Eddig nem személyeskedtem, de most kényszerűségből muszáj lesz, mert a kommentekben velem is sokan személyeskednek, volt aki megfenyegetett tettlegesen és olyanis volt aki például most levélben hencegett nekem, meg gúnyolódott. Ezt a levelet azért másolom be, hogy lássátok milyen emberek írnak és pocskondíáznak minket...Erre a szintre mi nem szeretnénk lemenni, de tanúlságul szerintem érdemes elolvasni...Szóval ezt küldte egybizonyos rakenrolla89, a rakenrolla89@gmail.com címről:

"Szia Erik C!


Valahogy elém került a blogod. Sőt, mi több, bele is olvasgattam. Bátor ember vagy, hogy a magyarok szürke társadalmába próbálsz színt vinni. Az egyéniség az ember legnagyobb magáévá tett kincse. Legalábbis szerintem. Pár dolgot azért én is elmondanék. Szimpla főiskolás vagyok egy nem olyan kicsi városban (persze a szerinted ócska magyar szinten). Nem vagyok kigyúrt, és szolizni sem szoktam. (Bár kreol bőröm van.) Elgondolkodtam azon, hogy szar lehet neked. Szar lehet, hogy Milánó kell, rengeteg kamu, limitált szériában gyártott póló, s a többi apád fasza, hogy megdugj valami nevesebb ribancot. debreceni zitát. (Kisbetűvel.) Aki bár Magyarországon a semmiből él meg, de külföldön szarba sem nézik. Én a New Yorkerben vett Smog meg Fishbone olcsó cuccaimban több lányt vágtam gerincre, mint te meg a trendi haverjaid fognak életükben:)Pedig csak Mexx Fly High parfümöm van, meg húszezres Adidas Superstarban járok. Viszont
tudok esztétikusan írni, fogalmazni is. Helyesebb vagyok, mint amit te anyádéktól kapott pénzen tudnál plasztikáztatni. Nagyobb a faszom mint amit a modell női komáid bekaptak valaha. A stílust nem tudod megvenni a pénzeden te retardált...Nem attól leszel kifinomult, hogy hol vásárolsz és mit. Nekem miért nem kellett BMW hogy széttegye a lábát a sok ribanc?:) Mert nekem nem pénzem van, hanem stílusom:) Ami több mint a te márkás szarjaid, bőrápoló krémeid, meg a kamu történeteid:) Üdvözlöm a pszcihológusodat, gondolom jókat röhög a markába rajtad, és még fizetsz is neki:) Erre jöhet majd a duma, hogy én egy irígy szar vagyok:) Pedig csak szánlak, hogy neked anyádék vették a stílust, nekem pedig alapból volt:)
További sok sikert a blogodhoz, én beverek egy Heinekent koktélok helyett, és jót röhögök rajtatok:) 

Üdvözletem te balfasz:)"

Hát ennyi, a stílus maga az ember, ahogy mondják műveltebb körökben...Ráadásul tényleg nem azért, de azért pont a New Yorkellel jönni, meg a Mexx parfümmel...hát én nem tudom, hogy bevállalnám-e, hogy magamat égessem.... Ráadásul úgy tartják, hogy a Heineken az olyan sörben, mint a Skoda autóban...Gratulálok rakenrolla!

szerintem ennyire lájk: (0/5)
szerintetek ennyire lájk: (2,9/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://bthebest.blog.hu/api/trackback/id/tr281711773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p_sk 2010.01.29. 09:28:31

Adidast hord meg valaki manapsag?? :-DDD A konfekcio gorenylehez meg annyit mondanek h van a Fashion Streeten egy parfumor, Zolyomi Zsoltnak hivjak. Menj be mond meg mit hasznalsz es miutan jot nevetett meg fuldokolt kever neked valami normalisat!!

p_sk 2010.01.29. 09:30:06

Amugy meg rakenrolla eleg gaz hogy ennyire nem tiszteled a holgyeket!!!!

NannyOgg 2010.01.29. 09:54:17

Bizony, rokkenrolla, ez elég gáz, ahogy Danny is mondja. Vegyél példát róla, Ő tisztel minket, ez egy korábbi írásából is kiderül:

"Na csak hogy tudjatok rola a sztrajk ideje alatt (mert ugye most vege es az utolso pillanatig vartam :-P) felszedtem busz megallokbol 4 csajt ahol volt sex is es csak ugy kavartam ket csajjal, ahogy a vezetoulesbol szokas fullosabb verdakban ;-) Ezen kivull begyujtottem 11 telefonszamot es 4BRO utan tegnap hazavittem ket Not akikkel szamot csereltem es az egyikkel smaroltam."

És nem beszólni, hogy nincs ékezete, mert neki „Amerikai import noti”-ja (sic!) van, mint minden valamire való 15 év körüli metroszexuálisnak.

B Tomi 2010.01.29. 10:07:36

Erik, nem kell lesüllyedned, ez pont a te szinted.

