Hazi allatok

2010.02.02. 08:15

 Latom hogy a lovak amikor szoba kerultek akkor nagyon sok embert erdekeltek vagy legalabbis beszeltek rola! Eppen ezert gondoltam hogy irok most arrol milyen hazi allatokat kell tartani ahhoz hogy igazan teljessegeben azt lehessen mondani h mennyire cool arcok vagyunk!!

 

Elosszor is ott van a kutya. A kutya soha nem fog kimenni a divatbol!! En speciel a mondo vagyok, hogy a kicsi oleb kutyak most mennek ki a divatbol, tehat hosszutavra nem szabad ezekkel tervezni mert nyaron mar senkit nem fognak erdekelni! A nagyobb testu harcos kutyak viszont olyanok mint a tweed, azt ha 10 ev mulva eloveszed ugyanugy nagyon sokaknak fog tetszeni maradektalanul!! Raadasul ugye amint az koztudomasu a kutyak eletkorat het-tel kell felszorozni es akkor kijon az emberi eletkora, igy tehat mar csak ezert is erdemes ezt a strategiai dontest meghozni a ketto harom evre szolo ugymond taktikai dontessel szembe allitva!

 

Teljesen nem mindeggy viszont hogy mien kutyat valasztunk es h milyen taplalasnak vetjuk ala!! Kell a kutyanak is a testzsirtomeg de korul belul ugyan olyan aranyba kell beallitani mint ha magadnak csinalnad. Ezert peldaul en az en doberman-omat csak marha szinhussal etetem! Idonkent kap velos csontot! Is! Ami viszont nagyon nem szep dolog a kutyat mindenfele ossze vissza hormondietara fogni hogy nojon!! Ez nem tesz jot az allatnak, nagyon konnyen meg is betegedhet! Tehat azt javaslom hogy a mindenfele vegyes hormon helyet egyfelet adjunk neki csak mert attol szepen is fog noni es nem is lessz beteg max 1-2 evel kevesebbet el dehat addigra remelhetoleg mar ki kristalyosodik hogy milyen lessz a kovetkezo alat!!

 

Ez peldanak okaert egy aranylag szepen felepitett alat csak szerintem korcs-keverek, mert a doberman-okon kivull nem ertek annyira a kutyakhoz de ti majd megmondjatok ugyis milyen:

Erdemes az izomzatat megfigyelni milyen szoborszeru reszletesseggel eddzete ki a gazdaja! Ehez az izom finomsaghoz nagyon sokat kell dolgozni a kutyaval, szerintem peldaul a az autos / motoros setaltatas es a traktorgumihuzatas szugy ham segitsegevel nagyon hatekony modja a az izomzat kimunkalasanak!! Felhizlalasi idoszakban adhatunk az alatnak tehen togyet meg kulonfele porcos mirigyes hus reszeket verseny elott mert igy ha friss hus taplalasa eseten meg jo esely van hogy nem minden termeszetes hormon bomlott le a husba!

 

Na egyenlore ennyit, a napokba meg irok a kissebb haziallatokrol mint a vadasz goreny meg az afrikai sun amibol mar volt harom is csak a goreny szet kapta oket :-DD Addig is jo olvassgatast kivanok mindenkinek es thx Eriknek a lektoralasert!!!

 

TIPP! A kovetkezo hormonok szoktak nallam jol mukodni a kutyaknak: prednizon, prednizolon, medrol, dexametazon es a triamcinolon!!! De EGYSZERRE CSAK EGGYET ADJUNK!!! EZ NAGYON FONTOS!!!!!!!!!!!

Szerző: p_sk

178 komment

Címkék: kutya alatok

A bejegyzés trackback címe:

https://bthebest.blog.hu/api/trackback/id/tr51720125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mollyxyz 2010.02.02. 08:30:36

Ez UNDORÍTÓ. Nem csak ez az írás, te is, DannyDiamond.

spájdernecc 2010.02.02. 08:42:30

tuti fake
élő ember ennyire kretén nem lehet

Jollipukki Bácsi 2010.02.02. 09:02:41

Felhízlalási időszak a sertéstenyésztésben van.
Tehéntőggyel hízlalni?
Hormonnal erősíteni?

Óbazmeg, ez egy nagyon szakmai poszt.

gidabiga 2010.02.02. 09:19:55

fotosopp, tuti.
ha meg nem, a gazdáját hasonlóan kéne megkínozni.
a poszt szerintem szörnyű, átláthatatlan, sok helyen érthetetlen.

Stimpak 2010.02.02. 09:40:39

OMG. Deni, remélem ezt viccnek szántad. ha meg komoly, remélem téged is autós-motoros sétáltatással meg traktorgumihúzással(szügyhámon persze) edzenek, meg hormonnal tömnek, hogy ilyen szép okos gyerek legyél. És kikalkulálják hogy meddig élsz még, hogy már tervezhessék a következő állatot...

meztelencsokolade 2010.02.02. 09:54:46

Heheheee, Deni, gratulálok! Szép írás.

Mitya Ivanov 2010.02.02. 10:05:39

bazmeg mikor esik már le mindenkinek, hogy ez a blog kamu? a srácok találtak egy stylist blogot, elolvasták, felbaszták az agyukat és elkezdték megírni a paródiáját.
Az első pár poszt még határeset volt, ott nem lehetett egyértelműen eldönteni, de az utóbbi posztok, főleg az ixdé és ez a mostani, annyira direkt béna, hogy az már valóban béna.

ndydck 2010.02.02. 10:09:28

Danny no hary, de ez naon nem lááájk:( Nekünk általába Samoyed szokott lenni, csak folyton megnőnek, és elajizzuk valakinek.

Samantha E. Jones 2010.02.02. 10:12:02

Kedves Dájmond!
A te éveidet hánnyal kell megszorozni? Vajon te is csak egy fajta hormont kapsz, hiszen nem baj, ha pár évvel kevesebbet élsz, szerintem már készül a következő gyerek...?

Erik C 2010.02.02. 10:14:17

@Mitya Ivanov: Te mért érzel állandó késztetést arra, hogy lekamuzzad a blogot és állandó jeleggel megírjad hogy te milyen okos vagy, hogy szerinted kamu, merhogy a Danny a kutyáját hogy neveli? Ettől jobban érzed magad?

Okoskodó, én se megyek át a béna oldaladra hogy lebénázak ott mindenfélét, boccsi...

Erik C 2010.02.02. 10:18:38

@Samantha E. Jones: ő egy ember, nem egy kutya ha még nemtűnt volna fel....

Stimpak 2010.02.02. 10:22:17

Éppen ezért kellene emberként viselkednie. Például az állatokkal szemben is. :D

Bankoscsávó 2010.02.02. 10:23:36

Denikém, nem tudom, hogy kerülhetett ki az írásod erre a blogra.

Az eddigi postok jók és hiánypótlók voltak voltak, amelyek tényleg segíthetnek az egyszerűbb embereknek, hogy hogyan lehetnek stílusosak és cool-ak.
Ez viszont kifejezetten arrol szól, hogy a prolyk és a szinesfeém kereskedők hogyan nevelik a kutyáikat.

TE EZT KÖVETED ÉS ERRE GONDOLOD, HOGY JÓ STÍLUS???

Nagyot csalódtam most ebben a blogban.
Remélem Erik tenni fog azért, hogy jó bejegyzések kerülhessenek csak ide, mint az elején, mert a borosból és a főzősből sokat tanultam.

Erik C 2010.02.02. 10:24:41

Uhh nézzétek meg gyerekek, ahelyett hogy itt vitáznátok inkább utazzatok el, link egy másik self-branding blogról, de érdemes szerintem: mynameis.blog.hu/2010/02/01/the_vine_hotel_amp_spa_madeira_portugal

Vagy egy kis divat, hogy tanuljatok: mynameis.blog.hu/2010/01/30/gucci_2010_oszi_ferfi_kollekcio

Ezt csak azért példaként, hogy vannak akik képesek még lényeges dolgokkal foglalkozni és nem a lényegtelenekkel...

Zsuzsikám 2010.02.02. 10:32:28

A macskákkal mi a helyzet?
Mert ha idén nem lesz trendy a szürkecirmos bunda fehér mellénnyel,
akkor hazamegyek, és likvidálom azt a dögöt, mert miatta nem leszek cool.

Az teljesen ki van zárva, hogy ilyen emberek létezzenek.
Kérlek, mondd, hogy ez vicc, hogy ez csak egy görbe tükör.

Stimpak 2010.02.02. 10:36:59

Különben átgondoltam a dolgot, lehet igaza van az írónak, így kell ezt. Csak ez a hormonozás meg futtatás olyan proly. Ha valahová akarok rá izmot, akkor be kell ültetni egy implantátumot. Sokkal hamarabb megvan, és ha már nem trendy, ki lehet szedetni, átrakni a jó helyre. A színét meg meg lehet oldani festékkel, egyszerű. Szerintem ezek egyszerű dolgok, bármelyik trendkövető állatklinika megcsinálja, és még a váróban is cool magazynokat lehet közben nézcsizni. (majdnem azt írtam hogy olvasni, muhaha) Szóval, aki ennyit szenved a kiegészítőnek való kutyájával, az nem cool. ;)

Stimpak 2010.02.02. 10:38:26

Elutazni?? Minek? Amikor itt is olyan jó arcok vannak meg fullos guy-ok, hát nem hagyhatjuk itt őket pont most, mikor egyre többen vannak, hála a blognak... :D

_John_Doe_ 2010.02.02. 10:54:47

Vitatkoznom kell, az öleb kutyák soha nem mennek ki a divatból, csak nem mindegy kié az az állat.

Hölgyeket csak ölebbel tudok elképzelni, de egy metrosexualis fiú vagy egy meleg srác is hülyén néz ki egy a képen látható ebbel. (aminek mellesleg tényleg nagyon szépen ki van dolgozva az izomzata. vajon hova jár?, lehet nekem is helyet kellene változtatnom?)

Lee&a 2010.02.02. 11:03:15

Még ha kamu is a blog, egyesével tépném le annak a baromnak a körmeit, akinek egyátalán ilyen ötletei vannak állatkínzásra és ahelyett, hogy elbújdosna, még le is írja, hátha pár elmebeteg gyökér komolyan veszi és szétszadizza az állatait, meg széttépeti egyiket a másikkal az ostoba agyhalott majma!

