Az elnyomás elleni kiálltás

2010.02.05. 08:00

Most ez bizonyos dolog ellen szeretném felemelni a szavam, ami a tudatos elnyomása a minőségi dolgoknak. Tudomásomra jutott ugyanis, hogy az index elnevezésű médián a blogok kikerülnek néha és így akkor sokan nézik meg ezeket az oldalakat. Namost kiváncsi lennék hogy vajh a minőség érdekében létrehozott blogokat bezeg mérnem támogatják?! Ugyanis meg is válaszolom, tudomásommal bírok arról is, hogy ezek az indexes szerkesztő úriemberek az igényesség területén nem aktuálisak, hogy ilyen finoman fejezzem ki magam, hogy mást ne mondjak főleg reklámpólokat hordanak, amiket pedig köztudottan nem szokása hordania az embereknek. Így kell szembesülnünk azzal a problémával, hogy blogunk sajnos nem jut el elég széles néprétegekhez, mivel minket tudatos elnyomásba helyeztek. Ez ellen tiltakozom most, mert szerintem igenis szükség lenne a minőségre. 

Beleolvastam ugyanis tegnap ezekbe az úgynevezett híres blogokba, amiket ezek kiraknak például. A subát már ismerjük, mer ők már mondjuk felfedeztek minket, de azért főleg csak videokat linkelgetnek be, amit szerintem a hülye is meg tud csinálni. A szóvicces nevű blog például elég harmatag. Ráadásul szerintem nem is nagyon lehet érteni amiről ők beszélnek, mert elég összefüggéstelenek a mondanivalóban elhelyezett dolgok. Akkor volt az a modoros, ahol sima hétköznapi embereket írják le, hogy azok milyenek, ebből szerintem hiányzik a mondanivaló például mert azt már nem mondják meg hogy ezeknek az embereknek milyennek kéne lenniük. A szlengekkel  foglalkozó Józsi pedig csupa csunyaszót ír ki és mégis olvassák. Ez jellemző szerintem, de ez is azért van mert az embereket direkt ilyennek akarják egyesek, hogy ne változzanak meg pozitív irányultságba. A Bkv-t figyelő blogról, hát most őszintén azért amiatt a pár ember miatt egy egész blogot írni szerintem elég feleslegess. A könyves blog mondjuk jó, az tényleg lehet hogy kell, de mondjuk pont amikről írtak azokat nem olvastam, pedig szoktam olvasni, pl. a Csernusnak a Férfi című könyvét, de azért elolvastam már a Nőt is kiváncsiságból. De erről mondjuk nem láttam hogy foglalkoznának vele, pedig nagy kár mert jó könyv a tudományos dolgok között. 

Úgyhogy ami ellen küzdeni szeretnék, az teljesen indokolt szerintem, ebből is látszik. Remélem azért minél több emberhez eljut a bthebest híre, mert sokan akarják a változást. És köszönöm azoknak akik írtak levelet meg érdeklődnek a dolgok iránt. És kérlek írjátok meg hogy te melyik blogokat nem akartok látni ott, és mondjuk miket, mert akkor benyújtanánk a kéréseket a megfelelő fórumra.

Erik C

szerintem ennyire lájk: (1/5)
szerintetek ennyire lájk: (2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://bthebest.blog.hu/api/trackback/id/tr61729978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.02.05. 08:19:04

Vicces :) Hidd el a bkv-t többen veszik igénybe, mint ahányan azzal foglalatoskodnak, hogy ciki e kajajeggyel fizetni. Az index főoldalára való kikerüléshez meg kellene tanulni helyesen írni, elsősorban. Egyébként meggyőződésem, hogy látogatottság alapján lehet oda kikerülni. Kicsit ironikus, hogy az újgazdagok legteteje érzi magát elnyomva :)

spájdernecc 2010.02.05. 08:25:42

tuti fake :))
ennyire felületes és semmitmondó ivarérett lény nem lehet

binike 2010.02.05. 08:44:09

esküszöm ... mindig jól indul a napom ha ide feljövök és elolvasom az új bejegyzést. Egyszerüen zseniális ez a naivitás és a nem földön járás. Bakker a subbára azért kerültetek ki mert a subba a internet pöcegödrében kutatva keresi azokat amiken az ember jókat tud röhögni. hogy te is megérsd: Szar (helyesírási hibák sokasága, nem lehet érteni a mondanivalót, tartalmilag nulla és tárgyi hibákkal teli) a blog és nevetséges :D

