A R.E.M.-es alvás

2010.02.19. 07:00

Erről nembiztos hogy mindenki tudja miről beszélek, vagy így csak azok akik orvosira vagy biológiaira járnak ezért kicsit körüljárnám a dolgot. Arról van szó hogy amikor alszol akkor csak nagyon rövid ideig álmodsz, nagyjából 1ésfél óránként egy kicsit. Ehhez képest nem mindeggy, hogy az ember mikor ébredsz fel és erre találták ki a R.E.M.-es alvást. A commentek között vt róla szó hogy ez egy 80's évek beli angol zenekar is XDXXD, de amúgy semmi közük hozzájuk, hanem ezt alváslaborok figyelték meg másokon (nem a zenekar tagjain).

Azt hozták ki hogy ahoz a rövid időhöz képest amikor álmodsz a másfél órán belül, nem mindeggy, mikor ébredsz fel. Igazából éppen ezért 1ésfél órák egész számú hányadosait érdemes aludni, és akkor biztosan van benne álmodás, ami a R.E.M., angolul Rapid Eye Movement (sebes szem mozgalom). A rapidnak nincs köze a szúnyogírtóhoz sem, ilyen kérés is vt nállunk az osztályban egy hülye csajtól YDYDYD Amikor gyorsan mozog a szemed (ezt belülről nemlátod!) akkor álmodsz és ez van rövid ideig.

Frekvenciájuk alapján négyféle agyhullámot különböztetünk meg (az alvás felé haladó sorrendben):

  • Ébrenlét, figyelő, aktív állapot, béta hullámok: 20 Hz (15 – 40 Hz), kis amplitúdó
  • Ébrenlét, nyugodt, ellazult állapot, alfa hullámok: 10 Hz (9 – 14 Hz), nagy amplitúdó
  • Könnyű alvás, téta hullámok: 3,5 – 7 Hz, még nagyobb amplitúdó
  • Mély alvás, delta hullámok: 3,5 Hz alatt (1,5 – 4 Hz), legnagyobb amplitúdó

A jelentőssége az egésznek, hogy ha jól ki alszod magad ennek a technikának a segítségével akkor sokkal később kezd ráncosodni a szemkörnyék és szemkörnyékápolókból, éjszakai krémekből és hidratálókból is kevesebb elég (tovább tart!!!XDXD). Régen az emberek mint pl. a szüleink vagy az öregebb 30-60 fölöttiek ezt úgy oldották meg hogy másfél órákat aludtak de most már a technika vívmányának köszönhetően elérhetők olyan szerkezetek amelyek a te alvásodat figyelik és annak megfelelően ébresztenek fel. Erre vannak komolyabb szerkezetek mint az Axbo Sleepphase Alarm Clock de akár egy iPhone appba is megkapod 1 dollárért ami priceless.

Én ezt éjszakai és délutáni alváshoz is használom. Reggel úgy álítom be hogy 8:40 AM és 9:30 AM között bármilyen korán ébreszthet amikor épp REM-es alvásom van, délutáni alváshoz pedig mindenkinek 3:00 PM körüli lefekvést ajánlok mert evés után az anyag cserének szüksége van rá hogy ébren légy viszont 3-kor már le lehet feküdni és érdemes aludni egy olyan 3 órát. Így tovább bírod este és egyébként is ez az egészséges, aki ad magára és igényes, meg mondjuk gondol a jövőére az nem ilyen 11 körül fekszik mint az átlag emberek hanem kicsit még meghúzza és vár ebéd után három órát. Ezt egyébként a Déli államokban is rosszul csinálják mert ott pont 12 és 3 között feküdnek le amikor ettek, de már az pozitív hogy náluk megmaradt ez a hagyomány, ezért néznek ki jól az Olaszok és elsősorban a Spanyolok (lásd Alejandro Guinotot a Spanishmodelsen). Az ottani tudósok ezt Siestának hívják, de Amerikában is elterjedt legalább is R. Kelly száma szerint amit azér a fancybb klubbokban még beszoktak tenni, talán mert ő még azér foglalkozik a fiatalokkal a kora ellenére.