A Heineken pedig valóban olyan sörben, mint a Skoda autóban: ha arra veszed amire kitalálták, tökéletes. Sznob cimborák előtt villogni kevés.

Erik C 2010.01.29. 10:09:41

@B Tomi: aha, rendőrautónak?:D:D

Steve Chronicle 2010.01.29. 10:10:24

Jó reggelt Mindenkinek! Az előbb ébredés után kiálltam a teraszra egy nagy habos Nespresso-val (vastag meleg köntösben persze) és csak élveztem ahogy süt a nap! Próbáljátok ki, nap mindenhol van és biztosan megnyugszotok. (Jó fárasztó volt a fotózás este tízre értem haza, elis ájultam, de most írok egy poszt-ot)

B Tomi 2010.01.29. 10:10:55

Lenne egy kérdésem Erik: az nem lehet, hogy az embernek az a stílusa, hogy nem dob ki feleslegesen pénzt üres márkanevekre és az igényeit kielégítő cuccok közül az olcsóbbat veszi? És közben nem olvas "szaklapokat" arról, hogy éppen mi a menő, hanem a saját ízlésének megfelelően választ.

Ezzel a stílussal pedig azt szeretné kifejezni, hogy képes önálló gondolkodásra, és nem csak egy marionettbábu a marketingesek kezében.

Ez mennyire cool?

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:11:57

@Steve Chronicle: próbáld ki egyszer, ha tudod, hogy hajnali ötkor csinálod ugyanezt! Teljesen más hangulata van a városnak... nekem ez könnyen megy az álmatlanság miatt. :)

NannyOgg 2010.01.29. 10:18:12

@Virgogirl: Üdvözlet, leányom! :)

@B Tomi: Ne röhögtesd már ki magad!A végén még azt kell higgyem, hogy te sem a parfümöddel egyező márkájú dezodort használsz. Szerintem ez nem lájk.

Bádoer 2010.01.29. 10:28:35

sörből milyet szabad inni?

Steve Chronicle 2010.01.29. 10:33:20

@Virgogirl: Te is tudod miről beszéltem! Nyugtató pillanatokról meg egy kicsi Életörömről! (Amúgy nyáron kb. hajnali ötkor lesz világos és ugyanolyan jó lehet ahogy kel fel a Nap!) A legfontosabb hogy a pohár félig teli van-ban gondolkodj szerintem.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:33:57

@Steve Chronicle: meg, hogy mi van a pohárban :DDD finom kávé pl.!

Kerecsenyfa 2010.01.29. 10:38:51

Hát kis farturó homárkáim, ennyik vagytok, igen. Csakis egyet érteni tudok a levél írójával. Kivéve a Heinekkent, mert károsnak tartom a Magyarországi multik kizsákmányoló tevékenységét, amivel minimálbéren foglalkoztatják a Magyarokat, és közben a busás hasznot meg kiviszik az országból, és a Magyar Államtól pedig adómentességet élveznek.

Ugyhogy érdemes lenne elgondolkozni hogy, ennyi negatív kritika után, amit kaptatok, nem e kéne inkább önvizsgálatot tartani. Azt mondom, tessék, el lehet innen menni ebből a kurvaországból, ha nem tetszik!

Erik C 2010.01.29. 10:42:52

@Kerecsenyfa: hát el is szoktunk menni, lásd milánós post, boccs...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:48:47

@Erik C: igen, de szerinte az a baj, hogy visszajöttök.

p_sk 2010.01.29. 10:49:35

@Kerecsenyfa: egyetertek veled, de az az igazsag es ezt te is belathatnad, hogy nem lehet ma magyarorszagon a minoseget megkapni, szoval emiatt ne kapd fel a vizet!! A buzizasodra meltosagomon feluli dolog lenne reagalni!! mindenesetre tudj rola, hogy en pl. rendeltem mar egyszer a Herczeg Zolitol egy nemez zakot, de ketszer kimostam es fullra bekemenyedett meg osszement!! Szoval nem a Zolival van szerintem a baj, hanem egyszeruen a magyar birka szore kinai harmad osztalyu szin vonalon van!! Ez teny!!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:52:57

@DannyDiamond: méltóságon felüli? az milyen?
Elhiszed, hogy nem a birka szőrével van a gond, hanem azzal hogy kimostad a gyapjút/nemezt?

Erik C 2010.01.29. 10:53:57

@Virgogirl: juj képzeld értettem, pont h az enyém egy ilyen találó replikázás volt, hopp...

p_sk 2010.01.29. 10:55:04

@Virgogirl: Erdekes, a Merino gyapju kabatomat hideg vizes natur kezi mosassal ki tudtam tisztitani!!

Kerecsenyfa 2010.01.29. 10:56:24

@Erik C: hát ne is gyertek vissza a népet nyúzni!

@DannyDiamond: neked meg még a neved is árulkodó... Diamond = esetleg inkább Diamant? Nem akarok most erről direktebb módon fogalmazni... A nemez zakót meg nehogy magadra, a szájadra se merjed venni!!

