a targyi tevedesek rovatot le is zartuk :-P :-D LOLOLOLL (es ne vedd magadra, mert nem csak rajtad nem kivanatos a vizes husi, hanem kb egy non se!!)

Erik C 2010.01.29. 10:33:53

@DannyDiamond: lemehetünk ebédre, csak aztán kb három körül én aludnék egyet, hogy estére frissen ébredjek.

@Virgogirl: sajnos az a baj h egy irodai dolgózónak nagyon kevés lehetősége van a mozgásra, mert nálunk sajnos a cégek nem biztosítanak erre megfelelő infrastruktúrát tudod...ezért ők tunyábbak, és szerintem ez összefügghet a szexuális aktivitásával is...a feszes bőr pedig szerintem egy férfi számára szexuálisan izgató, tehát ez is összefüggésben van a szexualitással...

Pinczes.Laszlo 2010.01.29. 10:38:11

@Erik C: hoppábocsánat, nem akartalak megbántani
@Virgogirl: bocsi ha még a válaszadás lehetősége előtt véleményformáló hatással voltam rád, ígérem, nem fordul elő többet :D

p_sk 2010.01.29. 10:40:33

@Erik C: garszon, egy macifroccs rendel! :-D

p_sk 2010.01.29. 10:43:04

@Erik C: garszon, egy macifroccs rendel! :-D

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:46:33

@Erik C: @DannyDiamond: kisugárzás, mint olyan, mond valamit? Egyébként pedig a saját husiállapotomról egyetlen félszóval sem nyilatkoztam, úgyhogy szövegértésből megint bukta.

Irodai dolgozó és a mozgás? Hát, az igényességhez az is hozzátartozik, hogy aki szeretne, az talál magának módot. Edzőterembe, uszodában, masszázsra, squasholni járni, jógázni, pilatesezni, súlyzózni, elmenni sétálni, órákon keresztül szexelni... Ne kell ezt mástól várni. Persze, előny, ha ott van az irodaházban, de nem feltétel. :)

Az intelligencia is szexuálisan izgató. Elképesztő, mi?

Erik C 2010.01.29. 10:49:06

@Virgogirl: aztán vigyázz, be ne gerjedj itten.

p_sk 2010.01.29. 10:52:36

@Virgogirl: malnaszorp es szikviz (szoda), boccsanat..

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:55:15

@DannyDiamond: tehát szörp. Köszönöm az információt. De akkor miért kell a fröccsöt idekeverni? Tök sok embert összezavartok!

Erik C 2010.01.29. 10:56:03

@Virgogirl: szerintem azért figyelj, mert nagyon sokat leszel itt, helsinki-szindrómád támad a végén és akkor tényleg akarni fogod a szexet velünk...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:59:30

@Erik C: hál'istennek, ez a veszély nem fenyeget. Nem vagyunk egy szinten.

Erik C 2010.01.29. 11:01:41

@Virgogirl: végre egyetértünk vmiben!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 11:06:53

@Erik C: nagyszerű.

Na, milyen könyvet olvastatok legutóbb?

Erik C 2010.01.29. 11:10:20

@Virgogirl: ne haragudj de égő vagy, hogy a vélt kultúrális fölényedet próbálod itt verdesni... minket azért szólsz meg, mert te olyannak látsz minket, akik a pénzük meg a stílusuk miatt megszólnak másokat, pedig tök nem így van és, ésakkor te meg próbálsz itt fölényeskedni ilyennel? hát bocsi...még amíg a punciról beszéltél, az jól állt...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 11:13:24

@Erik C: de unom azt a témát. Se nem izgató amit írtok, se nem vicces.

Az, hogy felhozom a könyveket, mint témát, egyből kulturális fölény, meg égő? Jaj. És meg se próbálod bizonyítani, hogy nem olyan ostoba, elkényeztetett, sznob, sekélyes budai kisfiú vagy, mint amilyennek sokan hisznek a blog alapján... Mitől félsz? Képregényekről is beszélgethetünk!

Erik C 2010.01.29. 11:15:26

@Virgogirl: és szerinted nekem kötelező volna bebizonyítanom neked az ellenkezőjét? mert az számít, hogy pont te mind gondoljál rólam? aha, persze...

ladafeeling 2010.01.29. 11:18:51

@ixdé: Először is, amíg nem volt kocsim, mindig busszal jártam, mondjuk akkor igazából engem is a sofőr vitt mindenhová :D
Amúgy automata váltós autót sosem vennék, elrontja az élményt, meg az ESP meg az ABS meg minden ilyesmi. Nem szeretem ha az elektronika beleszól abba, hogy én hogyan vezetek. Nekem AUTÓm van, amit motor hajt, én váltom a sebességet, a hajtást kardántengely viszi át a HÁTSÓ KERÉKre. Sosem adnám a hátsókerék-hajtást sem semmiért.