TIPP: Tanulás közben is jó és vizsga időszakban is hasznos lehet, én mégcsak az éretségire készülgetek de így pl nem vagyok olyan kifáradt és akkor is tudok még átnézni 1-2 dolgot amikor a szüleim már lefeküdtek XDXD. meg egycsomó mindent olyankor lehet normálisan eggyáltalán elkezdeni eggyáltalán.

Ezzel a módszerrel legalább 5 évvel későb alakulnak ki szem alatti táskák, vagy teljesen eltünnek és nemkell világitással trükközni, fotózhatnak alulról is ha szoktak fotózni. Nekem például egyelőre bevált, mert nincsenek szem alatti táskáim, a barátaim is mondják és egy hónapban meg szoktuk nézni egymásnak, és eddig mindenkinek bevállt. És nemajánlanék olyant amit nem próbáltam ki mert akkor az nem vna segítség.

Két érdekesség: az eggyik hogy a rossz alvást másnéven Insomniának is hívják amiről a Rollo Armstrong nevű britt afroamerikai zenész is írt egy régi számot. Másik érdekessége az a tév hit hogy 2ésfél órát jobb aludni mint 1ésfelet mer nem, hanem akkor már inkább aludj 1ésfelet vagy 3-at. Itt tudtok meg a témáról bővebbet » Be Cool!

szerintem ennyire lájk: (5/5)
szerintetek ennyire lájk: (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://bthebest.blog.hu/api/trackback/id/tr71721560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy_Cthulhu 2010.02.19. 09:35:11

No, végre új poszt!
Én amúgy mindig elszundítok 3 után, alap, csak a főnököm meg ne tudja, mert akkor kapok a pofámra.
Elég rossz alvó vagyok, ez se rossz megoldás a problémára, gondolom, amit írtál, azonban én maradok a jól bevált: deci hápé gyorsan rá üveg sör kombónál, és igyekszem még azelőtt elaludni hogy a vizelési inger jelentkezne.

Frucsasz 2010.02.19. 09:39:50

Na, végre!

Drágáim, jártok ti a suliban biológia órára? Agyat vettétek már? Mindenki tanul az alvási fázisokról meg az agyhullámokról, nem csak az orvosok. Legalábbis mindenkit tanítanak, aki betéved az órára :) De ha nektek ilyen könnyű újat mondani :D
*olvas tovább*

Frucsasz 2010.02.19. 09:41:17

"Amikor gyorsan mozog a szemed (ezt belülről nemlátod!) akkor álmodsz " Jááááhhháhjáj, ezért hiányzott már az új poszt :D:D:D:D:D:D

Frucsasz 2010.02.19. 09:49:50

Áhhh. Sosem hittem volna, hogy az agyhullámokból is kihozod a szemránckrémet... Wow.
Ha jobban értenél a témához, esetleg konzultálnál bőrgyógyásszal, tudnád, hogy a te korodban nem kellene még ilyesmit használni, mert többet árt, mint használ. Úgy általában, 25 alatt semmiféle ráncatalanító nem kell, csak arckrém, az is speciálisan fiatal bőrre.

Egyébként meg ixdé for president! Csak ixdés posztokat a bídöbesztre!

DVZs 2010.02.19. 10:06:57

Istenem, köszönöm, ez feldobta a napomat! :)
"...és erre találták ki a R.E.M.-es alvást." - nyilván, ültek a ráncos szemű emberek, és egyszercsak kitalálták. :)))
"..akár egy iPhone appba is megkapod 1 dollárért ami priceless." - ez a cikk a priceless, nem az app. :D

Mixee 2010.02.19. 10:48:08

@DVZs: Most viccen kívül, hogy lehet valami priceless, ami pénzbe kerül :D ?

Amúgy ixdé milyen középiskola az, ahol 8:40 és 9:30 között elég felkelni?

Központi idegrendszerről (Swabian Hill Wayne kedvéért Central Nervous System-ről) meg mindenki hallott, aki leérettségizett, mert 12.-ben kötelező tananyag, persze egy biológia/orvosi szakra járó/járt ember sokkal többet.