Állatot tartani divatból...nagyon okos ötlet. Aztán amikor megunod, akkor a kutyából csináltatsz egy bundát, a széttépett sünök tüskéit meg ezüstre fújatod és a vállrészre varratod, mert most ez olyan cool, mert Rihanna meg a Beyonce is ilyenekben járkál és hűűűű meg haaaa, meg ájuldozáscsi meg becaráscsi...

Ha ez poénblog, akkor is túl messzire ment.

Maradjatok inkább az okos megmondós dolgoknál a divattal, ételekkel és az orvosokkal kapcsolatban...azzal nem bántotok senkit, mindenki szépeket röhög rajtatok.

mokusmoki 2010.02.02. 11:08:43

ez poénblog. nincs ekkora retardált ember aki terminátort akar csinálni a kutyájából úgy hogy utánfutóra köti.:D:D:D

Tym4sumakshun/ PhotelNiggaH 2010.02.02. 11:09:55

A belgáknál van ilyen bociban is, ott a szőre nyírásával is rádolgoznak az izomzatára. A poszt írása meg nagyon zagyva!

Lee&a 2010.02.02. 11:13:04

@_John_Doe_: Nem megy...ismerek olyan gyökeret, aki hasonlóan bánik az állataival.

Malory 2010.02.02. 11:26:22

Na. Eddig nem akartam elhinni, hogy ez kamu, mert ennyi sz@rt értelmes ember még poénból sem tud összehordani.
Ennél a posztnál azt remélem, hogy tényleg vannak vicces kedvű emberek és ez csak kamu meg fake. Mert ha nem, akkor még ekkora köcsögfejű, értéktelen, érzelmektől mentes buzit nem pipáltam. És csak remélni tudom, hogy tényleg nincs ilyen ember a földön, mint ez a sz@rzsák.
De ha megunjátok, meséljétek már el, hogy hogy a picsába tudtok ennyi hülyeséget összehordani?
Konkrétan bármilyen témában rengeteget kéne felejtenem, hogy ilyeneket írjak, akár poénból is...

Malory 2010.02.02. 11:27:22

@mokusmoki:
Sajnos, nagyon sok ilyen retardált van. Csak gúglizz rá a kutyás súlyhúzásra. Még versenyeik is vannak.
A képen sztem egy agár van amúgy, él és létezik hasonló kutya, külföldön fut.

Bakkerovics Bakker 2010.02.02. 11:50:05

felettébb szánalmas kreténség.
remélem senki egy szavát nem veszi komolya.

Over 2010.02.02. 11:53:22

Na. Ez a cikk végképp ledobta a szíjat.

Először is kutyát nem a divat alapján választunk. Ezzel minden állatszerető embert megbántottál, pl. engem is, nálam evidens, hogy a kutya családtag.

"max 1-2 evel kevesebbet el dehat addigra remelhetoleg mar ki kristalyosodik hogy milyen lessz a kovetkezo alat!!"

Van neked szíved? Emberi érzéseid? Tudom, hogy valószínűleg vicc, de ilyet viccből sem írunk le. Oké?

A képen látható állat gusztustalan! A gazdája valszeg kompenzálja vele valaminek a hiányát, és biztos nem állatszerető ember. Részemről egy talicska szart nem bíznék egy ilyen emberre.

Végül pedig... Motoros húzatás? Erre nem is nmondok semmit, mert ha mondanák bármit abba biztos szerepelne az anyád és a kurva szó, ehhez meg most nincs kedvem.

Harmadrészről nekem 2 kutyám van, és képzeld hormonok nélkül is makkegészséges, vidám, és tökéletesen fejlett mind a kettő. (Igen ők vannak a képen, ha egy rossz szót is mersz rájuk mondani megemlegeted ugyanis nálad okosabb élőlényekre rosszat gyopár dolog)

Megint csak érdemes lett volna megkérdezni valakit pár dologról aki ért az állatokhoz mielőtt vadbaromságokat posztolsz...

Over 2010.02.02. 11:54:40

@Over: mármint vannak hormonjaik, de azokat a szervezetük termeli, és nem máshonnan szedik be.

binike 2010.02.02. 12:06:29

nálunk (fő proliknál) a hosszúszőrű németjuhászok vannak divatban lassan 15-20 éve. És azt hiszem ezen semmilyen divat nem fog változtatni.
Ez a poszt alulmúlta eme blog eddig is alacsony színvonalát.

Bérgyilkos Bohóc 2010.02.02. 12:18:34

Ez blog... Egyre lejjebb. Deni, te meg a kutyád kínzása és mérgezése helyett olvasgass szépirodalmat, hátha írni is megtanulsz és mellesleg egy kis értelem is ragad rád. Vagy a "kúlság" csak a külsőségekre vonatkozik? Hiába öltöztök trendi ruhákba, hiába mutatjátok kifelé az igényességet(értsd: sznobságot),ha szellemileg igénytelenek és primitívek vagytok.

Frucsasz 2010.02.02. 12:18:49

Először is ott van a kutya... és ennyi? A többi állat már nem is cool? Ejnye. Tessék kicsit jobban kidolgozni, csalódtam bennetek, leülni, egyes.

Ha már egyszer cool pasi, akkor ne tartson ölebet. Azt hagyjuk meg a cool csajoknak, mint én.
De az igazán cool pasik nem kutyát tartanak, mert az már nagyon proli, hanem valamilyen nagymacskát, vagy apácamajmot, esetleg amerikai törpemalacot... A kutya kigyúrása meg versenyeztetése meg a bodzaszedő színeseknek való, igazán uncool dolog.

A vadászgörény sem cool már! Az pár éve volt divat, mára minden suttyónak (bocsi, prolinak) lett. A mai divat az afrikai törpesün (még ritka és drága), de az is inkább a cool csajoknak van.
Görény, nyúl, tengerimalac, macska nem lájk! Na jó, macskából a brit rövidszőrű cirmos esetleg, ha csaj vagy...

Nekem volt tengerimalacom meg degum, de rájöttem, hogy tiszta proli dolog, úgyhogy megszabadultam tőle. Most van collie-m, meg chihuahuám. Így váltogathatom őket aszerint, hogy az aktuális divat.

Ui: komolyan ne vegyetek! Imádom az állatokat, de ezen a poszton már nevetni se tudok, annyira szánalmas. Imádkozzatok (ha cool dolog még hinni és imádkozni, nem tudom...) ,hogy ne találjon be egy kóbor radikális állatvédő banda, mert szétkapnak titeket. A fotó meg mélyen remélem, hogy PS...

Stimpak 2010.02.02. 12:28:47

A fotó sajnos nem PS, ahogy fentebb írták, vannak ilyen versenyek a hasonló kretének szórakoztatására. ha jól tudom, a végén a kutyákat nyersen megeszik, mert attól sokkal menőbbek egymás előtt. :) Najó, ne túlozzunk. Van amelyik megfőzi.

Azt meg tényleg csak remélem, hogy Dani tartóiban már kikristályosodott hogy milyen lesz a következő állat, és úgy számolták ki hogy már ne éljen sokáig.

Erik felvetését, hogy szerinte meg Dani egy emberi lény, nem tudom fenntartások nélkül kezelni, egy ilyen poszt után pláne. Erik, nem attól emberi lény valaki, hogy két lába van meg beengedik a 4Brokeszba. A gondolkodásmód tesz minket emberré, hogy nem gázosítunk el gyerekeket, nem írtunk ki fajokat, és nem kínzunk állatokat szórakozásból..upsz, bocs, ezt már mind csináltuk/juk... mindegy, a lényeg, hogy a génkészlet nem szavatol emberi mivoltot. Franc, megint túl bonyolultan fogalmaztam...

Egyébkéntmeg: most azt játszom, hogy elhiszem hogy ez egy igazi blog és ezek valódi posztok. Ha nem azok, akkor nagyon lájkolom, mert pont azt a reakciót váltotta ki a bamba kommentelőkből(pl, belőllem), amire készült.

Bankoscsávó 2010.02.02. 12:29:07

@Over:

Hagyd, most azt hitte, hogy az a menő, ha egy ótvar harcikutya telep mindennapjait mutatja be. Kültelki, alpári mocsadékok valóban így nevelik a kutyát.

DE, ez a blog tudtommal a jó stílusról szól. Vagy legalábbis eddig úgy tűnt.
Ez viszont minden, csak nem az. a kutya ilyen neveléssel csak veszít az értékéből. Ezt mindenki tudhatja magától is. És az állatot nem azért vesszük, hogy leamortizáljuk, mert az nem cool.
Az alap, hogy ha kutyának készített tápot adsz neki, akkor az Royal Canin, de ezt is mindenki tudja. Meg hogy nem a család maradékait kell adni neki, mert nem lesz fényes a szőre.
Meg az is normális, hogy ha nem akarod táppal etetni, akkor a hentesnél veszel neki színhúst. Persze csak a jó fajtákat. Tehát a vízzel telenyomott csirkemell nem lesz jó, de a bélszínt és a szűzérmét szeretik a kutyák. Meg az őz, szarvas és vaddisznó húst is, de abból sem szabad a fagyasztottat megvenni, mert az már nem olyan jó, mint a friss.

Egyébként meg olvastam, hogy már nem a nagy izomztú kutya a divatos. Sőt, szinte mindegy, hogy milyen a fajtája (jó, mondjuk ilyen menhelyes korcsokat most ne vegyünk ide, mer az annak való, aki nem divatból vesz kutyát, hanem mert kevesebb a pénze és nem telik lézeres riasztórendszerre a ház köré), szóval nem a fajta a lényeg, hanem hogy jó cuccokba járjon. Gucci vagy D&G nyakörv, Tommy Hilfiger, Paul @ Shark kabát és hasonlók.

Szóval Deni nagyon mellé fogott, mert a kültelki proli stílus soha nem volt és remélem nem is lesz kifinomult és stílusos.

mokusmoki 2010.02.02. 12:36:15

Erik: a 4bro -ban van kutyamegőrzés? és izmoskutyamegőrzés?

Swabian Hill Wayne 2010.02.02. 12:43:21

Hey party-arcok! 8)) Nagyon komolyba tolod Danny, rispect! A Batyamnak volt Staffordshire-e meg a 90-es evekbe, de akkor meg alig volt valakinek.