És megtanulhatnál helyes írni, mielőtt idefröcsögsz a blogodba!!

Erik C 2010.01.29. 10:58:02

@DannyDiamond: szerintem érdemes lehet megpróbálni San Benedettoval mosni, mert nem egy nagy cucc víz, de azért ilyen forrásvíz, és hát jobb mint a sima csapvíz...

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 10:58:21

@DannyDiamond: akkor nem szegény birkával van a gond, hanem a kidolgozással.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 11:00:50

@Erik C: a smiley-k használata nagymértékben megkönnyítheti a mondanivalótok értelmezését metakommunikációs jelek nélkül is :)

p_sk 2010.01.29. 11:01:01

nem ertem mire celzol?!?!

Adaren 2010.01.29. 11:06:13

Hajajj. Átjönnek a haverok, benyomunk egy Heinekkent, s mindenki boldog. Gáz vagyok? :)
Annyira poén ez a blog :)

p_sk 2010.01.29. 11:07:24

@Virgogirl: ennyi. Latod Erik? En megmondtam, hogy ennyi.....

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 11:09:33

@DannyDiamond: de hát nincs értelme annak, amit írt!!!!

mokusmoki 2010.01.29. 11:14:07

hát regisztráltam. ezt már nem bírtam:D 3 napja olvaslak titeket, ha rossz kedvem van feljövök ide többször is. megnevettettek, és a legjobb mondatok:
"szerintem érdemes lehet megpróbálni San Benedettoval mosni, mert nem egy nagy cucc víz, de azért ilyen forrásvíz, és hát jobb mint a sima csapvíz..."
az emberi sznobság határtalan:))))))))))))))))))))))))))))))

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 11:14:16

@DannyDiamond: tőlem cöccöghetsz, de akkor sincs :DDD

B Tomi 2010.01.29. 11:14:24

@Erik C: @DannyDiamond: Légyszi válaszoljatok a 10:10-kor feltett kérdésemre. Tényleg érdekelne a véleményetek, és úgy gondolom sokak számára hasznos lehet az infó.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 11:14:45

@mokusmoki: ugyan már, ha tényleg sznob lenne, akkor eviant írt volna, mert az drágább. :DDD

IndaMuncher 2010.01.29. 11:15:11

Remélem rakenrolla89 is csak poénból írt az "arcoskodó egyszerűgyerek" sztereotipia stílusban. :D

mokusmoki 2010.01.29. 11:16:06

ja, és Erik: a 4bro -nak van őrzött parkolója? egy rolls royce elfér-e? vagy oda csak ócska mezei bmwvel járnak? az proly nem?:S
be cool

mokusmoki 2010.01.29. 11:17:51

@Virgogirl: Eviannal zuhanyoznak úgy tudom.:D annyi kommentet olvastam már tőled is ,szinte már olyan érzésem van hogy ismerlek

Erik C 2010.01.29. 11:18:45

@B Tomi: eldöntheted a te magad saját stílusát is, de ha már az alapokat rosszul tudod, akkor a végén olyan egyéniség leszel, akire furán néznek...

tudod az ilyen alapvető illedelmességi szokásokat is az ember tudja, és nem alakít magának sajátokat...mert ha valaki azt gondolja, hogy őt nem érdeklik a sznob etikett szabályok és mondjuk az orrát piszkálja társaságban, hát az nem egyéniség, hanem gáz.

mokusmoki 2010.01.29. 11:20:08

jah és Erik, t úgy is befolyásos ember vagy. Rendelj már nekem légyszi egy szekszárdi bort Villányból. Nah rendelek egyet az indiaiból, bár utálom de cool.

Erik C 2010.01.29. 11:20:36

@mokusmoki: sajátja nincs, de szembe a mommba meg tudsz állni, meg van mellette is egy parkoló, ami ilyen sorompós, szóval őrzik...de azt kétlem hogy rollsal járnál, mert ismerjük az összes embert aki idehaza rollsal jár, és téged nem hinném, hogy ismerlek már bocsi, vagy akkor te tudnád hogy én ki vagyok...úgyhogy lebuktál...

mokusmoki 2010.01.29. 11:23:04

Erik: még csak most rendeltem meg úgy hogy légyszi ne vádaskodj! Egyébként ha fel akarok vágni a csajom előtt én gleccservizet kérek egy menő helyen! Erik biztos ismered!

Stimpak 2010.01.29. 11:37:46

:D "Hát ha én fel akarok vágni meg előkapom a ..." írhatnám, ha olyan lennék, de az nem lenne beszt, úgyhogy csak megjegyzem, hogy nem az a kúl, ha valakit csak azért szeretnek, mert drága cuccai vannak, hanem ha körbetelefonálja a haverjait hogy "leégtem, nincs egy vasam se és egy padon alszom ez is utcai fülke" nem vágják rá a telefont, hanem segítenek. Mondjuk ez a haverok mércéje, hogy ha bajban vagy és már nem vagy trendi, akkor hogy viselkednek..Na, most jól elkanyarodtam.