Erik C 2010.02.19. 11:39:58

Érdekes h erről írtál ma, mer én ponn kivagyok...Elterveztem ugyanis h ma rendesen kialszom magam, h fitt legyek a hétvégére, erre ma 9.45kor csöngettek!!! hétvégén!!! valami politikusok kértek kopogócédulákat és ezért képesek voltak becsöngetni. Én abszolút nem engedném meg nekik az ilyet, úgyhogy tényleg személyesen tapasztalatból elmondhatom mennyit árt ha az ember nem a megfelelő módon ébred. Érdekes lehetne egyébként az álomfejtésről is írni egyszer, mert amikor álmodik az ember, az a belső dolgainak a kivetülése, amikről még ő maga sem tudott, hogy azokat gondolja.

binike 2010.02.19. 12:07:54

@Erik C: "ma 9.45kor csöngettek!!! hétvégén!!!" ---> a szemetek pénteken 9:45-kor csöngetnek :D ... áááá ... nagon jól mulatok ... azon gondolkodok hogy ez a blogcímet elküldöm valamelyik humoristának ... XDDDDDDDDDD

Frucsasz 2010.02.19. 12:43:05

@Erik C: milyen az a kopogócédula? :D

Egyébként valóban érdekes lenne az álomfejtésről írni. Egy osztrák pasi, valami Freud már meg is tette, de ti biztos többet tudtok kihozni a témából, mint ő. Például, bebizonyíthatnátok, hogy milyen ráncosodás ellen mit érdemes álmodni. Rémeket semmiképp, az árt az arcbőrötöknek :D

@binike: Szerintem is népszerűsíteni kell a blogot. Ha nem gondolják komolyan, csak poénkodnak, akkor megérdemlik a sikert, mert poénnak fergeteges. Ha komolyan gondolják, akkor meg a szélesebb körben terjesztés miatti népharagot érdemlik meg, és persze a beégést. :) Már látom, hogy milyen nagy örömmel hallgatná napi többszázezer pesti és pestkörnyéki ember, hogy mekkora lúzerek pl a bkv-t használók, vagy a kajajeggyel fizetők :D

IndaMuncher 2010.02.19. 12:55:42

@Frucsasz, az őzikelány: Gondolj bele, a standupos humorista egy fiatal srác lenne beckham frizurával, minimum 150.000 ft os/vagy annak kinéző ruházatban. Hitelesebb és eredetibb lenne, mint pár béna standupos akik valahogy a TV-be kerülnek manapság.

eszter80 2010.02.19. 13:17:01

"Ehhez képest nem mindeggy, hogy az ember mikor ébredsz fel" - – olyan vagy, mint akinek rövid távú memória zavara van, és a mondat közepén elfelejti, hogy mivel kezdte
"éppen ezért 1ésfél órák egész számú hányadosait" -nem vagyok matematikus, de szerintem a többszörösét
"Rapid Eye Movement (sebes szem mozgalom" - sebes szem mozgalom? mi ez? vak vasutasok szakszervezete? (gyors szemmozgás, a mozgalom egy kicsit más ám magyarul)
"megkapod 1 dollárért ami priceless" - ezt hívják ellentmondásnak, ami 1 dollárba kerül, az nem priceless
" legalább is R. Kelly száma szerint" - az nem szieszta, hanem fieszta teeee, bulyyyyy, ahogy te mondanád
"talán mert ő még azér foglalkozik a fiatalokkal a kora ellenére" - ezzel most mit is akarsz mondani? Amúgy ez azért vicces, mert R.Kelly bíróság elé került fiatalkorú megrontása miatt.
"meg egycsomó mindent olyankor lehet normálisan eggyáltalán elkezdeni eggyáltalán" - ismét rövid távú memóriazavar
És hogy belinkelted a google-t, na az priceless

IndaMuncher 2010.02.19. 13:25:45

@eszter80: Szerintem meg kifinomult. Ennyire részletekre odafigyelő paródia felépítése zseniális, talán még Farkas Gyula (kosbor.blog.hu) kitalált világát is lenyomja.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.19. 13:35:09

@Frucsasz, az őzikelány: a Freud a psychoanalisis és az elszólások atyja, nem? Sztem nem az álomfejésé. Amúgy én válalnák stand upot ha nemangolul kéne, csak a divatra sztem annyian nem kíváncsiak mint én.