En inkabb a kis bujos kutyukat szeretem, meg a csajosek is jobban ertekelik. Mops, Bolonyese, York-shire. Bar sajnos ezek is eleg divat kutyak lettek,mar Bekason is ilyenekkel setalnak.

Muttiek hazassagi effordulora maine coont vettunk a Batyammal, most az van.

Over 2010.02.02. 12:43:42

Mellesleg nem motorral kell húzatni, hanem futni mellette és az még neked is jót tesz (és ez tényleg megmozgat nem úgy, mint a golf meg a többi köcsögség), nem csak a blökinek. De én barom azt hittem, hogy ez egyértelmű.

Over 2010.02.02. 12:46:14

@Swabian Hill Wayne: ha szívedre teszed a kezed akkor komolyan ki mered mondani, hogy ez a cikk jó, és igen így kell kutyát tartani?

Túl sok lesz a viccből srácok.

Swabian Hill Wayne 2010.02.02. 12:54:31

@Over: hat en nem ertek vele 1et,mert mi nagyon nagy becsbe tartjuk a blue fawn bulldog-unkat, csak szurt vizet kaphat meg biotejet. A cica is.

Viszont hat pont az a szep itt, h a haverokkal nem vagyunk 1formak. Danny kemenyebb srac, en inkabb a feminimebb tipus erositem (de nem vagyok meleg mielott azt hinned!).

Kop 2010.02.02. 12:57:52

Teljesen nem értek veled egyet, DannyDiamond. Meg is mondom, miért:

1) Undorító dolog így kigyúrni egy kutyát, csak azért hogy aztán kitedd a ablakba.

2) Kutyát nem azért kell tartani, hogy azzal menőzz és cool arc legyél. A kutya háziállat, családtag, élőlényként kell kezelni, és a szeretet miatt kell tartani.

Fúj, undorítóak vagytok, ez az egész bagázs, most már nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ilyen is létezik. Elhatárolódom tőletek, ez... ez.. ez undorító, és ti is azok vagytok.

Ha meg ez fake volt, akkor ez már nem vicces, ez durva és morbid.

mokusmoki 2010.02.02. 12:59:06

Swabian: persze h feminimebb vagy, nem gyúrsz hanem futsz. kislány

Kop 2010.02.02. 12:59:50

Danny, most már tudom miért vagy ilyen kretén: veled is azt csinálják, amit te a kutyával.
Isten nem ver bottal.

Kop 2010.02.02. 13:09:10

@Swabian Hill Wayne: Veletek is azt kéne csinálni, mint amit ti csináltok a kutyával. Odaadnak titeket házassági évfordulóra, aztán ha kimentek a divatból, elaltatnak. Én személy szerint már várom, hogy kimenjetek a divatból, mert már proli dolog veletek mutatkozni egy blogban.

Vágási Matyi 2010.02.02. 13:14:51

Szügyhám, tehéntőgy :D

Láttam hasonlót, csak sokkal zártabba: www.dogtrainingcleveland.com/images/pic-training5.jpg

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.02. 13:17:23

Bankoscsávóval annyiban egyet értek, hogy azért ha nem azt nézed h milyen a kutya akkor kicsit szélesebb választékból választhatsz és helyette kiegészítőkkel fel lehet dobni. A kutya amúgy az ember legjobb barátja. Nekem az egyik legjobb barátom is eléggé ki van gyúrva, ettől még ugyanúgy barátkozom vele mint a kutyával. Azért mert izmos egy kutya még nemkell kirekeszteni. De most ehhez nemtudok annyira érdemben hozzá szólni mert én inkább cicás vagyok, azok játékosabbak és maguktól is izmosak meg mozgékonyak. Mi építettünk neki egy ilyen mászókaszerűséget a szobájában és azzal tök jól elvan egész nap, élezi a körmét meg fel-le ugrándozik. XD

Vágási Matyi 2010.02.02. 13:20:17

@Swabian Hill Wayne: Azért egy angol vagy egy francia bulldog elől se menekülnek el a lányok. Mondjuk yorkshire-t látok náluk a leggyakrabban.

Stimpak 2010.02.02. 13:21:16

:D Méghogy Deni keményebb? Attól kemény hogy motorral/autóval meg hormonnal kigyúrja a kutyáját, aztán azzal menőzik? Ez inkább pisis viselkedés, semmi köze ahhoz, hogy kemény vagy puha. Meg ha már olyan kemény, miért nem fut együtt a kutyával, mit motorozik? Vagy 120 kiló zsír, moccanni is csak ha muszáj, szétrobbanna a szíve a nagy keménységben, ha futnia kéne, vagy mi? Még jó hogy nem ismerem, úgy nem lehet normális előítéletet alkotni...

Kop 2010.02.02. 13:21:32

@ixdé: Igen, veled most kivételesen egyet kell értenem, én is cicás vagyok :)
Van egy négy éves félperzsa narancssárga cirmos kandúrom, és én is szeretek vele játszani, meg foglalkozni vele.

Swabian Hill Wayne 2010.02.02. 13:25:20

@Kop: ezt teljes mellszelesseggel visszautasitom! Irtam,h nalunk a kutyok meg a cicak sora is irigylesre melto, vallogatott hami-horpi jar Mutiek kis kedvenceinek. Bar en nem szeretek nagyon foglalkozni veluk, mert neha tenyleg kis budik, de a staff megoldja.

@mokusmoki: megneznem,h akar egy fel marathonit kibirnal e velem, utanna szoljal be h kislany. Miert baj ha valaki nem csak a felfujt, vizes izmait akarja mutogatni, hanem eronlet meg a kecsesseg, flexibilitas is fontos neki? A mai lanyok mar igenis a vekony, bar sportos testalkatot preferaljak.

Kop 2010.02.02. 13:30:01

@Swabian Hill Wayne: Igen, látom, nálatok csak a staff törődik valamennyire az állatokkal, nektek csak az a fontos, hogy minél izmosabb legyen.

Leszarom hogy mit adsz a kutyádnak, én azt szoktam adni a macskámnak, amit én is eszem: maradék csirkecombot, maradék kaját, alkalomadtán egy kis macskakekszet. A többit meg levadássza magának az erdőben, madarakat és egereket.

És ettől még ugyanúgy lealázza a kutyádat, simán széttépné, mert fitt, kiegyensúlyozott, egészséges, fényes a bundája, és még olyat is tud, amit a te kutyád nem: boldog.

NannyOgg 2010.02.02. 13:37:07

Eddig csak sejtettem, és reménykedtem, hogy nincs igazam. De már teljesen világossá vált, és így szomorúsággal tölt el a tény, hogy ez a blog egy kamu. Kár, olyan jó volt minden nap röhögni rajta!

Így elvesztettetek egy lelkes olvasót.

Swabian Hill Wayne 2010.02.02. 13:43:54

@Kop: biztos szettepne, de hat nekunk nincs aggressziv harci kutyank, ezek tiszta kis szormokok. De nehogymar azon vesszunkossze, h kinek az Apukajanak van pisztolya meg erosebb kutyaja meg ienek.

Csak ugy vok vele h egy nemes kutyat vagy cicat meg kell becsulni es apolni kell, torodni vele. Namost ha mi elfoglaltak vagyunk - szuleim reggeltol estig dolgoznak, nekem csomo helyre kell maszkalnom - ienkor kell vki aki torodik az allatkakkal, ennyi. De minket is ugyanugy szeretnek & halasak. Ugyh boldogak igenis.

Kop 2010.02.02. 13:49:19

@Swabian Hill Wayne: Ha anyu és apu estig dolgoznak, neked meg mászkálnod kell, akkor bizony oda nem kell háziállat.
A háziállattal törődni kell. Nem másnak, nem a staffnak, nekünk. Az állatnak is jobb lesz így, meg nekünk is. Én például inkább nem megyek akkor sehová, de leülök a macskám mellé és beszélek hozzá, simogatom, meg ilyesmi. Nincs olyan fontos dolog, ami ennél fontosabb lenne, időt kell rá szakítani.

Swabian Hill Wayne 2010.02.02. 14:38:02

@Kop: mondod Te, de mi is eltudjuk donteni h mi kell es mi nem. Allatkinzas nincs, sot, ellenkezoleg: a legnagyobb torodest kapjak a picik & szabad idonkben mi is simogatjuk oket, sot, 7vegen setalni is elviszem neha a kis szormokokat. Nagyon sok allat cserelne veluk.

Remelem a panellakokat, berhazban elo tomegeket is arrol gyozkodod nap, mint nap h. nekik nem valo allat a lakasba.

mokusmoki 2010.02.02. 14:42:59

@Swabian Hill Wayne: egy héten egyszer leviszed őket sétáltatni? aztaaa, te mennyire figyelmes vagy!:D

Samantha E. Jones 2010.02.02. 15:04:58

"A kutya amúgy az ember legjobb barátja. Nekem az egyik legjobb barátom is eléggé ki van gyúrva, ettől még ugyanúgy barátkozom vele mint a kutyával."

Oh, barátom, adok egy élesebb fűrészt.

dzsíni 2010.02.02. 15:13:50

@Kop: én már képtelen vagyok eldönteni, h ki viccel meg ki nem..

"Én például inkább nem megyek akkor sehová, de leülök a macskám mellé és beszélek hozzá, simogatom, meg ilyesmi. Nincs olyan fontos dolog, ami ennél fontosabb lenne, időt kell rá szakítani. "

te ilyen állatszexualizáló vagy? én is játszom a kutyámmal, de azért ha vmi érdekesebb van a tévében, akkor simán mondom neki h feküdj le és aludj! most akkor dobjam ki az út szélére, mert szted nekem nem való?

vagy most ez is egy vicc? nemértem esküszöm..

szatyoár 2010.02.02. 15:24:30

Kiscica, posztolas elott futass mar at a szovegen egy helyesiras-ellenorizest, sokat lenditene az elvezeti erteken.

dzsíni 2010.02.02. 15:29:14

@szatyoár: pont mint az ékezetek..

p_sk 2010.02.02. 15:37:52

Na nehogy mar azt mondjatok h a kutyam nem boldog!! Mindegyik fajtarsannal nagyobb, eros meg jo kajat kap alszik gyur semmi mas dolga nincs!! Mint a menok a bortonben!! A kertbe meg nem mer senki bejonni!! Akkor mirol beszelunk?!?!@dzsíni: nincs ekezet a notimon, boccsi.