Eurydice 2010.02.05. 09:02:50

@binike:
BKV - amiatt a pár ember miatt írni...
talán ez a legjobb érv eddig

nem csak te jársz ide mulatni :)

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.05. 09:52:41

Eric! Jogi lépéseken még nem gondolkodtál? nem magamra gondolok mert nekem még legalább 5 év mire ügyvéd leszek de mondjuk akárkire, mert a szólás szabadsága mindenkinek joga a némákat kivéve. XDXD

amúgy engem annyira nem zavar hogy ugyanaz a 20 blog váltakozik ott mert ha mindenki ugyanolyan igényes lenne akkor nehezebb volna ki tűnni. így under groundba talán elöbb éri el azokat amiket írsz akik maguktól akarnak megváltozni divatosabbá, nem divatból!!!

@binike: szerintem is nevetséges a blog, főleg a kommentek szoktak viccesek lenni én is olvasgatom néha!! xxx

eznemisénvagyok 2010.02.05. 10:04:52

Egy jótanács:

Mostanában úgy túlspilázod ezt az álhülye szerepet, hogy teljesen érthetetlenné válik a post. Kevesebb több lenne.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.02.05. 10:05:59

@ixdé: Szerintem pereljetek, egyértelműen, meg a kereskedelmi TV csatornákat is, mert ott sem mondták be pl.

binike 2010.02.05. 10:41:16

@ixdé: "szerintem is nevetséges a blog, főleg a kommentek szoktak viccesek lenni én is olvasgatom néha!! xxx "
én ezt a mondatot most úgy értelmezem hogy saját magadat szoktad kiröhögni (mert te is szerző vagy ezen a bloggon) meg ErikC-t meg a Danny-t.
Egyre viccesebb vagy. :D

vumbi 2010.02.05. 11:02:33

Srácok! Egyszerűen imádlak titeket! Minden reggel reszketeg kezekkel kattintok az oldalatokra, remélve, hogy van új bejegyzés. Olyanok vagytok, mint a reggeli kávé, vagy hovatovább a reggeli mogyoró igazítás - megkerülhetetlen és mérhetetlen nagy élveztet adó. MAximálisan támogatom Erik C.-t minden olyan törekésében ami a blogot szélesebb rétegben elérhetővé teszi. Hiszem, hogy Magyarország jobb hely lett általatok! Előre srácok, mutassátok mega nyomorgó tömegeknek miről maradtak le, amikor nem milliomosnak születtek .

Frucsasz 2010.02.05. 11:33:59

Kedves Erik C! Addig örülj, amíg nem jutsz el a szélesebb néprétegekhez, mert a széles néprétegeknek nincs olyan fokú humora, mint az idelátogatók többségének, így még a végén szétkapnának, mint foxi a lábtörlőt. Másrészt, a szélesebb néprégetek hajlamosak arra, hogy keveset keressenek, a fizetésük egy részét kajajegyben kapják, és azzal nem átallanak fizetni, és többnyire (ó, minő borzalom!!!) nemhogy 2099-es, de még régebbi kollekciókat hordanak. És még csak nem is Guccit, hanem kínait! A szélesebb néprétegek rohadtul nme tudják megfizetni azt, amiről te írkálsz, és mivel az ember olyan lény, aki nem viseli túl jól, ha fikázzák az életstílusát, netán a szegénységét, ezért lehet, hogy a szélesebb néprétegek nem röhögnének annyira az itt leírtakon.
Maradj meg annak, ami vagy: rétegblog sznoboknak (akik komolyan veszik) és humorforrás nekünk (akik nem veszünk komolyan).

Frucsasz 2010.02.05. 11:38:48

Ó, és tudod a világ nem úgy működik, hogy majd te meg a haverjaid döntitek el, hogy mi látható a blogketrecben. Nem szavazás, meg petíciók kérdése, hála az égnek.