@eszter80: te nagyon jól érted a viccet Eszter (szólíthatlak így?) szerintem, egész jól megtalálgatod a pojénokat sőt még újjakat is találsz. Nemtudom ki az a Farkas Gyula de járnák vele.

Nagy_Cthulhu 2010.02.19. 13:46:14

@ixdé: Huh, mondjuk igazad van, a sztendáppot tolatnám én is, csak pont az a bajom vele mint neked. De mondjuk vannak ilyen új helyek, ahol már nem csak angolul lehet sztendáppolni, hanem lehet kanadaiul is, meg ausztráliaiul, meg van egy két hely( ezekmonnyuk ritkábba) ahol amerikaiul is.
Amúgy meg nem tudom miérbasztattyátok ikszdét, igaza van, Freud kajak nem a álomfejés atyja.
Amúgymeg, aki nem kíváncsi a divatra az igénytelen, vagy rokker.
A Farkas Gyula meg am. asszem valami honfoglaláskori erdélyi főméltóság lehet.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.19. 14:02:11

@Nagy_Cthulhu: vagy az az űrhajós lehet még ez a Farkas Gyula, utánnanéztem és vmi fizikus tehát az simán lehet, mert nagyon sokszor az űrhajósok ilyen tudósok, csak a filmekbe van hogy harcosok meg pilóták meg ilyenek, arra itt semmi szükség, mert nincsenek ellenségek. YD maximum az idő az ellensége az embernek az űrben, ahogy asszem a Churchill nevű elnök mondta.

Nagy_Cthulhu 2010.02.19. 14:08:40

@ixdé: Meg az anyag az erő, meg az energia ellenség. De ahhoz tényleg nem kell harcosnak lenni a űrhajósoknak. Meg a nyugalmazott űrhajósok lesznek a fizikusok, olvastam valahol, hogyha elegük lesz az űrből, akkor leszerelve mennek el fizikusnak. Vagy ha elegük lesz az űrből, meg besokolnak súlytalanság miatt (mondjuk manapság már fekpaddal lövik fel őket) akkor elhagyják a nevkből az űr szót, és akkor vezethetnek heti heteset, meg uszodát neveznek el róluk.

Ennek a Farkas Gyulának meg tán az apukája is űrhajós volt, nem?

Erik C 2010.02.19. 14:15:48

az ürállomásokon egyébként másképp alszanak, de ezt jó lene megkérdezni valakitől, mert ehhez most kivételes nem értek. de azt viszont tudom, hogy az űrben is másképp van, tehát lehet nem is másfélóránként van az alvásidő, hanem mondjuk kétóránként, de mondom nem pontosan tudom mennyivel másabb ott az idő. egyébként azt hallottam, hogy most már lehet menni a marsra elutazni, meg a holdra is, és az olcsóbb is. én még sajnos nem voltam, de tud erről valaki valamit, hogy hol kell befizetni, mert én a nekkermann katalógusban sem láttam.

Mixee 2010.02.19. 15:03:04

@Erik C:
Ezen a commenten akkorát röhögtem, hogy belevertem a fejem a falba!
Kedvence részeim:
"ehhez most kivételes nem értek"
"most már lehet menni a marsra elutazni, meg a holdra is, és az olcsóbb is. én még sajnos nem voltam, de tud erről valaki valamit, hogy hol kell befizetni, mert én a nekkermann katalógusban sem láttam."

binike 2010.02.19. 16:05:35

@Erik C: ó bmeg ... mindenki engem néz hogy min mosolygok már vagy 5 perce
"most már lehet menni a marsra elutazni, meg a holdra is, és az olcsóbb is. én még sajnos nem voltam, de tud erről valaki valamit, hogy hol kell befizetni, mert én a nekkermann katalógusban sem láttam."
XDDDDDDDDDDDD nagyon jó poén XDDDDDDDD

Over 2010.02.19. 16:21:04

@Erik C: "Ehhez kivételesen nem értek" Ne ne mondj többet ilyet, mert most is majdnem kevesebb lett a világ egy Overrel, mert ivás közben olvastam ezt.. Isteneeem:D.. Imádom ezt a blogot.