A lényeg: a nemezkabátot a szádra ne vedd, mert nem kapsz levegőt!

mokusmoki 2010.01.29. 11:40:03

Értem mire gondolsz Stimpak! Egyszer Mauritius-on egy étteremben nem tudtam fizetni mert a szállásban maradt az American express gold kártyám, és a csajom nem hagyott ott! ott maradt velem és kifizette! Fontos hogy akkor is kiálljanak melletted mikor nincs pénzed!

Kerecsenyfa 2010.01.29. 11:53:40

@DannyDiamond: nagyon jól érted te, arra céloztam, hogy idegenszívűek vagytok!

Stimpak 2010.01.29. 11:59:49

@Kerecsenyfa: Szerintem ezt az irányt hagyd abba, vagy menj az azt megillető helyre (kuruc vagymi), itt nem erről van szó. "Idegenszíve" csak a sikeres szívátültetésen átesetteknek van, de sajnos nem sokáig, statisztikailag. :( Egyébként mindenkinek a sajátja van, ami születése óta a mellkasában dobog, akár pajeszt hord, akár népnemzeti körszakÁLLAT. Ennyi, ezt inkább megérteni kellene mint elhinni...

zyl187 2010.01.29. 12:02:17

Te igényesség és stílus mindenható istene :! Ha a proliknak (mint én) osztod az észt akkor ne fáradj, úgyis kiröhögnek, mert egy vicc vagy! De gondolom ezt lesz*rod, elvagy a miliőben ahová születtél, köpsz a pórnépre, helyes. De téged körülvevő emberek előtt sem ég a pofád, pofátok, hogy mekkora badarságokat hordtok itt össze vissza??? HÁ SENKI NEM KEVERT MÉG LE EGY KURVANAGYOT, hogy síkgyökérvagy öreg? De ne csüggedj, előbb utóbb jönni fog a megvilágosodást elhozó pofon kisbarátom. Egyébként az hogy ennyi della és kifinomultság dacára BMW-vel jársz az azért mindent elárul. KLÁP-KLÁP. További jó borsófalrahányást, majd jövőhéten benézek szültetek e valami újat súúúúúúúúúútingos barátoddal és a többi díszvirággal :)

Kerecsenyfa 2010.01.29. 12:07:19

@Stimpak: szerintem meg szólás szabadság van, nemde? Ezt akartátok, tessék, liberalizmus. Vagy megint csak arról szól, hogy ami nekünk tetszik, azt legalizáljuk ami meg nem, azt tiltsuk be?

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.29. 12:09:56

@Kerecsenyfa: politikát ne keverjük már bele, plz. anélkül is épp elég...

virus 2010.01.29. 12:14:34

Nem tudom mit vagytok kiakadva a levél miatt,azt kaptátok amit megérdemeltetek.

Stimpak 2010.01.29. 12:18:19

Igen, én is erről beszéltem, hogy ne politizáljunk, ez itt egy blog arról, hogy hogy legyél beszt, és minden poszt és komment is e köré kell(ene) gyűljön. Nem azért írtam hogy hagyd abba, mert nincs szólásszbadság, és nem szabad, hanem mert ez itt senkit nem érdekel. Írtam is hogy oda írj ilyeneket, ahol mindenki erre van kihegyezve, ott figyelnek rád, itt meg csak lejáratod magad.

Nemhogy arról írnál hogy szerinted kúl-e a hejneken, meg állást is foglalhatnál a nagy Ármáni-Verszácse vitában, de nem, te itt bujtogatsz... :)

Bud és Kelly Cica 2010.01.29. 12:27:00

képtelen vagyok elhinni, hogy ez nem paródia :DDDD

Kerecsenyfa 2010.01.29. 12:29:55

@Stimpak: a Heinekken ékes bizonyítéka a szellemi igénytelenségnek, a hozzánemértésnek meg a sznobizmusnak. És most nem csak a vöröscsillag miatt mondom.

Egy itthon gyártott proli holland sör, drágán. Ha már tényleg külföldi sört akar inni, igyon Cseh vagy Német sört. Ez a véleményem a kedves levél íróról. Aki amúgy szinte semmiben nem jobb ezeknél a kis royalista metróknál.

Kerecsenyfa 2010.01.29. 12:48:10

@Stimpak: de igazatok van, megyek is. Csak feldühítettek ezek a díszpintyek.

Swabian Hill Wayne 2010.01.29. 12:52:03

@Steve Chronicle: hy, pont ezt irtam a masik post-ban is, h azert mennyire jol esik neha kiallni reggel v. egy hatalmas nagy pardej utan a terrace-ra es nezni a Varost... ma foleg mert nincs mar akkora smog-felho Bpest folott, mint tegnap meg elotte...