Over 2010.02.02. 15:40:42

@DannyDiamond: Rohadtul nem ez a baj, hanem, hogy úgy beszélsz róla, mint egy dísztárgyról. De mindegy úgyis a falnak beszélek.

p_sk 2010.02.02. 15:41:55

@Over: miert mire valo egy kutya ha nem arra h az oromunket leljuk benne?!?!

dzsíni 2010.02.02. 15:43:14

@DannyDiamond: nem neked mondtam, mert te nem te sírtál be az élvezeti értéken..

viszont a kutyád menő, mint a börtönben az aki nagyobb a többieknél, eléggé odabasz :D

Over 2010.02.02. 15:46:03

@DannyDiamond: Jó, akkor innentől befejeztem, mert nem tudom másképp leírni.

Zabáltassatok hormont szerencsétlen kutyával, húzzátok motoron, húzassatok vele minden nehéz szart. Mert biztos kurva jót tesz neki. Aztán majd lehet vele menőzni, hogy milyen nagy, meg erős. Hát tényleg örömöd lesz benne az biztos.

p_sk 2010.02.02. 15:47:27

@dzsíni: ?!
@Over:
na akkor vegre megertetted h mirol szol a cikk!! Latod nem volt olyan nehez!!!

Over 2010.02.02. 15:47:59

Már csak azt remélem, hogy hamarabb meghalsz, mint a kutyád, mert akkor csak egy állatot tettél tönkre magadon kívül.

p_sk 2010.02.02. 15:51:18

@Over: ja!!! hogy igy!! hat fojtassuk ezt a beszelgetest es akkor tonkre teszek meg egyet ;-P

dzsíni 2010.02.02. 15:52:01

@DannyDiamond: nem neked mondtam, h az ékezet is emeli az élvezeti értéket, hanem annak aki beszólt a stílusra

érted, saját felróható magatartására előnyök szerzése végett senki sem hivatkozhat.. bár ezt neked nem kell ismerni, mert te a törvényeken felül állsz, mint azt már kifejtetted

Over 2010.02.02. 15:53:13

@DannyDiamond: na legalább bevallod, hogy magadat meg a "kutyádat" már elbasztad.

p_sk 2010.02.02. 15:55:51

@Over: szerinteeed! Ha amugy erdekel ezek a kutyak amugy is meg szulettek volna es nem rendelesre lettek csinaltatva legalabb ha a te ertek rended szerint ez javit valamit a karmikus megite3lesemen!!

Over 2010.02.02. 16:01:23

Hát tudod mit, leszarom, gondolj csak engem a hülyébbnek. De ha végig olvasod a hozzászólásokat akkor látni fogod, hogy még a kis haverjaidat is elborzasztottad.

Tessék, te nyerted a vitát, szopd le magad. Képtelen vagyok érthetőbben elmagyarázni, hogy amit csinálsz az akárhogy is van csomagolva meg szépítgetve akkor is állatkínzás.

p_sk 2010.02.02. 16:32:51

@Over: a kutyakat nem kerdezte senki!!

Lee&a 2010.02.02. 17:09:02

Te, Danny, a hülyeségeidhez az arcod is be mernéd vállalni?
Komolyan kérdezem...egyszerűen látnom kell, hogy ki az, aki ekkora ősbarom és ezt még fennen hírdetni is meri.

Mixee 2010.02.02. 17:30:58

Srácok!
Megadom a címem, azt ti odaadjátok a chauffeur-nek és megcsinálom az ékezetet a notitokra, enyémen se magyar a billentyűzet, mégis van ékezetem :) .

Amúgy üzenem az unatkozó bölcsészeknek akik írják a blogot és hőseink kommentjeit: kell a napi betevő, ne hagyják abba!

Samantha E. Jones 2010.02.02. 17:44:10

hát én szopom le magam mindjárt... komolyan gondoljátok, hogy a kutyáknak az a legnagyobb gondjuk az életben, hogy dzsondírt vagy trabantot húzogatnak? Baazzzzz, én még kutyát gyúrató (bármilyen módszerrel) degenerált embert nem láttam. És tényleg nem az az első probléma, ami felmerül a postot olvasva, hogy hányféle hormont adsz az állatnak. A gond azzal van, hogy adsz neki.

Stimpak 2010.02.02. 17:44:11

Ha a "nagyok a börtönben" a példaképeid, remélem minél előbb találkozol velük odabent. Tuti mindig keresnek "élettársat", azért ők a nagyok, mert nem ők fognak szopni...

Lehet off:
Az előbb a gugli dobott egy ilyet: danny-diamond.blogspot.com/

Samantha E. Jones 2010.02.02. 17:45:41

jah, de persze abba ne hagyjátok, mert elmaradnának a már megszokott Napi bthebest idézetek a fácséról!

Macseb 2010.02.02. 17:46:52

Az indulása óta olvasgatom a blogot én is, s eddig hittem benne, hogy csak egy vicc. De egyre nagyobb kétségeim vannak efelől.
Nekem is van 2 kutyám (berni pásztor és husky-németjuhász keverék, csak hogy én is a proli kategóriát képviseljem), van cicám is - a tartásuknak megfelelő kertes házzal - s ennek fényében szorítottam az asztal sarkát, míg ezt a bejegyzést olvastam.
Az ügye tiszta mindenkinek, hogy a leírtak alapján a cikk szerzőjét fel lehet jelenteni állatkínzás ürügyén?! S ezután a rendőrség gond nélkül megtalálja az illetőt...
Kedves Danny, nagyon remélem, hogy mire újra rápillantok erre a site-ra, "bevallod, hogy csak faszságokat írogatsz" nagyzolási mániád keretében.

Lee&a 2010.02.02. 18:05:44

@Stimpak: Anyám...ha ez ő, akkor értem, miért akar ilyen durván kompenzálni. :o)))))))))))))))))

Kop 2010.02.02. 18:06:07

@dzsíni: Ha szerinted ez vicc, akkor neked nem való állat. Ennyi. Ha a feleségednek kell segíteni mosogatni, de valami érdekesebb megy a tévében, akkor neki is mondod, hogy feküdj le és aludj? Nálunk, és jobb helyeken a háziállatokat családtagnak szokták tekinteni, nálatok ezek szerint nem így megy.

Kop 2010.02.02. 18:08:28

@DannyDiamond: Eszik, alszik és gyúr, mint a menők a börtönben? Szép :D

Kop 2010.02.02. 18:14:41

Ha ez a blog egy vicc, akkor ez a post ez kurvára nem volt vicces.

Kop 2010.02.02. 18:39:16

@Stimpak: "danny-diamond.blogspot.com/"

Fúúúúj, azt a rohadt kurvaélet. Danny, mondd, hogy ez nem te vagy!

Regina Filangi 2010.02.02. 19:06:40

Danny te agyament. Baromira megvetlek, hogy van bőr a képeden úgy írni a kutyákról mint divatcikkekről. Az ilyen ember maradjon csak a plüssnél.

p_sk 2010.02.02. 19:10:49

@Kop: fiatal voltam, kellet a penz :-D

Regina Filangi 2010.02.02. 19:11:45

"TIPP! A kovetkezo hormonok szoktak nallam jol mukodni a kutyaknak: prednizon, prednizolon, medrol, dexametazon es a triamcinolon!!! De EGYSZERRE CSAK EGGYET ADJUNK!!! EZ NAGYON FONTOS!!!!!!!!!!!"
Én feljelentelek az állatvédőknél te hülye gyerek. Nem tudok mást mondani rád, csak hogy egy iszonyatosan hülye gyerek vagy! Fingod sincs a kutyákról, normális táplálásukról, és még van pofád hormonokkal is jönni? Felháborító!!!!
Szégyelld magad, mégis miafaszt gondolsz te az életről? Szüleid szégyene.

Kop 2010.02.02. 19:16:40

@DannyDiamond: Nem, most válaszolj most az egyszer komolyan és értelmesen; ugye az nem te vagy?

Regina Filangi 2010.02.02. 19:18:08

@Kop: Hogyne lenne ő! Minden stimmel, az írások tökéletesen illenek ehhez a tökéletlen fejhez.

Erik C 2010.02.02. 19:19:12

@Regina Filangi: szerintem én nem tudom miért kell fenyegetőzni nekem egy másfajta, kisebb kutyám van, de van amiket direkte arra tenyésztenek ki hogy harcosak legyenek. azok a kutyák nem maguktól voltak, hanem úgy csinálták őket. akkor szerinted ha ez tilos lenne akkor miért hagynák hogy egyáltalán legyenek ilyen állatok?

Kop 2010.02.02. 19:29:06

Én elmondom, hogy miért nem lettem emós, illetve hogy mit gondolok róluk:

1) Nem szeretnék úgy kinézni, mint egy buzi, mert nem vagyok az.

2) Az emósok azt hirdetik, hogy ezzel ők nonkonformisták és különböznek, de valójában pont hogy ezzel mennek mind egy kaptafára, mindenki úgy emlegeti őket, hogy "az emós köcsögök". Mind egyformák, egyik se különb a másiknál, kinézetre sem.

3) De a legfontosabb: ha a későbbi életem során erre kéne visszaemlékeznem, bizony szégyellném magam elég rendesen, vagy le is tagadnám. A diszkó stílus elfogadható. A rocker már gázosabb. De az emó: festékkel szétcseszni a hajad egy életre, fiú létedre női síróspicsát játszani, és ezt a stílust hirdetni, büszke lenni rá, hát az bizony már ultrahipergáz és undorító.

Kop 2010.02.02. 19:36:03

Meg még annyit hozzátennék, hogy ha igaz ez a szóbeszéd miszerint emósok vezetik ezt az oldalt, akkor így már minden világos, nincs több kérdésem.

Kop 2010.02.02. 19:51:46

Ha az előbb nem küldte el a kommentet, leírom mégegyszer:

Ha igaz a pletyka, miszerint emósok szerkesztik az oldalt, akkor így már minden világossá vált, nincs több kérdésem. És egyúttal ezt az oldalt se fogom többé látogatni, nem akarom hogy egy oldalon lássanak engem arcoskodó emósokkal.