És még mindig ixdé a kedvencem, olyan aranyosan hülye, mint boborján (mégse jim carrey a jó hasonlat:D)

Over 2010.02.19. 16:28:15

Ehh most jut eszembe a jim carrey commentem be sem érkezett mert pont akkor szált el a netem, de sebaj.

Ugyanakkor mégis van némi köze ehhez az egész őrülethez az R.E.M. együttesnek, mivel minél többet olvasgatom annál inkább losing my religion:D

Over 2010.02.19. 16:32:14

@Erik C: na most eltúloztad :DDDDD mostmár nem tudod beadni, hogy komolyan gondolod a blogot.. eddig se nagyon de ezzel végképp lelőtted a poént.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.19. 17:01:17

ixdé:
Te annyira hülye vagy:)))))))))))Anyukád sűrűn mondja-e:" Hogy jaj, bár ne hoztalak volna a világra?"

Zárja már ezeket valaki be valami zártkörű intézménybe:)))))))) tuti fertőzőek is:))))

Dr. Körömlakk ® 2010.02.19. 18:24:05

Öcccsém, neked van e más témád a világban a szemráncon és az operabálon kívül? óóó te elkényeztetett díszbuzi.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.19. 18:47:18

@Dr. Körömlakk ®: te is jogász vagy? (A dr-ből gondolom!) Azt írja h "Dr. Körömlakk ® 27 bejegyzést írt és 22582 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban." -- Az szép két év alatt, napi 30 komment! Sok idő ez, vagy így mennyit kell rá szánni kábé? Ezek szerint szoktál blogokat nézegetni, hátha én is tudok segíteni. csomó helyen odavan írva hogy ki írta, ezt legtöbbször az írás fölött vagy alatt lehet találni. és pl. az Operabálnál ha meg figyeled, azt Eric C írta. Nemszeretném az ő babérjait ékesíteni mert nem az én tisztem. Te körömlakkról írsz? YDYDYD

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.19. 18:56:05

@ixdé: Öcsém nagyobb tiszteletet a Hölgynek! Az IQ-ja magasan veri az itt posztolók bármelyikét:)

Dr. Körömlakk ® 2010.02.19. 19:00:39

@ixdé:
nem jogász, urológus vagyok.
az én blog olvasási szokásaim felől miért érdeklődsz? ez valami fetisizmus? ahhoz milyen megrögzöttség kell, hogy a kommentelőknek utánanézegess? ez neked jó? akarsz róla beszélni?
nem tudnék erről a zseni blogról, ha máshol nem tették volna közröhely tárgyává, és azóta is azon röhögne néhány ember :)
Eric C firkálmányát nehezen tudnád ékesíteni, mert úgy vicc ahogy van. ahogy az alvásos is, vagy az összes többi, függetlenül attól melyik IQ huszár írta.
YDYDYD... trendi vagy pajtás, jajj... dehogy: trendy, baszcsy szercsyzzük az ilyen cuky dolgokat... :D

Dr. Körömlakk ® 2010.02.19. 19:04:42

@Lewyke:
Levente kérem, zavarba hoz :)

Jollipukki Bácsi 2010.02.19. 19:13:06

ixdé 2010.02.19. 18:47:18
Napi 30 komment?
Hát milyen emberek vannak, beszarás.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.19. 19:44:05

@ixdé: Sigmund Freud: Álomfejtés a könyv címe:))) Ha kell egy kis magyarázat a könyvhöz majd szóljatok, mert ebből írtam szakdogát anno:)))
Innen meg is rendelhetitek, hidd el csak bővül a világképetek:)

Over 2010.02.19. 19:59:52

@Lewyke: Egész felüdülés, ha unod Aronsont:D

Over 2010.02.19. 21:09:43

Ugyanakkor megmondhatná valaki, hogy lehet régi számokat írni. Eddig úgytuttam, hogy csak új számokat lehet írni, amik idővel régiek lesznek

(nem vagyok ilyen hülye egyébként, csak hátha így ixdé, meg Eric is megértik)

Más. 18 évesen egymás szemtáskáit kell lesni? Óistenem.

Megint más. Tudod az "átlagemberek" (és még te nem nézel le senkit, öhh) nem tehetik meg, hogy mint egy ovis, délután is aludjon, nem azért nem fogadja meg a bölcs tanácsaidat, mert hülye. Egyszerűen túl rövid az élet ahhoz, hogy napi tizensok órát aludjak...

