4 Bro Bisztro

2010.01.05. 14:36

Teljesen bezsongtam, végre történik valami Budapesten! Mert nem ülhetsz egész nap a monitor előtt, keresve a szuperebbnél szuperebb dolgokat, meg hogy fbukozz, néha ki is kell mozduljál, hogy megmutasd magad. Megvetted a legőrületesebb trikót, ami valaha létezett? Itt az ideje, hogy mások is lássák, de hogy biztos legyen a siker, mindenképpen a 4Broba menj, ahol tuti egyből vágják ha cool cuccokban vagy. Arról nem is beszélve, hogy Budán van, tehát nem kell átmenned Pestre, ha nem akarsz!

És sokan nem akarnak, mert legutóbb amikor voltam, szédületes, hogy mennyien voltak, szinte csupa ismerős arc, tavaly snowboardról, nyáron a wakeboard pályáról (ott volt az a srác is, aki megvette életem első wake deszkáját - O-Brien Coda, örök riszpekt az izléséért) dj-k, modell lányok, szinte mindenkit ismertem valahonnan. A zene is fergeteges volt, mert ugyan én alapból utálom az rnb-t, de itt valami kurva jól szólt, főleg mikor felcsendült néha egy-egy rockhimnusz, amit szintén nem annyira kedvelek (a rockot) de itt nagyon állat volt, még pogoztam is, vagy olyasmi. Szóval nekem az összbenyomásom nagyon jó volt, mert itt még akkor is mosolygott mindenki, amikor rálépett egymás lábára, ami nem volt nehéz mert akkora buli volt, annyi jó arccal!

Szóval nekem már megvan hova fogok járni szórakozni, 4Bro - 4ME! És remélem előbb után lesz bodzaszörpös macifröccs is, mert akkor tényleg megkapja a maximális, Best pontszámot!:)

4Bro Bisztro - Bp, Csörsz utca 14-16

szerintem ennyire lájk: (4/5)
szerintetek ennyire lájk: (1,7/5)

Szerző: Erik C

21 komment

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://bthebest.blog.hu/api/trackback/id/tr711648736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p_sk 2010.01.05. 15:06:32

Háth nem tudom, jó a hely meg minden de sztem a MOM Leroyba szebben szól a zene plussz vannak sokkal komolyabb arcok is, mint pl. amilyenek mi vagyunk. Azér szerintem a 4BROba jár egy csomó ilyen pozőr is, akik csak ugatják ezt az életstílust, a coolságot. Nekem ez a lezser elegáns gondtalan feeling sokkal inkább jelen van a Leroyban. Szal IMHO 3/5 de menjünk el együtt egyszer meg a MOMba is és akkor majd újra mérünk :-) Vendégem vagy egy pezsire amúgy a bécsi cool-túránk miatt! :-)

Erik C 2010.01.05. 15:33:39

Nem csalódtam benned..:) Csak azért mert szervezel bulikat a Mom Leroyba...:L Nem kell az önpromó, de azért a pezsit elfogadom:)

vectraboy 2010.01.26. 14:00:24

@Viner Spicli: Te nyilván lakótelepen laksz.

Viner Spicli 2010.01.26. 14:07:24

Nem nyert lufit vektorkirály ;)
Ki Opel Vectrával jár, sikeres ember nem lehet...

vectraboy 2010.01.26. 14:13:51

Humorról még nem hallottál, panelpondró? Nyilván nem Vectrával járok, hiszen csak lúzerek járnak ilyesmivel. Nekem speciel van stílusom. Egy XC90-essel járok, meg van egy 911 GT-m de azt csak hétvégen használom.

admad 2010.01.26. 14:18:50

@vectraboy: kurva vicces egy fiú vagy, gondolom a boy is csak vicc...
annyi humorod van, mint egy sültkrumplinak
ne hary

vectraboy 2010.01.26. 14:29:26

"egy fiatal szemével, a jövő kérdéseire keresem a választ, humorral, filozófiával, keserűséggel és örömmel vegyítve." (nemmindegy.blog.hu/) - Ez nyilvánvalóan a "nó komment" kategória. Azt is megmagyarázza, hogy miért nem voltál még nővel.

vectraboy 2010.01.26. 14:30:52

@admad: Ja igen, mégvalami: "ne hary". Ez felejthetetlen.

Viner Spicli 2010.01.26. 15:52:49

@vectraboy: nyilván nem vektrával jársz boyocska...
XC90-dikszóterepjáró
900gt-pöcsnagyobbító sportwágenszerűség

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.26. 15:56:14

@vectraboy: idézni csak pontosan, szépen "no hari"

kukatr 2010.01.26. 16:22:11

@vectraboy: jézusom micsoda hulladékok. akkor már Bentley, Rolls Royce, vagy Cadillac. hallottál te már a stílusról egyáltalán?

Viner Spicli 2010.01.26. 16:27:51

@kukatr: Hát igen... fogalma sincs...
Vegyen tisztességes terepjárót, vagy tisztességes sportkocsit. Mondjuk egy Plymouth Barracuda-t vagy egy Chevy Chevelle-t...stb. De hát vektra a kiráj ;))

Over 2010.01.26. 16:29:19

Speciel a legnagyobb rajság lenne egy szétment 'Cudából autót varázsolni faterral szabadidőnkben..

Talán amjd egyszer:)

Viner Spicli 2010.01.26. 16:38:02

@Over: hát igen!!! Az stílusos, az tutti, bármelyik német elbújhat mellette...

Over 2010.01.26. 16:44:43

@Viner Spicli: sztem is.

Akkor most én oktatok ki stílusról.
AUTÓK: Dodge Charger, Plymouth 'Cuda, Pontiac GTO, Shelby Mustang. Körülbelül a sorrend is ez.

Ezekben van stílus, nem a szalon bmwkben, meg mercikben.

Viner Spicli 2010.01.26. 16:50:01

@Over: Adom....

Ez se gyenge:
www.youtube.com/watch?v=cjwateFQcbU

29e ccm azaz 1770 cui. Egy igazi big block

Vágási Matyi 2010.01.30. 16:19:02

Fröccsözni csak az alkeszok szoktak, nem?
IMHO-zni meg a kockák.
süti beállítások módosítása