Regina Filangi 2010.02.02. 19:57:39

@Erik C: Na itt a másik. Gondolom nem a speciálisan erre tenyésztett őrző-védő kutyafajtákra gondolsz, hanem az általad "harcos"-nak titulált staffira és rokonaira. Azokra a kutyákra akik adottságait kihasználva szarházi emberek kutyaviadalokon szerepeltetnek, hormonokkal tömnek és szenvedéseiken gazdagodnak. Nos, elmondanám neked, ez mind-mind illegális. Ahogy hormonokkal tömni egy kutyát is illegális. Ha igazi őrző-védő kutyát akarsz magadnak akkor jóminőségű táppal (és nem hormonokkal!) eteted amiben minden szükséges megvan, adhatsz neki továbbá vitaminokat, csonterősítőt, ajánlom továbbá a Luposan Gelenkraft nevű termékét ami a porcokat erősíti, adhatsz speciális olajat (Lupoderm például) ami a szőrt és a bőrt teszi egészségessé, fényessé. De NEM HORMONOKAT!!! Egy életre tönkrebaszhatod vele a kutyádat! Miután megvan a kutya és a helyes táplálás, indulhatunk kutyaiskolába. Szabadban lenni és kutyáddal közös foglalkozáson részt venni a legcsodásabb dolog a világon. Szakértő kiképzővel egy normálisan viselkedő, szocializált de vészhelyzetben bátran felálló (és nem boldog-boldogtalanra támado!!!) kutyát kaphatsz! Erről írjon Gyémánt Dani inkább, hogy mennyire sztájlis kutyaiskolában szocializált, kiképzett, engedelmes baráttal együtt élni!

Over 2010.02.02. 20:21:50

@Regina Filangi: Hát igen valahogy így a normális. De hiába mondtad el ezt, mert megkapod, hogy "nem foglalkozunk veled" és kész.

én_aki_vagyok 2010.02.02. 20:25:35

A képen látható kutya egy beteg agár, nem egy idióta által megcsinált és hormonkezelt valami. Ez egy izomfejlődési rendellenesség, ami genetikai eredetű. De amelyik hülyegyerek felrakta a képet, annak tudnia kell, mert az oldalon ezt is leírták. Ja, az Erik C. név az Eric Cartman-re akar utalni?

p_sk 2010.02.02. 20:32:35

@én_aki_vagyok: tenyleg? nekem kultek...... Na es ennek abetegsegnek mi a neve?? elolehet idezni hormonnal es ha igen melyikkel??

Over 2010.02.02. 20:35:58

@én_aki_vagyok: hát kb olyan hülye, és kb annyit hazudik, szal van benne valami:D

Regina Filangi 2010.02.02. 20:36:52

@Over: Sírhatnékom támad minden percben mikor rájövök hogy tényleg mennyire felesleges a szájkoptatás. Légüres térben nem terjed a hang...

Regina Filangi 2010.02.02. 20:37:49

@DannyDiamond: Mi van, nem reagálsz a kérésemre az előző kommentemben? Hogy miről írj inkább állattartás kapcsán? Vagy fogalmad sincs milyen lehet az?

Kop 2010.02.02. 20:44:21

@DannyDiamond: Hogy genetikai betegséget elő lehet-e idézni egy állatnál hormonnal?
Most eltekintek a beteges szándékaidtól, de attól függetlenül ez a kérdés hülyeség.

én_aki_vagyok 2010.02.02. 21:04:50

aki tud angolul, annak íme az információ az izomfejlődési rendellenességről: en.wikipedia.org/wiki/Myostatin

bloodhound v2.0 2010.02.02. 21:48:21

ez a poszt olyan szinten kínos, hogy most már tényleg semmi kétségem afelől, hogy az egész blog kamu.

"na csá' gyíkok, én leléptem!"

Over 2010.02.02. 22:49:02

HA mindenképp folytatni akarjátok ezt a degenerált blogot akkor szeretném kérni, hogy a jövőben az állatokat hagyjuk ki belőle. Ők nem tehetnek semmiről.

Mixee 2010.02.02. 22:58:51

Amúgy ezek a "hormonok" (van amit mesterségesen lehet csak előállítani, az semmiképp se lehet hormon) kortikoszteroidok, illetve glükokortikoszteroidok, amik sok jót csinálnak, de az izmok nem fejlődnek tőlük. Danny amire te gondolsz azok az anabolikus szteroidok.

Regina Filangi 2010.02.03. 01:31:33

@Over: Osztom. Csak áldozataik az ilyen majmoknak. Az a kép jut eszembe róluk, amikor south parkban Paris Hilton csivavája, Tinkerbell előkapar egy revolvert hogy végezhessen magával. :D

dzsíni 2010.02.03. 02:05:56

@Kop: Hát te tipikusan az az ember lehetsz aki erre az elképesztően vicces oldalra jössz kommentelni vérkomolyan és legalább olyan vicces dolgokat mondasz, mint ezek bloggazdák..

A kutyám a legelkényeztetettebb állat a világon, az asztalnál etetem és az ágyam mellett alszik, de azért még ép ésszel fel tudom fogni, hogy nem lehet egy sorba helyezni az ember feleségével :D És nem azért tartom, hogy a szociális kapcsolataimat pótoljam, hanem mert szórakoztat. És ha valami jobban szórakoztat, akkor fekszik van. Nem jár pszichológushoz emiatt :D

Ha meg nem lenne tiszta, ha bármikor megtudnám a posztíró címét, én lennék az első aki feljelentené a helyi jegyzőnél..Amilyen ostoba, lassan ki is lehet sakkozni ki is ő és hol lakik, ne aggódj.

Persze tényleg a legjobb lenne, ha bölcsészek szórakoznának, de azért milyen ember az akinek ilyen belső infói vannak..

Regina Filangi 2010.02.03. 09:47:38

Haha, micsoda kamu blog. Danikám, látom a saját oldaladon helyrejön a nyelvtanod!
dannydiamond.uw.hu/
Kedvcsináló Dani életéhez: "Imádom a deszkás holmikat,mindenből kb S-es méretűt hordok,és csak cső illetve répa gatyát.Nem csak feketében járkálok:) A hajam 3 éve vasalom. Imádom a gyorskajákat.Pizza,Hamburger és társai. A zene az a dolog amiből erőt merítek,számomra az egyik legfontosabb."
Hát nem édes?

Regina Filangi 2010.02.03. 09:49:18

@dzsíni: Nem bölcsész, és kikérem magamnak bölcsész szakos lévén, ilyen marhasággal nem köti le magát egy bölcsész. Egyébként Békéscsabán tanul felsőfokú szakképzésben, nem részletezi..sajna.

Kop 2010.02.03. 10:38:52

@Regina Filangi: A képeket elnézve nehezen hiszem hogy felsőfokú szakképzésben tanul.
Egy: Mert szerintem szellemileg maximálisan éretlen még az általános iskola második osztályára is.
Kettő: Ha nekünk ilyen csoporttársunk lenne az egyetemen, nem húzná két napnál tovább, az hótziher.

Ezeken kívül meg kíváncsi lennék, hogy milyen szakmát tanul.

p_sk 2010.02.03. 10:42:36

@Regina Filangi: nem gondolod h emo-val egetnem magam!! Szegeny gyerek roszkor volt rosz helyen!! Azert ha latjatok ne bantssatok nagyon!! :-D

Regina Filangi 2010.02.03. 10:44:50

@Kop: Ó, hát én se az arcáról vontam le ezeket a következtetéseket:) Saját bevallása szerint így van. Szakma engem is borzasztóan érdekelne;)
Lehet tanulnak még ott emó tesók és úgy kihúzza valahogy...
Meg lehet nem is egyetem hanem valami OKJ-s cumó. Sose tudjuk meg.

virus 2010.02.03. 10:54:52

Ó anyám :)de cuki....

p_sk 2010.02.03. 10:55:59

@Regina Filangi: hivjatok mar ide vagy lekuldom hozza en Apa embereit!!!

Regina Filangi 2010.02.03. 10:56:23

Olyan édes, úgy belemártogatnám a kávémba!!! :D

Regina Filangi 2010.02.03. 10:57:23

@DannyDiamond: Mi? Hogy ez nem te vagy? Csalódott vagyok...

p_sk 2010.02.03. 10:59:15

@Regina Filangi: ha igy neznek ki el vagnam a kezem!!! mondjuk ezek amugy is azt csinaljak allandoan!!!

Regina Filangi 2010.02.03. 11:01:11

@DannyDiamond: Minden világos. Persze hogy nem te vagy az, miért is lennél. Khm-khm.

p_sk 2010.02.03. 11:12:17

@Regina Filangi: szerinted En lennek ugyanazon a neven csinalnek oan blogot amin nem is azokrol irok amik erdekelnek?!!!

eznemisénvagyok 2010.02.03. 14:40:36

EMBEREK! A szöveg kamu, a képen látható kutya pedig génhibás, azaz beteg. Érdekes, hogy egy ilyen állítólagos suttyó angol újságokat olvas, hát nem?

www.dailymail.co.uk/news/article-467985/Meet-Incredible-Hulk-Hounds.html

notbuddhistprslave 2010.02.03. 15:10:55

A magyar marketing ezzel a bloggal új fejezetébe lépett. TÖKÉLETES. Kíváncsi vagyok a végső célra. Az alkotóknak kitartást, riszpekt ;)

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.03. 16:12:55

@eznemisénvagyok: a weboldaladon amit linkeltél elég mély lehet a fű mert a kutya melülső lábai bele mélyednek, biztosan külföldön készült a többi kép, mert nálunk csak golfpályán van ilyen pázsit!!

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.03. 16:16:31

@Phi'yl:): köszönöm szépen meg szerintem a többiek is, a marketing például elég trendi egyetem mondjuk a korábban vki által emlegetett gépészhez képest, meg a teljesen ismeretlen három betűshöz (GTK ) képest pláne! köszi hogy tetszik a blog YDYD

virus 2010.02.03. 17:43:35

@eznemisénvagyok: Mit vársz tőlük? :)Nem hogy angolul, még magyarul is alig tudnak.Butáknak is kell hely a világban....