Egyébként, láttál egy "szép" olasz embert, és ebből következtetsz, hogy az egész olasz nép alvási szokásai okozzák a "szépségét". Micsoda logika. Amúgy meg egy férfi nem mondja egy másik férfira, hogy jól néz ki. Gondolni gondolhatja, de nem mondja ki... Tudod azért van két nem, hogy különbözzünk, és a férfiak férfiasak legyenek, a nők, meg nőiesek. Értem én, hogy 2010 meg metrósodás, de azért van egy határ amit be kell tartani.

Istenem, tudom, hogy nem valódi, és mégis milyen jól esik vitatkozni.. Mint valami drog..:D

Malory 2010.02.19. 21:15:05

Subbás urak/hölgyek, már le vagytok maradva, nem voltatok rendszeres olvasók, ejnye-bejnye! Közösen megy a trendi buzulás. :D

Over: "mint valami drog" Ott a pont! :D

Over 2010.02.19. 21:29:36

új avatar rlz:D

Go.. with the flow...

Dr. Körömlakk ® 2010.02.19. 21:43:47

@Malory: megy is a rivákolás, hogy télleg nem leszünk má sose trendyk...

est komor őre. 2010.02.19. 22:20:31

sötét kis nyomorult szarok vagytok.

est komor őre. 2010.02.19. 22:22:50

@Dr. Körömlakk ®:

röhej. j-vel.

amúgy ilyen gyökér blogot csak és kizárólag buzik vagy franciák írnak, esetleg francia buzik, amit csak azzal lehet súlyosbítani, ha négerek is vagytok egyben.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.19. 22:36:24

@est komor őre.: anyukám mondta, hogy ma regisztrál egy új nevet külön a bthebest miatt, és nem mondta, milyen néven lesz, de szerintem nem te vagy.

@Lewyke: erről azért majd beszéljünk pár hónap múlva. azért szép a nők nők iránti tisztelet amit tanusítassz, biztos örül neki, akármit mutat az IQG-ja.

@Dr. Körömlakk ®: ha nem jogász vagy, akkor mindeggy. urológusnál szerintem még életemben nem jártam, vagy lehet 1x amikor kicsi voltam, de nememlékszem. ipszilonos végződésű dolgok sztem nem menoek már.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.19. 22:43:43

@Over: neked legalább világos hogy lány vagyok e vagy fiú, vanakinek nem XDXDXD azok valószínűleg funkcionálisan alfabéták vagy nem olavssák a postokat csak a címből azt hiszik mindent tudnak. Holnap lessz egyébként szó a politikáról meg hogy honnan tudod kire kell szavazni, ahogy Samantha-e Jones kérte, és beleírtam hogy a szociálpolitika nem ugyanaz mint az mszp, hátha más se tudta!

Szívesen írok az urológiáról is így látókör szélesedés végett, meg presztisből YDYDYD de tényleg mert ha a bölcsész csajokról is mindenki csak a szájjbaköpést tudja meg hogy ilyen táborokban mindenre kaphatóak, akkor azok is sokan lehetnek akik az urológiára csak annyit mondanak hogy több faszt fogott mint kilincset, és ez sztem nagyon nem igasságos, főleg a női urológusokkal szembe. és erre találták ki a PR-t hogy ezeken a védtelen az embereken segítsen. ha nem is éhenhalni segít de azért fontos XDXD

Over 2010.02.19. 22:54:23

@ixdé: nem éhenhalni segít, hanem épp ellenkezőleg.. :D na mindegy, kezdelek megszokni azért... kiváncsi vagyok arra a posztra:D..