Vincent Vega 2010.01.29. 13:24:58

Kurvajó a levél :) Mindenben igaza van :)

bloodhound v2.0 2010.01.29. 13:26:06

"Kerecsenyfa 2010.01.29. 11:53:40"

akkó' mennyé' akkó'...

"hy, pont ezt irtam a masik post-ban is, h azert mennyire jol esik neha kiallni reggel v. egy hatalmas nagy pardej utan a terrace-ra es nezni a Varost... ma foleg mert nincs mar akkora smog-felho Bpest folott, mint tegnap meg elotte..."

nem tudom hirtelen, hogy hányjak-e vagy röhögjek (utóbbiban megfáradtam kicsit az elmúlt napokban, a privi.hu-s háború óta ez volt a legjobb subba-poszt... :D), most kicsit megakadtam.

Csabi78 2010.01.29. 13:30:07

@DannyDiamond: "Erdekes, a Merino gyapju kabatomat hideg vizes natur kezi mosassal ki tudtam tisztitani!!"

Jójó, a Merino wool valóban odabasz, de nem lenne egyszerűbb, ha szolnál a barátodnak, hogy ne élvezzen a zakódra, miután leszoptad, és akkor nem kell mosással bajlódni... Nyeld le, ennyi. :)

Frucsasz 2010.01.29. 14:34:35

Áh, ezt megérdemeltétek :D
Drága Eric(a?) C: jobb ha tudod, hogy az idelátogatók igen nagy százaléka röhögni jön. Nem veled, hanem rajtad. Felszínes vagy, korlátolt és buta (legalábbis ezt mutattad meg magadból), de ez nem baj, mert a világ ettől lesz színes. Nekem feldobod a napjaimat. Eleinte azt hittem, stílgyak az egész, és poénból csinálod, aztán rájöttem, hogy nem: te ezt vérkomolyan gondolod. A kajajeggyel fizetést, a 2010-ben cikinek tartott 2009-es ruhákat, azt, hogy a szexuális kultúra abból áll, hogy két pózt kiböksz a Káma Szútrából.
Nem baj ez, tényleg. De tudod, csúnyán szólva: aki kurvának áll, ne sírjon, ha basszák. Ha vállalod, hogy ilyen korlátolt és felszínes dolgokat írsz le, amivel ráadásul leszólod az emberek 99%-át is (teszem azt, azokat, akik ciki módon még 2010 januárjában is 2009-es évjáratú ruhát hordanak, nem futja nekik milanoi divathetekre és nincs BMW-jük sem); akkor nem kell vinnyogni és megsértődni, ha ezek az emberek utána visszaszólnak.
Ismétlem, folytasd nyugodtan, sok ember napját dobod fel :)
Ó, és egy javaslat: ha a szöveget word-ben írod meg, és átfutsz rajta egy helyesírás-ellenőrzővel (nem angollal!), akkor hihetőbb lesz mindaz, amit el akarsz adni. Mert jelenleg egy műveletlen nyunyinak tűnsz csupán. A sznobéria és a műveletlenség együtt elég kontrasztos...

frikazojd · http://kocs.ma 2010.01.29. 15:51:45

Mindennél erősebb vágyam az, hogy találkozzak Erik C-vel. Kb. 5 perc múlva már a sírjára hugyoznék :) Nagyon remélem továbbá, hogy a lóvé valami illegális dologból jön, és apuciék megbuknak egyszer. Egyik napról a másikra tönkremegy a srác. Remélem, futószalagos melót talál csak, és öten laknak majd egy 2 szobás panelban. Istenem, add meg neki ezt, mert ez JÁR!
-----más---
néha én is kiállok az erkélyre egy sörrel (aranyászok rulez), fingok két hatalmast a csülkös bablevestől.. majd visszamegyek a barátnőmhöz, (akiben 0% szilikon) és bámulunk valami filmet (horribile dictu divx, 17-es monitoron). És boldog vagyok, baszd meg, és ez az amit te soha de SOHA nem fogsz megtapasztalni! :)

lampaules 2010.01.29. 17:35:36

Mekkora öngólokat rúgnak itt a prolik:D

cometneni 2010.01.29. 19:43:43

@Frucsasz, az őzikelány: Egyetértek veled. de erik(á)ék afféle polgárpukkasztásnak szánják ezt az egészek. tesztelik az emberek reakcióit. a tűrőképességünket. közben jókat röhögnek a magukat földühítő kommentelőkön. ez itt a régi szegényasszony-féle blogjának az ellentétele. ott 2 liter vízben megfürdött a blogger, itt meg adják a sznob dumát. közben meg valahol kőbányán, a hős u. környékén laknak, 10 éves suzukijuk van (a papának), és még nem léptek ki az országból.

cometneni 2010.01.29. 19:46:32

Ja, és árulja el valaki, hogy egy modellfiú miért pont egy ilyen helyen, ilyen stílusban írkálna? ezek a fiúk vágyálmai. azt hiszik, ettől lesznek menők. bocsának, cool-ok.