Kop 2010.02.03. 17:46:38

@ixdé: Ha ennyi mindent tudsz az egyetemekről, szerintem elmehetnél bölcsésznek ;)
És a végén a GOLD feliratú limitált edíciós pólódban adhatod a sültkrumplit a mekiben, trendi lesz.

Btw, komolyra fordítva a szót: tudom hogy képtelenek vagytok felfogni bármit is amit ide mások írnak, de attól még elmondom, hogy a marketing nem egy egyetem, és a GTK sem az. Ami azt illeti, te sose fogsz látni egyetemet, úgyhogy kár ezzel fárasztanod magad, meg másokat.

Végkövetkeztetés: Ez a blog kamu, mert ennyire hülye ember nem létezik.

virus 2010.02.03. 17:55:01

@ixdé: "köszönöm szépen meg szerintem a többiek is, a marketing például elég trendi egyetem mondjuk a korábban vki által emlegetett gépészhez képest, meg a teljesen ismeretlen három betűshöz (GTK ) képest pláne! köszi hogy tetszik a blog YDYD"

A marketing nem egyetem!,marketinget marketing SZAK-on lehet tanulni.GTK jelölés egyetemi "kar"-ra utal azaz Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar.

Gondoltam elmesélem, mert látszólag csak messziről láttál egyetemet, vagy csak hallottál róla..sebaj.

virus 2010.02.03. 17:57:33

@Kop: "Végkövetkeztetés: Ez a blog kamu, mert ennyire hülye ember nem létezik."

Már én is itt tartok :)))

Regina Filangi 2010.02.03. 18:01:26

@Kop: Még jó hogy kamu. Teljesen átlátszó, annyira nem intelligensek hogy hasznos bloggal szerezzenek népszerűséget, ezért egy szinttel gyökerebbnek tetetik magukat mint amilyenek és már kész is a show.
Viszont. "Ha ennyi mindent tudsz az egyetemekről, szerintem elmehetnél bölcsésznek " ezt is kikérem magamnak. Persze, hogy bölcsész diplomával kb 90%-unknak meki lesz a munkahelye de azért nem kéne gyökérnek nézni a bölcsészeket, pláne nem összehasonlítani az ilyen műveletlen kis gekkókkal. Attól még hogy bölcsész diplomával nehéz elhelyezkedni nem kell rögtön azt a konklúziót levonni hogy a bölcsészek barmok. Sőt. A bölcsészek azok akik képesek értelmes társalgást folytatni bármilyen egyetemi kar tanulójával. Kicsit becsüljük már a bölcsészt. Kösz.

p_sk 2010.02.03. 19:10:55

@virus: Az SZAK minek a roviditese????

p_sk 2010.02.03. 19:13:12

@DannyDiamond: csak mer erdekelne engem is mert igy nemzetkozi kozgazdasz leszek es abba szerintem ez nincs benne es Apa is mindig aztmondj jo ha tob labon all az ember!!!

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.03. 19:46:40

@Regina Filangi: "A bölcsészek azok akik képesek értelmes társalgást folytatni bármilyen egyetemi kar tanulójával" - ez azért tiszteletre méltó dolog és én egy percig nem vitatom!! meg apukámtól még azt hallottam, még születésem előttről hogy a bölcsész csajok a lapostalpu csuka ellenére elég jók a sexbe, meg sokszor nem néznéd ki belöllük a jó alakut a ruha meg a kiült kordnadrág vagy szoknya miatt, de hogy meglepődnék, és "nem csak megtűrik de meg is követelik". nemhiába hívják bölcsésznek akkor, de már be vezettek a sex rejtelmeibe úgyhogy mindegy, amúgy kipróbáltam vna. vagy majd egyetem alatt lehet!!!! XD

p_sk 2010.02.03. 19:49:42

@ixdé: jah mongyuk volt egy takarito csaj parhetig annak idelyen az peldaul bolcsesz volt csak lofaszt nem ert a papirja (o monta) na azt megkurtam nem volt rosz csak utana nem akart jonni takaritani :-DD utanna aki volt az meg legalab takaritani tudott de a Vilag Legrondabb Takarito Noje :-DDD

Kop 2010.02.03. 20:34:35

@DannyDiamond: "Az SZAK minek a roviditese????"

Na én most veszettül röhögök :D :D :D

Kop 2010.02.03. 20:35:39

@ixdé: "amúgy kipróbáltam vna. vagy majd egyetem alatt lehet"

Felejtsd el, te soha nem fogsz eljutni semmilyen egyetemig. Vagy ha igen, akkor az sokba fog kerülni apádnak.

Erik C 2010.02.03. 20:37:01

@DannyDiamond: vmi szegedi cucc lesz sztem. de rákerestem de nem lehet túl komoly, mert nem találtam.

Kop 2010.02.03. 20:43:40

@Regina Filangi: Bocs, nem akartam megbántani az érzéseidet. Csak nem értem, hogy lehet olyan szakot választani, aminek manapság gyakorlatilag nincsen versenyképes jövedelme. Tapasztalatom szerint három féle bölcsész létezik:
- aki nem ért semmihez, és azért lett bölcsész,
- aki nem gondolkozott a jövőjén, és azért lett bölcsész,
- akinek jó oka volt arra, hogy bölcsész legyen.
Minden rosszindulat nélkül remélem, hogy te az utóbbiba tartozol.

"A bölcsészek azok akik képesek értelmes társalgást folytatni bármilyen egyetemi kar tanulójával."
Igen, a bölcsészek mindig ezt emlegetik :) A műszaki karok tanulóinak viszont elég, ha csak műszaki karon tanulóval tud beszélni, viszont vele magasabb, szakmai szinten. Nem akarnak ők bölcsészekkel beszélni :D
No offense, ne vedd magadra, tényleg nem akarok ebből flémet vagy kötekedést, a bölcsészeket nem lenézem, csak nem tudom elképzelni őket a jövőben, sikeres és biztos állással. Ezzel részemről ezt a szálat lezárom, és még egyszer bocs, ha megsértettelek, nem állt szándékomban.

Kop 2010.02.03. 20:46:02

@DannyDiamond: "kajak nem vago..... "

Nem is fogod soha, ne izgulj. Inkább postolj valami értelmeset ebbe a blogba.
Még hogy egyetem, phöhh... nem való az neked.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.02.03. 22:54:12

@Kop: van, aki azért megy bölcsésznek, mert a művészetre teszi fel az életét, és nemcsak akkor szarik rá, hogy mennyit fog keresni, amikor elkezdi, hanem 20 évvel később is, és ír, vagy tanít, vagy szövegíró lesz és több százezret keres valahol, vagy szerényen él viszont diákok ezreiben hagy nyomot egy életre. A szakemberek működtetik a világot, a művészek pedig elviselhetőbbé teszik azt.

Számomra a művészet első sorban zene, és utána jön minden más. Csak próbáld elképzelni egy napodat, amikor éppen szakértesz valamit, és beteszel vmi zenét a háttérbe, hogy jobban menjen. Ha a bölcsészek irodalommal, vagy filozófiával foglalkoznak, az éppen annyira jelentős, mintha zenélnének. Sem bölcsész nem vagyok, nem is zenéből élek, de elfogadom, ha valaki nem abban méri a sikert, hogy mennyit keres, hanem abban, hogy milyen hatással van másokra. Lehet történész is, meg egy egész sor elbaszott szak (SZAK:)). Mindig irigyeltem azokat, akik megengedték maguknak azt a luxust, hogy nem racionális szempontok és a jó kereseti lehetőséggel alkotott metszet alapján telálták ki, hogy mik legyenek, hanem szartak bele mindenbe, és csak azt csinálták, amit szeretnek.

A tízéves érettségi találkozómon nem a 15 jogászra és további 25 közgazdászra voltam büszke (magammal együtt), meg arra, aki olyan ügyes volt, hogy ellett két gyereket, amit az elmúlt 50.000 év gyakorlatában szinte egyedülálló, hanem a francia filozófiát fordító srácra (amit értelemszerűen a faszom olvas el, mégis) és a jazzénekelésből élő lányra (akinek ezer koncertjén voltam, pedig 12 szót beszéltünk 4 év alatt).

Nyilván minden másképp alakul, ha Erikaszíékkel járok egy osztályba, és akkor nekem sem dolgoznom kéne, hanem egész nap elhalt méhlepényből építhetnék kis tárgyakat, vagy játszhatnék képzelt barátommal, Ignáccal, a zsiráfnak öltözött lisztérzékeny kisfiúval, de hát rábasztam.

Bocs, hogy beszúrtam ezt a rákos sejtet ebbe a gyönyörűségbe, a továbbiakban megelégszem az olvasással, az valahogy sokkal jobb :)))) Csak ne menjünk bele ebbe a ki járt jobb egyetemre meg ki hülye, mert minden kibaszott jó iskola tele van ordenáré hülyékkel (amire itt legalább nem kell példát hozni!), a tanulás hiába jelent tartós viselkedésváltozást, adottságokon, készségeken nem változtat. Mint ahogy a hormon sem segít azon, ha a kutyád nem genetikai rendellenességgel született. :D

Regina Filangi 2010.02.03. 22:56:20

@ixdé: Akkor édesapád átadta a tudást. Már érthető miért ilyen a fia, amilyen.
Arról meg hogy kit hogy kúrtatok meg: Zsebzsötem közben rágondolni valakire nem egyenlő a megkúrtam kifejezéssel ;)
"Lapostalpu csuka ellenére elég jók a sexben" wtf?:D Lombikprogram keretében születtél?

Regina Filangi 2010.02.03. 23:01:36

@Kop: nosferato remekül megfogalmazta.

binike 2010.02.04. 08:41:39

"Az SZAK minek a roviditese????"
Ez kész ... majd lefordultam a székről röhögéstől. Már jól indul ez a nap. De ez se semmi "vmi szegedi cucc lesz sztem. de rákerestem de nem lehet túl komoly, mert nem találtam." Bakker ... mintha nem is földöm élnének :DDDDD ...

Over 2010.02.04. 10:52:57

@ixdé: Volt bölcsészhallgatóként, és bölcsészhallgató lány vőlegényeként kijelentem, hogy mennyapicsába:D

stinging_nettle (törölt) 2010.02.06. 02:31:13

NNah. Rövid szünet után ismét itt. Remélem, örültök.