"azt már nem mondják meg hogy ezeknek az embereknek milyennek kéne lenniük." Miért kéne akármilyennek lenniük? Kinek van joga eldönteni, hogy mások milyenek legyenek? Mert szerintem senkinek. Tudod, a hozzátok hasonló emberek is csak azért élhetnek még, mert a világ eljutott egy olyan toleráns szintre, hogy az ilyen tajgetosz-pozitívakat, mint ti is életben hagyja. A sokszínűség, változatosság gyönyörködtet. Különben is, ha mindenki olyna lennen mint te, akkor hogy tűnnél ki a tömegből? Akkor te is csak egy lennél a sok közül. Másképp fogalmazva: "the best" csak egy lehet. Ha mindenki egyforma, akkor az "common" lesz. Átlag, megszokott, nem lesz jobb és nem lesz rosszabb.

admad 2010.02.05. 12:07:37

Erikszí!

Ti is kint voltatok index főoldalon, haverom le is printscreen-elte... :DD

büszke lehetsz magadra... :)

itt a bizonyíték:

imgur.com/7FGKp.jpg

meztelencsokolade 2010.02.05. 13:09:46

Erik!
Lenyűgöző bejegyzés! Már az is remek, ahogy újra és újra megpróbálod felbaszni az emberek agyát a legkülönbözőbb témákkal, ám ez a mai...barátom (nevezhetlek így?), ez nagyon fasza!

meztelencsokolade 2010.02.05. 13:19:33

A zenés témától kicsit többet vártam, talán kidolgozhattad volna jobban is...mindenesetre amilyen magától értetődően a semmibe tiporsz minden eddigi zenét és ráadásul két ilyen moslék fos együttest emelsz föléjük, mint ez a kolin meg a móg, hát kérem, ez is tetszett.

Égbekiáltó 2010.02.05. 14:24:02

@ixdé: Te ügyvéd 5 év múlva? Miért csak akkor? Akkorra tudja apukád megvenni a papírokat?:)

Baldr 2010.02.05. 19:19:52

Nos erik c megjött az info az ismerősömtől. Tudod toll ügyileg :D
Most beégethetnélek mint az állat és ezzel egészen a porig alázhatnálak, de lásd kivel van dolgod meghagyom a becsületed, megengedem hogy bevalljad magadtól az igazságot. (ezt többek között az olyan úri sportban lehet megtanulni mint a sakk)

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.05. 19:26:47

@Frucsasz, az őzikelány: eddig ezen nevettem a legjobban, egy fentebbi commentelőnek igaza volt, hogy szerintem viccesek a kommentek! XDXD főleg az elején, de elmegyek tajgetosz tesztre is vérvételre márciusban úgyis lesz negyedéves AIDS vizsgálat (nemazért mert van hanem mert sokat utazunk afrikában, de tuti nem kapunk el semmit mert főleg a szállodában vagyok olyankor)

@meztelencsokolade: én eddig azt hittem lány vagy YD

@Égbekiáltó: sázmolj utánna! ha jól tanulok 3.5 év alatt lehet leghamarabb megcsinálni ha egyszerre több tantárgyat fel veszek plussz fél év a záróvizsgák meg védés és utánna még 1 év gyakorlat legalább, 5 év alatt tuti nemjön ki! de minek is Magyarázzam ehh

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.05. 19:40:44

@Baldr: mi a barátod, hogy ennyire ért a tollakhoz, indián bazmeg? én eddig én azt hittem h én vok a legülyébb itt és gecire zavar, hogy elevezel az óldal vizemen

PS: boccs Isten a csúnya beszédért XD

Baldr 2010.02.05. 20:20:47

ixdé én inkább felhívnám a helyedben a erik c-t mert fogy a türelmem. Kínosan viszketnek az ujjbegyeim hogy beégessek ma valakit és az utolsó ...... .... ......... .....-nak is elmondjam.

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.02.05. 20:57:12

@Baldr: szerintem ne fogd vissza magad :D (én legalábbis nagyon kíváncsi vagyok)

Over 2010.02.05. 21:02:43

Hát Erik ez a poszt eddig a legszarabb. Tanulj meg fogalmazni. Csók.