És a bölcsészcsajok nem kurvák, hogy magyarázzam meg?:D

Az urológiát meg orvosi egyetemen tanulják sok évig, (pontosabban soksoksok évig) ha szegény szociálpolitikát meggyalázod, ne tedd ezt minden szép hivatással:D

Over 2010.02.19. 22:58:50

@Over: "Az urológiát meg orvosi egyetemen tanulják sok évig"

Persze ezt erősen egyszerűsítve értem, mielőtt kihúznám nálad a gyufát körömlakkom ^^

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.19. 23:25:21

@Over: ez most csak egy légből kapott példa, de ő bölcsész? lurva.blog.hu - én egy rossz szót nem szóltam amúgy a bölcsész lányokról, ha figyelmesen vissza olvasol 2457 commentet. Persze ha szted a kempingezés a kurvák szokása (inkább ciki bár attól függ hol) akkor lehet h a táborozást férre értetted YD

est komor őre. 2010.02.19. 23:40:18

@ixdé:

Isten basszon rád valami nagy nehéz oválisat az égből, te gyökér!

Hány éves vagy, te sznob barom? 8?

lesz, presztizs, szájbaköpés, igazságos

Meg kéne tanulni írni. Szégyen vagy baszki.

est komor őre. 2010.02.19. 23:42:17

@ixdé:

anyádat is belehozhatjuk a beszélgetésbe, de a végén sírni fogsz te ótvar.

Over 2010.02.20. 00:01:30

@ixdé: igen az. Mellesleg értékelendő az igyekezete, de egy szakdolgozatért megdugatni magát egy csomó idegennel?.. Tuti kamu az is. Mellesleg ha igaz akkor meg úgy fog repülni az egyetemről, hogy észre se veszi. :D

Am arra értettem a saját egyéni felháborodásom, hogy a bölcsész csajok mindig a szájbaköpős dologgal egy mondatban kerülnek csak szóba.

De ezzel a linkel te nyertél most ez touché.:D A koedukált táborozás meg kartól, szaktól függetlenül leginkább dugást jelent valóban, bár ebből az okból kifolyólag nem ciki, csak bizonyos kerülendő körülmények esetén:D

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.20. 08:07:16

@est komor őre.: láttam egy Anger Menedzsment filmet egyszer (ez most kivételesen nem egy egyetemi SZAK), szerintem nézzed meg. de biztosan jól tudsz beszélgetni, én el hiszem. XD

@Over: én ezt a szájjba köpést dícséretnek szántam, akkor lehet h ez nemjött át. YDYD helyes lányok csinálják. lehet ám azért bölcsészekkel van ez meg nekem mert ők járnak keresztbepántos táskába, és ugye hátizsákkal meg ezt már nem lehet mert ha hátra hajtod a fejedet, elesel.

Ez meg tényleg naon jó zkr vt, nővéremnél vt egy pószter is évekig XDXD
www.youtube.com/watch?v=RFMD2BgrXEg
ez a jogvédő zenekar azért állt ki hogy lehessen éjszaka táncolni a nemzeti Múzeum előtt meg ilyen helyeken. elég kemény srácok hogy ezt megmerték csinálni, és a börtönudvaron lévő szabadidőt is meg reformálták. de aztán felmentették őket. A Backstreet Boyshoz hasonló de annak a Lou Pearlman nevű menedzserének biztos nem tetszik annyira ez a tánc, mert ő ép most van börtönben azért, mert pilótásat játszott.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.20. 08:10:45

@est komor őre.: én még azt szerettem volna meg kérdezni hogy mért pont oválisat? XD

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.20. 08:14:34

@est komor őre.: izé, presztízs hosszú í. bocccs. még azért nőies amit írsz de nem annyira úgyh sztem tuti nem anyukám vagy. csak akkor ő mien néven commentel valyon? XD azt hogykell megnézni megrögzöttségből hogy a kommentelőknek utánnanézegessek, ahogy DJ Körömlakk ajánlotta? mert akkor azt lehetne látni h meik anyukám abból hogy pár napja regisztrálhatott. D köszke!

Over 2010.02.20. 10:34:56

@ixdé: gondolod, hogy muterod ilyet írna neked, hogy essen rád valami ovális az égből?:D...

Mixee 2010.02.20. 12:46:10

@ixdé: "pilótásat játszott" az ilyen okosságok miatt érdemes ezt a blogot olvasni :D :D .

Nagy_Cthulhu 2010.02.22. 09:39:56

@Dr. Körömlakk ®: Amúgy a urulógus az, aki más emberek only exit (jobb esetben legalábbis) nyílásán befelé vizsgálódva diagnosztizál?
süti beállítások módosítása