Kezdjük ..
A helyesírási hibákkal kapcsolatban, csak annyit, hogy .. iskolázatlan, tanulatlan, primitív buta emberek írnak ennyire pocsék helyesírással, mint ennek a bejegyzésnek a szerzője. És lehetsz kisbarátom akármilyen kúúl, attól még primitív maradsz. A fogalmazásod idegesítően buta, a témával való kapcsolatod meg valahol a nulla alatt van.
Már megint egy olyan téma, amihez semmi közöd nincs. Nem értesz hozzá, fogalmad sincs, hogy mit beszélsz.
1. Kutyát nem divatból veszel, hanem mert kell. Őrizni, szeretgetni, társnak, mindegy. Ha divatból vetted, akkor kérlek, ajándékozd oda valakinek, mert sokkal jobb lesz neki.
2. A kutya életkora és a héttel számolás egy marhaság. Nagytestű fajtatiszta kutyáknál pl sokkal rövidebb ideig élnek, mint az apró kis keverékek. És ez tény. Felesleges is ezzel vitázni.
3. A kutyád, ha csak marhahúst kap, akkor egy marha vagy, mert egy halom vitaminra van szüksége, és rengeteg olyan táplálékra, amire egy embernek is (csak húst eszel ?  ) nem azt mondom, hogy moslék kell neki, azt se, hogy répatorta, de igenis ugyanúgy igényli a változatos étrendet, mint bárki.
4. hormont ne adj neki. Nem kell. A kutya értelmes állat, nem annyira ostoba, mint az ember, és nem versenyez a szomszéd kutyával, hogy kinek faszább a quadricepsz-sze. hidd el .. kicsit se érdekli. Ha hormont adsz neki, akkor igenis hamarabb elpusztul. Ez meg lássuk be .. szándékos állatkínzásra való buzdítás.
5. A képen látható szarrá photoshopolt láthatóan beteg állat kicsit sincs szépen felépítve. Ez egy beteg gazda nagyon beteg kutyája. Csak az emberek gyúrnak feleslegesen … gusztustalanul … és határtalanul. Ez a kutya áldozat, nem egy szépen felépített kutya.
6. Autós –motoros séta ? FUSS VELE BAKKER!! Állítkínzás második alkalommal! Nem egy nem két gazdától sikerült már hivatallal elszedetnünk a kutyát, amiért ilyet csinált.
7. Erik lektorálásáért gratulálok.

p_sk 2010.02.06. 02:36:14

@stinging_nettle: ok, valami olyan, amit meg nem hallottam?

stinging_nettle (törölt) 2010.02.06. 07:38:07

hm. Tehát ezeket már hallottad ... és meg tudod valamivel magyarázni, hogy legalább utólag, miért nem javítasz? Vagy szeretnéd ha megmaradna az utókornak, a sok bölcsesség? Tudod, a média hack-nek is vannak határai .. egy darabig mókás volt látni, ahogy bohóckodtok ... de a szánalom valahol undorba fordult ..

p_sk 2010.02.06. 11:41:56

@stinging_nettle: javitsak?? hogy mit??

ne haragudjatok de mostantol megsem ugy gondolom, aztan kozbe megis?? vagy mit? annak semi ertelme nem lenne!!!!

stinging_nettle (törölt) 2010.02.06. 16:23:41

@DannyDiamond: Hogy hogy mit ?? Te tényleg ennyire idióta vagy ?? basszus .. 1. megcsinálsz egy postot, akármilyen szövegszerkesztővel, és képzeld PIROSSAL aláhúzza a marhaságokat. Már az jelentősen javítana az egészen.
2. Ha már sokadik ember mondja, hogy a kép, amit kitettél szerencsétlen állatról, az egy BETEG állatot mutat be (elsőre azt hittem, hogy photoshop, de elolvastam azt a cikket, amit valaki linkelt), akkor ismerd el, és kész, senki nem fog harapni, benézted, van ilyen ...
3. Ha már egyértelműen állatkínzásra bíztatsz embereket, legalább valahogy próbáld meg kimagyarázni, mert elásod magad.
Vagy szerinted a motor, vagy autó mellett futtatás és a hormon adagolás, az jó??? Mit jó .. szükséges ???
Hogy mit javíts ??? Tanulj meg fogalmazni .. ha nem tudsz, mert szűkös az iq kereted, akkor kérj meg valakit. EGy kavics jobban fogalmaz.

Csak úgy néhány apróság (tudom, nincs ékezeted, mert vagány amerikai notid van, mindenesetre, ha nem értesz a gépedhez, akkor ne villogj ... a billentyűzet beállítás marhára nem függ attól, hogy honnét van a géped ) :

Elősször : először
Mindeggy : mindegy
Lessz : lesz
Álat : Állat
Ehez : ehhez
egyenlőre : egyelőre
kissebb : kisebb
nállam : nálam
eggyet : egyet ...

Ezek nem stílus, vagy billentyűzet kérdések. Ezt emberi butaság, és nem hiszem el, hogy miért nem lehet ezt elfogadni. Bár a media hack-be ez is belefér.

pióc 2010.02.09. 23:30:03

ez a cikk egyszeruen csodalatos es zsenialis. szeretnelek szolgálni téged a masvilagon ( és neha kicsit kapni a hormonokbol )

Frucsasz 2010.02.10. 10:05:54

@ixdé: építettetek macskamászókát?!?! CIKI!!!! Hogyhogy nem vettetek egyet, két milkáért, gyémántokkal kirakva? Kezdem azt hinni, hogy ti kamuztok a lóvétokról, srácok...

Frucsasz 2010.02.10. 10:11:16

@Swabian Hill Wayne: Ne általánosíts a mai lányokról, kérlek. Abszolút mai lány vagyok, és nem szeretem a vékony, feminin vonású pasikat. Egy férfi legyne férfi. Egy nő meg legyen nő. Lányban se kedvelem a rövid hajú, fiús alkatút.
De nem vagyunk egyformák, így biztos van olyan lány, aki a te testalkatodat kedveli, csak arra kérlek, ne általánosíts ilyen f.szságokkal, hogy a mai lányok. Amúgy meg, neked nem tök mindegy, hogy nézel ki? A te köreidben a lányokat megveszik, kilóra, nem? :) Vagy arra már nem futja? Hidd el, a pénzsóvár ribik akkor is tapadnak rád, ha nem vagy szálkásan vékony. :)

Egyébként meg, a futás jó. Maxiriszpekt, ha sportolsz, és nem háj vagy szteroid izmok lógnak rajtad. Ha szálkás vagy, hát szálkás vagy. Amúgy is, a belső értékek a legfontosabbak. :D

Frucsasz 2010.02.10. 10:17:40

@Swabian Hill Wayne: amúgy ezerszer inkább díjazom a te hozzáállásodat az állatokhoz.
De megint lebuktál a Royal Caninnal. A royal Canin pór kutyatáp. Vagy, ahogy ti mondjátok, proli. Ha mondjuk a Friskies meg a Pedigree a tápok Suzukija, akkor a Royal Canin max. Audi. De tán még az se... A tápok Aston Martinja a Hill's, annak ellenére, hogy nem (vagy nem sokkal) drágább, mint a Royal Canin. Csak épp sokkal profibb, speciális, orvosok által kifejlesztett, szigorúan ellenőrzött minőség. Kb olyan, mint a testápolási termékek közt a Vichy. Igaz, nem ismerik túl sokan, nem kapható minden sarki tescoban... :D

Swabian Hill Wayne 2010.02.10. 13:50:32

@Frucsasz, az őzikelány: jah de hat ahogy ott olvasom a blog-od url-jet, azert te masabb beallitottsagu vagy mint mi 8))

En kifejezetten ugyelek arra sportolaskor h ne alakuljon ki tul sok izom, mert attol darabos lesz a mozgasom meg arra mar nem lehet normalis ruhakat kapni.

Royal Canin-rol nem irtam semmit, sztem az vki mas volt.

Frucsasz 2010.02.10. 15:36:47

@Swabian Hill Wayne: hopp, igazad van, bankoscsávó volt a royal caninos, elnézést. Csak arra emlékeztem, hogy valamit írtál a kutyaetetéssel kapcsolatban, ami nem tetszett, és ez mosódott össze bennem a táppal. De most újraolvastam, és a biotej volt, ami nem volt szimpatikus nekem. A kutyák-macskák (főleg a fajtatiszták és a kistestűek) ugyanis laktózérzékenyek, a tej hosszútávon bélcsavarodást és egyéb emésztőszervi bajokat okoz, amibe bele is halhatnak. Kizárólag ún. cicatejet szabad nekik adni. Ha a biotej alatt ezt értetted, rendben, de ha csupán bio tehéntejről van szó, az rossz. Ha nekem nem hiszel, konzultálj állatorvossal.

(Itt jegyzem meg, hogy az egyszerűbb, keverék kutyák, összevissza szaporodó házimacskák esetében ez kevésbé jelentős probléma, mert ők szívósabbak, mint a fajtatiszták.)

És én amolyan középpályán játszom, ha így tetszik. Ezért is írtam le, hogy pl lányban mi számomra az ideál, vagy az elvárás. De ez nem azt jelenti, hogy a fiúk nem érdekelnek :)
Abba neletrafáltál, hogy a kigyúrt felfújt izomkolosszusok nem jönnek be. De a feminin pasik sem. Pedig hát, ha valakinek, akkor pont nekem be kéne, hogy jöjjenek, nem?
Szóval, továbbra is fenntartom, hogy ne általánosíts a lányok ízlésével kapcsolatban, mert legyen akár hetero, bi vagy homo, mindenkinek egyedi ízlésvilága van. Nincs olyan, hogy a mai lányok ezt vagy azt szeretik.