Erik C 2010.02.05. 21:06:21

@Baldr: ne fogjad vissza magad azzal az állítólagos dologgal amivel be tudnál égetni. mert én is betudnálak ám valamivel de nagyon...:D:D

Over 2010.02.05. 21:06:40

@ixdé: "indián bazdmeg" ezen azért röhögtem egy kurva jót:D:D

Ixdé, te fejlődőképes vagy, egyre inkább lájkollak. xD

Baldr 2010.02.05. 21:42:14

Erik C nos rendben én megpróbáltam Isten látja lelkemet.

Nos akkor amit az ismerősöm (aki ezen tollak értékesítésével foglalkozik) mondott: Amiről te beszéltél nekem (Tibaldi Azure Rose Gold Cognac Leather Fountain 24. sorszámú) toll azt a manufaktúra egy Londoni címre postázta ki konkrétan 116 Piccadilly, Mayfair, London. A megrendelő neve pedig: Abdulaziz Bin Ahmad Al Saud. Az ára 6-7 millió között eurótól vagy dollártól függően változik.

Nos a megérdemelt szöveg: EGY HATALMAS LÚZER VAGY. Nem elég hogy a kamu stílusod 0 még meg is akarod magyarázni hogy ez a kamu mennyire menő. Nem attól lesz menő valaki hogy egy cigánykocsi (bmw) áll a garázsban hanem attól hogy alapít egy ösztöndíjat mint pl a Demjén. Mellesleg akinek van stílusa a felső 10000ben az szigorúan csak Maybach kocsit használ. Nem a "limitált ediciós" póló a menő egy semmilyen ÁRÁNY felirattal hanem egy olyan amit egyedileg egy saját szabó, válogatott olasz anyagokból varrt össze és jól néz ki. Nem egy gyorskajálda a menő jobb körökben hanem mondjuk az Arany Kaviár.

Szóval egy szó mint száz egy kamus lúzer vagy aki homokos is valószínűleg. Ja és jut eszembe NINCS BECSÜLETED SEM
Köszöntem a lehetőséget remélem nem mocskolod tovább a gazdag emberek hírét.

~Mióka~ 2010.02.05. 21:44:57

ha már minőség, akkor helyes írás...szerintem ez elég alap.
és remélem minél kevesebb ember fogja kitenni magát ennek a megrázkódtatásnak, amit ez a blog képvisel...részemről legalábbis ez volt az első és utolsó ilyen alkalom, hogy hagytam eldurranni az agyam egy ilyen kritikán aluli írás olvasása során...IQ fighter, maradj meg a tükör előtt amiben a sznob hátsódat lesed...

Égbekiáltó 2010.02.05. 22:10:35

@ixdé: Persze, hogy nem jön ki öt év alatt. Te írtad, hogy legalább 5 év kell neked. Elkezdted már a jogi egyetemet? Melyiken tanulsz? A szakvizsgához nem l év gyakorlat kell, hanem 3. Lesz az legalább 8 év mire ügyvéd leszel.

orora 2010.02.05. 22:35:51

basszus, basszus, basszus...
könyörgöm, alázatosan könyörgöm, nyugtasson meg valaki, hogy ilyen NINCS, nem létezik, nem létezhet.
ilyen sík hülye, agyatlan ember nincs, mint a poszt szerzője, vagy ha van, legalább nem mutogatja magát bazázi majomként.

amúgy "az a pár ember a BKV-n" az hatalmas :D majd amikor reggel nyolckor mikor a bordáim közül egy cekkeres nyugdíjas áll ki, miközben átgázol rajtam egy ovodás csoport a diumdisum zenei aláfestésére,amit egy egy jólszituált fiatalember tesz mindenki számára elérhetővé, na akkor majd gondolok erikszíre

orora 2010.02.05. 22:43:19

@~Mióka~: nem esett le azonnal, de megismertelek :)
és nemhogy helyesírás, de írás...legalább lenne értelme a mondatoknak...
de én még mindig reménykedek, hogy ezt csakk viccnek szánja valaki...