Danny: Tudod, nem irigykedem, szarul érezném magam, ha csak bekemhajjal, meg apa cégével tudnék bevágódni. Azonban ha az ember elér dolgokat az életében, amiket saját maga tett le az asztalra, rengeteg szabadidőt feláldozva azért, hogy jobb legyen, akkor kevesebb pénzzel is sokkal jobban érzi magát.
Ja, és az utóbbi időben azért nem járok már busszal, mert nekem megéri hosszab távokon autóval járni, mert elviszem a haverjaimat, akikkel elosztjuk a benzinköltséget, és így mindenki jól jár. Ha egyedül megyek, mindenképp a tömegközlekedést választom. Városon belül pláne.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 11:18:57

@Erik C: nem nekem, magadnak :) Vagy félsz? Beszélgessünk akkor könyvekről dacból!

ladafeeling 2010.01.29. 11:19:53

a könyv téma az jöhet:)

Erik C 2010.01.29. 11:21:44

@Virgogirl: nagyon nagy az önbizalmad sajnos....

p_sk 2010.01.29. 11:22:38

@Virgogirl: Virgo irtam neked privatba emailt!!!!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 11:42:08

jajj, fiúk, olyan jó volt veletek :) kár, hogy csak a szexes játékba vagytok hajlandóak belemenni és a kifestőkönyvesbe nem :D

Sz0M|45 2010.01.29. 19:06:30

"mint abbaN a reklambaN,", ...te stiluskiraly

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.01.30. 08:56:06

ÁÁÁűű jó volt!! most fekszem!!!! szyasztok! YDYD

üjjéle 2010.01.30. 11:49:06

Az én kocsim 41 éves, nincs 60 LE sem, nem BMW, nem Audi, hanem csak egy MB. Akkor a legjobb, ha én most azonnal fejbelövöm magam, ugye?

p_sk 2010.01.30. 15:13:13

@üjjéle: hatt legalabbis ne dicsekedj vele! szerintem!!!

ladafeeling 2010.01.30. 15:33:19

Páff! Danny öcsém, látszik hogy nem tudtok semmit értékelni. Egy 41 éves MB sokkal többet ér, mint az egész életed...
Az én autóm még csak harminc, a te autód 30 év sehol sem lesz...

Over 2010.01.30. 15:36:27

Azoknak a lányoknak szőrös a pinája, akik busszal járnak. Aham.

Imásom ezt a blogot, most már tényleg.,

Halálosan komolyan mondom. <3

@DannyDiamond: Miért ne dicsekedhetne vele? Megdolgozott érte, nyilván.

Apropó: üzletfeleket kísérgetni, elvinni két nyomtatványt különböző hivatalokba, nem munka. Ennyit 12 évesen megcsináltam szívességből, ingyen.

p_sk 2010.01.30. 16:16:16

@ladafeeling: mar ne is haragudj, de csak azert mert nem volt penzed rendes autora emiatt szetlajkolni a ladadat kicsit cink :-S
@Over:
:-DDD Jo hulyeseget csinaltal h nem kertel erte penzt :-D

Over 2010.01.30. 18:21:39

@DannyDiamond: Mint ahogy ma sem kértem pénzt az idős, beteg nagymamámtól amiért ellapátoltam a havat a járdáról. Sztem a stílus ott kezdődik, hogy nem húzod le a családod.

Az autó témáról meg annyit, hogy szalon cucca mindenkinek lehet, abban pont nincs semmi stílus. Ellenben EZ: www.benlevy.com/auto/show/dd14/dd_20041.jpg

ez stílusos. Egy szolidan átépített nissan 240sx.. Atépítés költségeivel együtt is olyan 2,5 max 3 millára saccolom. És van benne egy rész belőled is.

Vélemény? ellenvélemény?

ladafeeling 2010.01.30. 18:33:57

Vehettem volna sokkal drágább autót, mert telne rá. De kielégíti az igényeimet, ez az egyik, másrészt egy olyan közösséghez tartozom, amilyenhez (sőt még hasonlóhoz sem) te sosem fogsz. És ez nekem jó. A másik, saját pénzemből vettem, nem kaptam, nem apám vette. És nem a banké. Mert vehettem volna mégnagyobbat hitelre is. De minek. Amikor te nem tudsz megmozdulni a hóban az ESP-s, ASR-es autóddal, én keresztben csúszom le a négysávost, és tapsolnak az emberek.

ja, és valaki magyarázza meg ezt a szót: "szetlajkolni". Én ilyen magyar szót nem ismerek, de még idegent se.
:D

Over 2010.01.30. 18:43:41

@ladafeeling: Zúzzad neki apám:D

Istenem, hiányzik a régi, már akkor 30 éves hátsókerekes Peugeot-unk azzal lehetett ilyeneket csinálni. Már az autómennyországban van:(

ladafeeling 2010.01.30. 19:49:36

Látom van aki tudja értékelni a hagyományos dolgokat is!
Danny: Ja, és hidd el, az én autóm nem 50ezerbe került...több pénz van már benne, mint gondolnád.

p_sk 2010.01.30. 22:12:03

@ladafeeling: ok biztos nagyon jo!!! es rallyzni szoktal ? vagy mire hasznalod??

ladafeeling 2010.01.31. 11:56:28

Nem, nem versenyzek, mivel még ladából is 2millió körül lehet egy normális versenyautót csinálni, plusz a versenyek költségei is elég húzósak (nevezési díjak, szervizháttér, üzemanyag és szállítási költség, stb.), de van pár jóbarátom aki versenyez, így szervizcsapatban gyakran veszek részt, illetve minirrallykon és szlalomversenyeken kommentálni is szoktam. De ami késik, nem múlik, majd lesz versenyzés is.
süti beállítások módosítása