bangó margit 2010.01.29. 19:54:45

Aki pénz alapján választ magának pölö bort meg sört az hülye. Olvastam a boros posztot is és hát mennyi hülyeség van ott. Tehát ha egy bor 5001 forint akkor megvehető, de ha véletlenül akciós lesz, és 4999 forint, akkor nehogy megvegye bárki is, mert az nem jó, értitek? Erik megmondta. Ezeket a drága holmikat mind az ilyen kis hülyéknek csinálják, akik mindig más véleményére adnak, félnek, nehogy megszólják őket, mert mivan, ha csak egy 1000 forintos póló van rajta? Aki csak úgy tud nőt szerezni, hogy drága cuccaival villog, ott elég nagy a baj, és szánni való. Sosem lesz normális életetek, mert mindig attól fogtok félni, hogy megfeleljetek a társadalom elvárásainak. Az ízlés nem a drága cuccokkal kezdődik. Hiába vannak több tízezres ruháid, ha nem tudsz helyesen írni vagy normálisan kifejezni magad. Kibasznának titeket az utcára, ott döglenétek meg. Selejtek vagytok, szánalmas senkik.

lampaules 2010.01.29. 20:52:05

@Frucsasz, az őzikelány:
"Eleinte azt hittem, stílgyak az egész, és poénból csinálod, aztán rájöttem, hogy nem: te ezt vérkomolyan gondolod."

Én még mindig poénnak veszem, miből jöttél rá, hogy nem az?

lampaules 2010.01.29. 21:04:20

@bangó margit:
Ha nem lennél proli, tudnál olvasni a sorok közt, akkor nem háborognál hanem nevetnél a blog stílusán. Mert ez nem a prolikról szól, hanem a sznobok/újgazdagok gondolkodásáról, hogy mennyire el vannak szállva stb...

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.01.30. 10:03:18

@frikazojd: azért minden legláisban van vmi illegális. a törvény azért van h az átlag embereket meg egyszerűbbeket kordába tartsa, de bizonyos szinteken ez már kivitelezhetetlen már amennyit én látok meg amiket apám régebbi ügyfeleiről így hallottam. nem mindenkire vonatkozik ugyanúgy csak akinek nincs saját moralis alapja!! az Egyház ugyanez egyébként csak azt most ne keverjük bele mert nem hivatalos

Fiorella Fitzpatrick · http://fiorellafitzpatrick.wordpress.com/ 2010.01.30. 13:01:19

Szia Eric!

Szerintem örülnöd kéne ezeknek a srácoknak, mert hatalmas népszerűséget csináltak a blogodnak - a fél ország rátok van kattanva. Viszont így nagyobb a felelősségetek is, de a blogotokat olvasgatva szerintem nem fogunk bennetek csalódni!

Én speciel nagyon örülök, hogy idetaláltam - bár lány vagyok -, mert hihetetlen, hogy eddig mennyire proli voltam, de most végre felnyitottátok a szemem, és többé nem égetem magam kajajeggyel meg DM-es cuccokkal...

A BMW-n még gondolkodom, mert szerintem meg kicsit az a proli, nem? vagy mi a véleményetek, nem gáz BMW-vel járni?

Egyébként meg csak így tovább, ne törődjetek az irigyekkel, gondoljatok arra, milyen sok embert fogtok még kirángatni a lúzerség mocsarából!

Over 2010.01.30. 18:58:23

@B Tomi: Eric, erre válaszolj már értelmesen légyszíves. Kíváncsi vagyok erre mit mondassz.

Erik C 2010.01.30. 19:07:57

Erik C · bthebest.blog.hu 2010.01.29. 11:18:45

@B Tomi: eldöntheted a te magad saját stílusát is, de ha már az alapokat rosszul tudod, akkor a végén olyan egyéniség leszel, akire furán néznek...

tudod az ilyen alapvető illedelmességi szokásokat is az ember tudja, és nem alakít magának sajátokat...mert ha valaki azt gondolja, hogy őt nem érdeklik a sznob etikett szabályok és mondjuk az orrát piszkálja társaságban, hát az nem egyéniség, hanem gáz.

Over 2010.01.30. 19:18:47

@Erik C: Tudod mindenkire furán néznek aki újat mutat, új stílust alakít ki. Érdemes lenne ezen is elgondolkozni. MA még röhögsz rajta, holnap talán súlyos pénzekért akarsz majd olyan lenni, mint ő.

Over 2010.01.30. 19:23:17

Felmerült bennem egy kérdés. Az a lényege a blognak, hogy a saját stílusát alakítsa ki mindenki (folyton azt hajtogatod, hogy ezt szeretnéd elérni), vagy egy olyat, ami számodra és a társadalmi köröd számára elfogadható? Ugyanakkor, ha mindenki a te segítségeddel olyan lesz ami neked tetszik, akkor nem lesz az adott stílus proli dolog? Ami kerülendő az eddig hallottak alapján...