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.06. 00:31:34

@Égbekiáltó: igen, nem jön ki 5 év alatt, ezért kell legalább annyi. e?? idén érettségizem egyenlőre. elte v. jpte jobb? még van kb. 1 hetem h eldöntsem mit írok be elölre, utána viszont ha az elsőre vesznek fel akkor nem mehetek a másikra úh próbálom körbe járni a témát YD például Besenczi Árpád pécsen végett de Somló Tamás (zenész) meg az eltén. azrt harmadiknak beírom szegedet is persze!

Justin Seattle 2010.02.06. 00:44:30

MOst nem azért de ennek a Badrnek vagy kinek igaza van. A Maybacchal kapcsolatban.

killercsiga 2010.02.06. 03:06:29

Ezek az indexesek tényleg nem támogatják az igényes blogok elterjedését. De az igényes kultúrát szerencsére nem lehet elnyomni.

Csinálni kellene facebook csoportot, azzal lehetne elérni a szélesebb néprétegeket. :)

Égbekiáltó 2010.02.06. 19:43:32

@ixdé: Sok sikert a tanulmányaidhoz. Ha nem akarod apukád segítségét igénybe venni a suli elvégzéséhez eléggé át kell alakítanod eddigi életmódodat.

Mitya Ivanov 2010.02.08. 14:20:35

erik szí ecsécském, most már ez a paródiablog is kezdi adni az ívet rendesen.

IndaMuncher 2010.02.09. 14:34:42

@binike: De kurvára szórakoztató, pont emiatt. LOL

Nagy_Cthulhu 2010.02.09. 15:14:55

@ixdé: Elte vagy JPTE? Jog? Te? Egyetemen?
Muhahahaha.

Nem ismerlek, de az itteni megnyilvánulásod alapján nemhogy ELTE meg JPTE nem lesz, de még nyelvtan érettségi se.

No, de nem foglak sértegetni, az kb olyan lenne mintha egy kiscicát megrugdosnék. Nem vagyok szadista, nem élvezem ha nyivákol.

Habár igaz, ezt a cikket nem te írtad, a spanod helyesírási színvonala sincs messze a tiédtől.

Idézgetnék:
"Namost kiváncsi lennék hogy vajh a minőség érdekében létrehozott blogokat bezeg mérnem támogatják?!" Helyesen: Na, most. Kíváncsi. Bezzeg.

"A szóvicces nevű blog például elég harmatag." Mi a tököm az a harmatag? Kazinczy apánk megint ventilátort játszik.

"A szlengekkel foglalkozó Józsi pedig csupa csunyaszót ír ki és mégis olvassák." Csúnya helyesen. A mondat tartalmával megegyező jelentésű mondatot utoljára nagycsoportban hallottam Molnár Dorottyától, aki mindig megmondott minket az óvónéninek.

"És kérlek írjátok meg hogy te melyik blogokat nem akartok látni ott, és mondjuk miket, mert akkor benyújtanánk a kéréseket a megfelelő fórumra."

Na ezt meg nem is vesézném. Egy ilyen mondat leírása után én a nyelvtan érettségi letételének LEHETŐSÉGÉTŐL is legalább 10 évre eltiltanálak titeket.

Hogy az emberek mit gondoljanak nem a modoros blog mondja meg, meg úgy általában senkinek sem kellene, ezt leírták előttem. Ahogy azt is, hogy az a pár BKV használó egyszer majd úgy pofán fog verni, hogy gyorsabban kerülöd a Földet mint Willy Fog.

Mindezek ellenére EPIC a blog, ha beszélek öcsémmel feltétlen megemlítem neki is. Nyertetek két olvasót. Én meg pár vidám percet a melóban.

Na megvakarom a Gucci alsógatyába bújtatott hamvas seggem, és irány vissza dolgozni.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.09. 16:07:21

@Nagy_Cthulhu: szerintem minden képpen békülj ki az öcséddel és beszéljetek! A család az akire mindenkor számíthatunk amikor a barátok elfordulnak. Neki is úgyanezt mondanám YDYD

Frucsasz 2010.02.09. 16:34:19

@ixdé: ezért a válaszért tán még pszichológia tesztre is elküldenélek. Meg egy szövegértésre, minimum. Egy átlagos gyereket ilyen kvalitásokkal, mint amivel ti bírtok, már rég speciális osztályokba tettének. És, mielőtt félreérted, nem a jó értelemben vett speciálisba.