Nagy_Cthulhu 2010.02.10. 15:38:49

Na ez, ez ....... hatalmas!
Na de képzeljétek el, mikor én vettem Bubókát!
Díjnyertes ősökre, ükapáig visszavezetett családfája van! 500 misiből vettem, mondjuk először furcsállottam is hogy ilyen olcsó, mer minden gagyi szart a kuksim se vesz meg, má értitek. De nem volt gagyi, csak le volt árazva. A kennel tulaj is azt mondta, amit itt a posztban olvastam, hogy a kis testű kutyulik mennek ki a divatból. Ja, mert Bubóka puli. Mikor hoztuk,mondjuk szemet szúrt, hogyilyen nagy bundzsi szőre van. Ez mondjuk elég gáz, mert 1 - hogynézmárki, nagy igénytelen, meg minden, 2 - így sokkal jobban fog neki izzadni a kicsi hónocskájának az aljája. Meg ekkora bundában hiába fújom be dezodorral, nem érintkezik a kicsi bőrcijével. (Nyugi, azonos illatú és márkájú parfümmel fújom Bubókát mint amilyen dezodort használok rajta.)Úgyhogy megborotváltuk Bubcsit, nem teljesen, mert akkor úgy nézne ki mintegy giliszta. Csak ilyen fél centis sörte van rajta. Nagyon cukcsi!!!!

Mi is eddzük Bubót mert tudjátok, nekem vannak igényességi szempontjaim a kutya felé vonatkozóan, melyek örülök ha kielégítésben részesülnek. Ilyenkor télen többször megyünk dubajba, mert ilyen hidegben mindig kiszárad a kezem, ott meg melegebb van. És én meg szeretek búvárkodni, mert a tenger élőflórája gyönyörű ott, és az ott készített fényképekkel szoktam kidekorálni a szobámat, meg egyet-ketőt teszek a járókámba is, bár anya már csak nagyon ritkán rak be. Szóval Bubókát kint neveltük kicsi kora óta a medencében, lábán egy káposztakővel rákötve. Hagy szokja a vizet, értitek. Nagyon ügyes kutyuli, mondjuk kénytelen volt a bal tüdeje felé egy kopoltyút is növeszteni, ha további sok (szorozva 7tel, tudom)évig szerette volna még vidáman rezegtetni kicsi farkincáját. Mer én Bubbal mindég együtt megyek ám mindenhová! Olyan kis trendi. A múltkor még a Krisóf is megdicsérte, a vivás. Mondjuk megjegyezte hogy rózsaszín-neonzöld színkombóban minden naplementében sokkal jobban mutatna. Szóval együtt megyünk mindenhová, így búvárkodni is Dubajba. Nagyon ari am. csak már kicsit unom, meg már azért megvan másfél éve. Nemtom, lehet inkább odaajándékozom Borsodban valami szegénynek.Hogy fog Bubcsinak örülni! Legalább lesz egy trendi kutyája! Mindig örülök ha jót tehetek az emberekkel.
Én meg mondjuk veszek egy arihörit, mert az nem szarik csak a ketrecbe. Mer kivenni úgyse fogom, mivan ha megharap? :O

Frucsasz 2010.02.11. 10:54:45

@Nagy_Cthulhu: :D:D:D
A legjobb a tenger élőflórája :D Nem is gondoltam, hogy a tenger probiotikus :D

p_sk 2010.02.13. 14:58:44

Furcsa ozike lany!!! Nem akarnal irni a Budapesti meleg szorakozo helyekrol?? Csak mert ugyan nem tudom hogy jott ide az allatokhoz meg ugy minden mas temahoz az h te szereted a lanyokatt (is) de ha mar igy van irhatnal rola mert biztos kepben vagy!!! Jobban mint mondjuk mi!! Irjal mar egy cikket mint vendeg postolo!

Nagy_Cthulhu 2010.02.13. 20:04:46

Unalmamban, meg az esti sörözés előtt olvasgattam ennek a posztnak a hozzászólásait.

Csodálom hogy amikor feljebb az egyetem meg hasonlók voltak a témák, senki nem csapta le a magas labdákat. Kezdeném:

A SZAK az a szak-nak a rövidítése. :)
A marketing az egy szak, egy karon belül. Rohadt trendi a gépésszel szemben, csak negyed annyit lehet vele keresni. De úgysem az a lényeg, hogy versenyképes fizetést szerezz a diplomával, hanem hogy trendi legyen. Alap.

A GTK nem Gazdasági és Társadalomtudományi Kar, a kedves kommentelő kicsit túlbonyolította, hanem csak simán Gazdaságtudományi Kar. Ami egyébként szinonimája a Közgazdaságtudományi Karnak, a különbség három betű a nevében. Aki ezt végzi, szintén közgazdász lesz, ami azért trendi, mert az egyik közgazdász szak a ...... a........ (wait for it).........marketing!

Minek írok kamu bloghoz hozzászólást? Mert unatkozom.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.15. 09:01:14

@Nagy_Cthulhu: gazdálkoDÁS tudományi, és közgazdasági és társadalomtudományi. ez elsőben vannak a managerek meg a marketing amikről már volt szó, meg a pénzügy meg az angol nevűek. a másodikban az ilyen elméleti dolgok meg a humán resource, az utolsóban meg ilyen polito, szocio és különböző lógiára végződő dolgok, kivéve bio. nővérem pasia monta a 7végén. XD

Nagy_Cthulhu 2010.02.16. 08:01:16

@ixdé: 'szt mi a te nővérjed pasija? Asztalos? Mert most ide böfögted az ő véleményét, de nem adtál semmilyen referenciát, ami alapján neki hinni lehetne.

Mondom ezt főképp azért, mert megint hülyeséget írtál. A GTK még mindig se nem Gazdasági és Társadalomtudományi Kar, de még csak nem is gazdálkoDÁS tudományi kar. Hanem, ahogy fentebb írtam, Gazdaságtudományi Kar. Ezen belül van az általános szak, amit az én időmben még, mikor még nem Bsc-Msc volt, hívtak GazdálkoDÁSi szaknak.
A Gazdaságtudományi és a Közgazdaságtudományi karok ugyanazt takarják. Ezekben vannak a különböző szakok, figyelj, mert ha az ilyen menedzsmentes dögunalom baromságokat trendinek tartod, akkor jó lesz megjegyezni melyik karon találod meg.
A szakok tehát: Pénzügy-számvitel, marketing, vállalkozási/vállalat gazdaságtani, szervezés-vezetés (aka menedzsment), nemzetközi kapcsolatok, külkereskedelmi (ahol van). Meg persze lehet még közgazdász-tanári, meg egyéb hasonlók, mint például a human resources, én tanultam azt is, az mekkora baromság. Aki menedzsmentet végzett, simán mehet HR-esnek (leánykori nevén személyzetisnek)is.

Nu, ezekkel a társadalomtudományi karok köszönő viszonyban sincsenek, azokat mondjuk nem is ismerem, úgyhogy hülyeséget nem is akarok mondani.

De ne nővéred pasiját kérdezgessed, hanem nyugodtan üssed fel a felvételi tájékoztatót, biztos van neked is, ha jogra készülsz, és olvasgasd. Bár már szerintem késő.
Nagy pacsi nővéred pasijának. Biztos valami menedzser gyerek lehet.

Over 2010.02.16. 08:39:36

@Nagy_Cthulhu: Ugyanakkor ha beüti gugliba, hogy GTK, akkor kidobja, amit te is leírtál. Én nem ismertem eme kitűnő intézményt és lám, kb 5 perc alatt megtudtam a legfontosabbakat, javaslom ezt neked is drága ixdé.. hidd el az olvasás nem hülyeség.

A társadalomtudományoknak meg végképp tényleg semmi köze ezekhez. Mondjuk a debreceni példát tudom csak felvázolni, ott ezeknek a Bölcsészettudományi Kar (BTK) ad otthont, ezt te régebben gyönyörűen lefikáztad, amiért remélem egy jókora ágyékonrúgást fogsz kiérdemelni valakitől (tőlem nem, mert hülyét, hülyére verni = hülyeség, én meg okos vagyok). Ugyanúgy, ahogy a nyelvészeti szakoknak is. Már csak ezért is baromság amit sokan állítanak, hogy BTK-n csak életképtelen szakok vannak. Tanuljon ebből aki eddig hülye volt. Kösz.

És BTK FTW!!!

Rebelde 2010.02.16. 14:22:39

a pincsik jók, mert elférnek egy csini LV tasiban, az ilyen dromedárokhoz meg már utazóbőrönd kell, az meg hogy néz ki?!meg hát a jimmychoo sarka tövig lekopik, ha megsétáltat egy ilyen példány

besírtam a poszton:))))

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.16. 21:06:41

@Nagy_Cthulhu: ez mondjuk egy nagyjából új sulee lehet név alapján de itt van egy World doksi és abban tök más dolgok vannak az általad írt karokba meg van gazdálkodástudomány is, azon a három betűn mondjuk nem vezünk össze! www.uni-corvinus.hu/index.php?id=15947

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.16. 21:07:23

@ixdé: vezünk=veszünk! Ja és a nővérem pasija nem asztalos hanem vállalkozó XDXD

Nagy_Cthulhu 2010.02.17. 09:30:34

@ixdé: Ja, abban a doksiban több van mint amiket én leírtam, de simán benne vannak azok is. Itt tényleg Gazdálkodástudományi Kar van, én speciel mikor egyetemre jártam Gazdaságtudományinak hívták.

Nem kötekedésképpen, de nekem van vállalkozó ismerősöm, aki asztalos. :)

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.18. 08:08:52

@Nagy_Cthulhu: akkor te még régen járhattál. biztos jól keres a barátod, ha két szakmája van! YD

Nagy_Cthulhu 2010.02.19. 08:04:20

@ixdé: Ne már, komolyan, már fáj amit csinálsz.
A vállalkozó az szakma ám. Cigányoknál esetleg.
- Oszt honnan van a merdzsód tezsvírem?
- Há, tudod, ilyen vállalkozó vagyok.
- Gyá, de rajos shávo vagy, neked beadta a gyümőcskosarat.

pingvin66666 2015.07.22. 10:55:56

Van aki magából csinál tápos gecit, van aki pedig a saját kutyájából.
Van aki a társadalmat teszi tönkre, van aki pedig a saját kedvencének életét. Persze ez csak a töredék, egy+végtelen kombináció van.

Egyébként útálom a kutyákat, de erről csak a gazdáik tehetnek. Lófaszt nem tudnak a szomszédban, csak ugatni, meg macskát széttépni. Egy évet kell csak kivárni, aztán lehet birtokvédelemre hivatkozva bejelenteni a szomszédot, hogy zavarja a megélhetésemet, mert egész éjszaka ugat a két kutya, ami generálja az összes többi tetves szomszéd tetves kutyáját. Aludj éjszaka így bazmeg.

Challenge accepted.
süti beállítások módosítása