Fura..

Erik C 2010.01.30. 19:28:10

@Over: ne haragudj néha nehezen hiszem el már ezt a sok kérdést... én se a borosnál se a frizuráról szóló cikknél se másutt nem írtam le, hogy pontosan milyet igyál, vagy milyen hajad legyen. de bizony, ahogy illemben úgy a divatban satöbbi is vannak alapvető szabályok.

de te nagyon kötöszködő vagy, soha nem mondtam h mindenki legyen ugyanolyan vagy szeresse a kék színt és legyen hosszú haja és x márkájú ruhát vásároljon...de azt hittem ez lejött mindenkinek és nem kell magyarázni...

Over 2010.01.30. 19:43:23

@Erik C: Akkor kötözködés nélkül hadd mondjam el, hogy nem jött le. Azért is a sok fikázó komment, nem azért mert eldöntöttük, hogy téged nem lájkoluk.

Most minden indulat nélkül tanácsolom, hogy próbálj meg több időt szánni a dologra. Nem kell egy héten 10 post elég 3 vagy 2. De az legyen fasza.

Lehet, hogy iszonyat bunkó vagyok (legalábbis igyekszem ezt a képet kialakítani), de még szerethetek normálisan is vitatkozni. Ha olyan lesz a közeg, megmutathatom azt hogy kell.

Leilu 2010.01.31. 10:08:49

Úgy látom itt nagyon sokan, blog íók és a kommentelők is el vannak tájolva pár dolgot illetően. Hát akkor én most felvilágosítok:
1. Mi a stílus? Tudjátok egyáltalán mi az? Neeeeeeeem drágáim, nem a ruháknál kezdődik, nem is a frizurádnál, hanem a VISELKEDÉSNÉL! Elsősorban attól lesz valaki stílusos, ha a krízis helyzeteket nem úgy odlja meg, hogy őjöng mint egy majom, hanem frappánsan kivágja magát. Ha van tartásod, esetleg elegánsan intézed el az adott dolgokat. Nnnnaaaa és ez az, amit nem lehet tanulni, hogy valaki viselkedésben legyen stílusos! Mert ez abban a pillanatban dől el, az életben ezen nem lehet morfondírozni, hanem belőled jön, ez a reakciód! Tehát úgymond valaki vagy stílusos reakciókkal születik, vagy nem.
A ruhák: hát igen...... nagyban tud dobni az összehangon, de seeeeemmmit nem ér a méregdrága luxustermék rajtad, ha nem áll jól. Az az igazán stílusos, AKI EGY ZSÁKOT IS TUD VISELNI! aki bármit felvesz jól áll neki! Nem szeretem, hogy összekeverik a divatot, a jól öltözöttséget, a minőséget a stílussal! nem függ össze! A stílusnak belülről kell jönnie, vagy megvan hozzá valakinek az adottsága, hogy egy ronda, márkátlan ruhában is jól mutasson /nem külső adottságokról beszélek/ vagy sem.
Természetesen törekedni kell az igényes és minőségi ruhadarabokra, ha tellik rá. De szerintem akkor sem kell kétségbeesni ha nem, mert akinek valóban van stílusa úgy is kitűnik a tömegből!
Ajánlanám figyelmetekbe Schiffer Miklós Stílusos nő és Stílusos férfi című köynveit!

2. A nők: ez a levél vágta ki nálam a bizotsítékot. Először is, mert ez valószínüleg egy a sok vidéki paraszt közül, akinek savanyú a szőlő, hogy csak devegora tellik neki ezért azindulatait trágár kifejezésekbe öntötte. Most ez neki szólna: te hülyegyerek, ha azt írod, hogy ribancokat dugsz, magadat minősíted.... ezek szerint nem hajlandó egy normális lány sem szóba állni veled... vagy ennyire igénytelen vagy, hogy beéred egy "ribanccal" is? igaz mondjuk gyakori jelenség ez Mon, hoy beérni minél kevesebbel, beletörődni a nyomorul sorsunkba, elfogadni azt a keveset amit az élet adott és nem küzdeni a jobbért!
Na de a blog író Ericről se feledkezzünk meg..... ilyet leírni, hogy a férfiak vörös bort isznak a fehér és a rosék meg nőknek valók mert nem kell hozzá annyi ízlés?! hát ha az én társaságomban mondanál egy ilyet, kecsesen orrbavágnálak!
DannyDiamond: egy úriember nem henceg..... és áltlaában az sem, akinek tényleg összejött 1-2 "jó numera"

3. BMW: státuszkocsi. csak úgy mint a merci. újgazdagok veszik, hogy ezzel prezentálják mennyi pénzt sikerült bekaszírozni. Azért választják ezt, mert 10évvel ezelőtt még nag szám volt, de mára minden utolsó fémhulladékkereskedő /remélem értitek a célzást/ is ilyenekkel jár. Még hozzá azért, mert úgy vélik, azon látszik hogy mennyibe került, így a süket szomszéd is irigykedhet.