Husipók, törődj bele, hogy te nem fogsz tanulni a jogon. Sajnos ma már bárki leérettségizhet, a ti helyesírásotokra is megadják a kettest a mostani, szétcseszett hülyeképző rendszerben, így az érettségidet nem vonom kétségbe. De a jog, az jog. Lesz diplomád, azt elhiszem, de csak ha apuci megveszi.
Tudod, a joghoz két tantárgy mélyreható ismerete kell: a magyar nyelv és irodalom, valamint a történelem. Ha te így írsz, és a Tajgetosz-tesztet vérvétellel akarod megcsináltatni, akkor egészen vidám (és egyben szomorú) perceket fogsz okozni az érettségi tesztedet javító tanároknak. Komolyan, ha én lennék a tanárod, pályafutásom legnagobb kudarcának tartanálak, és elbujdosnék szégyenemben.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.02.09. 17:17:39

@Nagy_Cthulhu: ja meg azt akartam, hogy nem EPIC hanem ERIC (C), de ha nem ő rá értetted akkor nem szóltam XDXD

Nagy_Cthulhu 2010.02.10. 08:38:56

@ixdé: Nos, tesómmal azért találkozunk ritkán, mert Ő még végzi az egyetemet, amit én már befejeztem. Mikor olvastam a hozzászólásodat, szó szerint felnyerítettem.
De amikor tanúbizonyságát tetted angol tudásodnak, és az EPIC-ből ERIC (C)-re asszociáltál, akkor visítva fetrengtem, a munkatársam át is jött megnézni, hogy mentő majd kell-e.
Még hogy Erik C. Ha írása nem tükrözné hűen a túlzott feminin vonásokat személyiségében, akkor is megadná a neve a kegyelemdöfést. Mert nekem egyből Zoltán Erika jut eszembe róla. A te neved meg lehetne mondjuk Szan D, ha az ikszdét, mint karakter kettőst amúgy nem a hülye p.csák használnák. Így már feleslege nicket váltanod.

@Frucsasz, az őzikelány: Az a baj, hogyha az érettségit megszerzi, akkor a jogot is el fogja tudni végezni. Mondjuk 6 év alatt megszerzi a diplomát. Minimum 6 év, több lehet. Ahogy a mai jogász képzés is áll, nem kell a diplomához csak jó nagy segg, hogy kényelmes legyen rajta a sok ülés.

Összességében király hely ez a blog,járni fogok ide, rég röhögtem ennyit.

Frucsasz 2010.02.11. 10:59:54

@Nagy_Cthulhu: hááát. Az én kicsi és ártatlan lelkem még mindig nem képes befogadni a tényt, hogy ezek létező személyek, és amit ide írnak, azt komolyan gondolják. Ilyen állat pedig nincs, mondá a Napkirály. (HA jól emlékszem). Szóval, ha ez az egész fake (igen, szuperszégyen, ez egy jó szó), akkor a kitalálói kreatív és szórakoztató emberek, ez esetben nincs gond se az érettségivel, se az egyetemmel. (bár akkor az is fake, hogy a jogra akar menni...)
Ha meg neadjisten tényleg komoly minden leít szavuk, akkor apuci úgyis megveszi nekik a diplomát, kilóra. Bocs, kreditre...Tehát még seggelniük se kell.

Nagy_Cthulhu 2010.02.11. 11:36:41

@Frucsasz, az őzikelány: No, igen, közben már én is kivakartam a csipát a szememből, meg a kezdeti indulatokat magamból, és rá kellett hogy ébredjek ezen blog kamu mivoltára. Így ás szemmel nézve viszont egész jó. Az állatos poszt volt, ami végleg eloszlatta a kételyeket.

Szóval mea culpa srácok, minden sértésem és személyeskedésem visszavonva!

lemaradtam 2010.02.13. 09:13:01

Ma elolvastam ezt a posztot is. Már biztos vagyok benne, hogy kamu. Ami eléggé megnyugtat, mert örülök, hogy mégse léteznek ilyen emberek(?). De legalábbis nem reklámozzák magukat a neten.
süti beállítások módosítása