4. Eric: ha azért kell minőségi ruhákat vásárolni, hogy megmutasd, lássák az emberek te mennyire stííílusos vagy akkor az régen rossz. Nem az emberek, nem mások miatt veszek különleges dolgokat, hanem magamért. Ha másoknak akarsz megfelelni, nem vagy szabad, mert ők irányítanak. Ha lefikázzák egy pólódat, nem veszed fel többet?

5. Elég szánalmas, hogy a rengeteg bántó komment és email hatására változtattatok a hangnemeteken. Ez egyébként sem azt jelenti, hogy megváltoztok, hanem az,hogy megijedtek. Csak annyit eredméynez, hogy ezentúl nem meritek nyíltan szidni a prolikat, hanem majd a hátuk mögött röhögitek ki őket.

6. Vidék: én vidéken is és Bp-n is élek. Mindig is utáltam "vidéken" lakni.... soha nem volt semmi, mindig mindenre várni kellett mire meghozták, tele van kommersz dolgokkal. Az emberek szinte teljesen egyformák, mivel mindenki ismer mindenkit és nincs önkontrolljuk, tehát hajalmosak csak úgy beszólni bárkinek az utcán, aki kirí közülük. Nincs egéyniségük, persze hangsúlyozom tisztelet a kivételnek, kivétel mindenhol van, deee én most a többségről beszélek. És nem is feltétlenül csendes, tele van kocsmákkal, aljadék emberekkel, gyakran hallani kármkodást vagy a szomszédházából bömbölő mulatós zenét. pf
szóval msot nehogy fényezzétek már itt a tanyát.... mi lesz a következő? tyúktartásra búzdítjátok az embereket?!

Én értem mi a szándéka a blog írójának ezzel, hogy megmutassa azoknak az embereknek, akik nem ruccannak ki bármikor a világ másik pontjára csak úgy, hogy ilyen is létezik. A probléma az, hogy rendkívül arrogánsan kezdtetek fogalmazni és úgy adtátok elő, mintha elvárnátok, hogy mostantól mindenki dobja félre a számlákat, és áldozza a fizetését pl a golfozásra.
Egyébként meg hány évesek vagytok? Ericről a fogalmazása alapján úgy jött le, hogy 13 /nem degradállak de komolyan/. Nem értem, hogy egy tizen,huszonéves srácnak miért az a legnagyobb problémája, hogy az óceán jobban szárítja a bőrét, mint a tenger? És azt semértem, ha utáljátok ezt az országot, és megtehetnétek, hogy elköltöztök akor miért vagytok még itt? Én slig várom, hogy elérjek arra a színvonalra, mikor már elköltözhetek innen.... titeket mi tart vissza?!?!?!
És azt sem értem, hogy annyi klassz dologra volna lehetőségetek az ismerőseitek, vagy apuci révén.... akkor miért azzal töltitek az időtöket, hogy itt burkoltan parasztozztok mindenkit?!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.01.31. 10:32:17

@Leilu: az esszédet megspórolhattad volna magadnak, ugyanis 50 sorban értekezel arról, hogy mi az igazi stílus, épp csak azt nem vágod le, hogy BÁRMILYEN hozzászólás, ami abból indul ki, hogy itt egyetlen szó is komoly, az röhögcséges:)

Regina Filangi 2010.01.31. 23:31:49

Sznobok vagytok, tényleg nem tűnt fel? Totally. Az igazi elitek nem hencegnek és még fogalmazni, helyesírni is tudnak. Hadd világítsam meg sötét szürkeállományotokat: amit műveltek teljes mértékben sznobság. Szánalmas, de ha így vagytok boldogak...Ha kéritek megjósolom szüleitek pénzén élősködő tinédzser éveiteket követő felnőttéveiteket is. Előre szólok, nagyon kiábrándító.

Agyf@sz 2010.02.01. 02:21:46

Jahajjjj, dejóó, szakadok a nevetéstől, sírooook:

"eldöntheted a te magad saját stílusát is, de ha már az alapokat rosszul tudod, akkor a végén olyan egyéniség leszel, akire furán néznek..." - by Erik C.... Wááááááháháháhá :D Óriási!

"akire furán néznek" - Hát ez feldobta a napom végét, pont így kell lezárni, egy kiadós nevetéssel, szánalmas embereken. Hatalmas!
Erik C: Egyszer úgy találkoznék veled, hogy végre érezzed a furán nézést.. :D (ezek szerint eddig még valószínűleg nem vetted észre a hajadtól, hogy az egész világ furán néz rád! :D)

zalatgal 2010.02.17. 02:20:19

Rájöttem, ez egy paródia... :) Először majdnem beugrottam, de ilyen langyos buzi sznob szarfaszú nem lehet senki direktből, csak poénból... :) Gratula srácok... jó poén...
süti beállítások módosítása